فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Elementary B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحه 58 قسمت جهت های جغرافیایی تدریس شد و سوال های مربوطه تکمیل شد . یک جلسه Movie تکمیل شد و اصطلاحات ان به طور کامل تدریس شد .
تکلیف: امتحان همگام زبان انگلیسی (تشریحی)روز دوشنبه مورخ بیستم اذر ماه برگزار خواهد شد صفحه 57 کتاب کار تکمیل شود و اقدام به تکمیل صفحات کتاب کار خود کنید .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: تمارین مربوط به قایده Superlative adjectives تکمیل شد . لغات جدید با موضوع انواع مختلف حمل و نقل و طرز صحیح استفاده کلمه Arrive در جملات متفاوت تدریس شد و تمارین مربوطه در کلاس حل شد با هدف ارتقا کیفیت مهارت های نوشتاری و گفتاری دانش اموزان عزیز .
تکلیف: سلام به دانش اموزان عزیز صفحه 55 و 56 در کتاب کار به طور کامل تکمیل شود و لطفا اقدام به تکمیل تمامی صفحات کتاب کار خود (تا صفحه 56 ) کنید .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: گرامر Superlative adjectives تدریس شد با هدف اموزش مقایسه یک چیز با چند چیز دیگر به دانش اموزان . انواع وسایل حمل و نقل و لغات مربوط به انها تدریس شد و دانش اموزان با کمک گرامر جدید وسایل حمل و نقل را با یکدیگر مقایسه کردند .
تکلیف: ده جمله با استفاده از Superlative adjectives بنویسید و صفحه 55 در کتاب کار حل شود .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحه 55 به طور کامل تدریس شد با هدف اموزش بخش های مختلف یک شهر .
تکلیف: صفحه 54 در کتاب کار حل شود و کتاب کار کامل شود (الزامی)

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: پروژه علمی دانش اموزان با موضوع ژانرهای مختلف فیلم ها با موفقیت به پایان رسید و فیلم هایی از اراعه های جذابشان تهیه شد . از همکاری دانش اموزان و والدین گرامی در تهیه پوستر بسیار متشکریم . جلسه Movie تکمیل شد .
تکلیف: معانی اصطلاحات داده شده را به طور کامل جلسه بعد همراه خود بیاورید . کتاب کار را به طور کامل از اولین صفحات تا صفحه ای که تدریس شده است تکمیل کنید در صورت تکمیل نبودن کتاب کار دعوت اولیا صورت خواهد گرفت . لغات مربوط به مرحله دوم اسپلینگ بی بارگزاری شده است لطفا مطالعه شود . 15 اذر ماه (چهارشنبه )امتحان همگام تشریحی صورت خواهد گرفت .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: