فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Upper-Intermediate

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز نمونه سوالات ازمون PET با دانش اموزان تمرین شد و بخش ریدینگ و رایتینگ در کلاس کار شد.
تکلیف: لطفا نواقص کتاب کار خود را تکمیل نمایید.ازمون شفاهی PET مورخ سه شنبه 4 اردیبهشت در دپارتمان زبان برگزار خواهد شد.ازمون کلاسی زبان برای تمامی پایه ها روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و نمرات مستقیما روی برد طبقات قرار خواهد گرفت.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز پروژه ی علمی تدریس شد که در مورد جنبش های هنری و اشنایی با انواع و اقسام سبک های هنری است.همچنین نمونه سوالات ازمون PET بخش ریدینگ انجام شد.همچنین صفحه 68 تدریس شد که در مورد گرامر مجهول و اشنایی با انواع و اقسام زمان های مجهول است.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 68 انجام شود.همچنین داوطلبانی که مایل به شرکت در ازمون PET هستند فردا چهارشنبه 29 فروردین اخرین مهلت ثبت نام است و اسامی خود را به دپارتمان زبان اعلام کنند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 67 تدریس شد که در مورد ورزش های فیتنس و تقویت مهارت شنیداری مرتبط با آن هاست.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 67 انجام شود.داوطلبانی که مایل به شرکت در ازمون PET هستند تا فردا مورخ 28 اردیبهشت اسامی خود را به دپارتمان زبان اعلام کنند

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 66 تدریس شد که در مورد گرامر مجهول و اشنایی با انواع زمان های آن است و با هدف مکالمه در مورد چیزی است که کار بر روی آن انجام شده و خود فرد فاعل نبوده است.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 66 انجام شود.شنبه یکم اردیبهشت ازمون شفاهی PET برگزار میشود.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 66 تدریس شد که در مورد گرامر مجهول و اشنایی با انواع و اقسام حالت های آن است و با هدف شناخت در مورد کاری است که بر روی دیگران انجام میشود.امروز پروژه علمی تدریس شد که در مورد جنبش های هنری و اشنایی با انواع و اقسام مکتب ها و کاربرد های هریک از آن ها و واژه های مرتبط با هر یک از آن هاست.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 66 انجام شود.روز شنبه مسابقه اسپلینگ بی برگزار میشود حتما امادگی داشته باشید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: