فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Elementary B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحات 76 و 77 تدریس شدند. در صفحه ی 76 بار دیگر مبحث گرامریِ زمان گذشته ی ساده مطرح شد و متنی با همین ساختار خوانده شد. زبان آموزان تمریناتی در این راستا انجام دادند و در پایان از زبان آموزان خواسته شد تا با استفاده از افعالِ زمان گذشته جملاتی در موردِ کارهایی که در هفته ی گذشته انجام داده اند بنویسند. در صفحه ی 77 تمرینات شنیداری در موردِ مشکلات کامپیوتری و نحوه ی تماس با مرکز پشتیبانی انجام شدند. در پایانِ این جلسه از زبان آموزان خواسته شد تا یکی از مشکلات کامپیوتری که تاکنون داشته اند را بیان کنند، و بگویند چگونه مشکلشان را حل کرده اند.
تکلیف: تمرین 2، 3 و 4 صفحه ی 136 حل شوند. شعر The Show Must Go on تمرین شود. (فایل pdf شعر در قسمتِ کاربرگ برای شما قرار داده شده است.) در صورت علاقمندی به شرکت در کلاس زبان فرانسه لطفا به دپارتمان زبان مراجعه فرمایید.)

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحه 74 و بخشی از صفحه ی 75 تدریس شد. در این صفحات زبان آموزان با کلمات مربوط به تجهیزات کامپیوتری و دیجیتال آشنا شدند و در همین راستا دو تمرین شنیداری (Listening) نیز انجام شد.
تکلیف: صفحه ی 74 کتاب کار حل شود. شعر ِ The Show Must Go on حفظ شود. (پرسیده میشود) در صورت علاقمندی به شرکت در کلاس فرانسه لطفا به دپارتمان زبان مراجعه شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحات 70 و 71 تدریس شد. صفحه ی 70: لغات مربوط به طبیعت و آب و هوا و همچنین عبارات مورد نیاز برای توصیف عکس ها تدریس شد. صفحه ی 71: لغات مربوط به فعالیت های مربوط به تعطیلات و اوقات فراغت تدریس شد و همچنین از بچه ها خواسته شد تا در کلاس یک کارت پستال برای یک دوست یا عضو خانواده بنویسند.
تکلیف: در مورد یک موجود اسطوره ای و خیالی سرچ کنید و به سوالات صفحه ی 69 در مورد آن پاسخ دهید. شعر The show must go on تمرین شود. در صورت علاقمندی به شرکت در کلاس های فرانسه اسامی خود را به دپارتمان زبان اعلام فرمایید.
فعالیت: صفحات 65، 66 و 67 تدریس شدند. صفحه 65: تمرینات شنیداری بر پایه ی زمان گذشته تدریس شدند. صفحه 66: تمرین شنیداری + تمرینات مربوط به زمان گذشته ی ساده صفحه 67: حروف اضافه ی حرکتی(prepositions of movement )
توضیح: تمرین 6 صفحه ی 134 حل شود. تمرینات صفحه 67 و 68 کتاب کار حل شوند. موسیقی show must go on حتما حفظ شود. روز شنبه توسط خانم خدابنده لو پرسیده می شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحه ی 64 تدریس شد که شاملِ یک ریدینگ با ساختار گذشته ی ساده، قوانین ِ اضافه کردنِ ed- به افعال با قاعده، نحوه ی خواندن آن ها، و عباراتِ زمانیِ گذشته می باشد.
تکلیف: تمرینِ 3 صفحه ی 134 student book حل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: