1404/07/30
زبان انگلیسی همگانی هشتم
مدرس:
گنجی، کیان
فعالیت:
با سلام و احترام, در جلسه امروز، تدریس درس 2 آغاز شد. تمرکز اصلی کلاس بر روی واژگان مربوط به زمانهای فراغت (Leisure Time) و بیان علاقهمندیها و نداشتن علاقه (Likes & Dislikes) بود.
دانشآموزان با کلمات و عبارات مرتبط با فعالیتهای اوقات فراغت آشنا شدند.
تکلیف:
1. مرور کامل درس 1: از آنجا که آخر هفته است، فرصت بسیار خوبی برای مرور تمامی مباحث، نکات گرامری و لغات درس یک فراهم است. لطفاً مطمئن شوید که این درس را به طور کامل مسلط شدهاید.
2. جملات مهم، یا مثالهای کلیدی از درس یک را در دفتر خود یادداشت نمایید.
3. فایلهای صوتی مربوط به درس یک (CD کتاب) را چندین بار گوش دهید.
4. تمرینات مربوط به بخش 2A در کتاب کار (Workbook) را به طور کامل انجام دهید.
5. تحقیق و ارائه: تحقیق و ارائه مربوط به لغت تعیین شده برای هر دانشآموز باید آماده شود.
1404/07/29
زبان انگلیسی همگانی هشتم
مدرس:
گنجی، کیان
فعالیت:
وقت بخیر !
در کلاس زبان تخصصی Eureka, مبحث Cellology (سلولشناسی) با ارائه پروژههای زبان اموزان عزیزم کوروش فریور، آروین موسیپور و پارسا صادقی مرور شد. آفرین به این تلاش فوقالعاده!
فصل جدید Astronomy (اخترشناسی)
یک ویدیوی جذاب درباره حقایقی شگفتانگیز درباره سیارات تماشا کردیم. پس از آن، پرسش و پاسخ پرشور برای درک بهتر مفاهیم داشتیم.
دو صفحه اول فصل دوم را با دقت مطالعه کردیم.
تکلیف:
لطفا ویدیو هایی درباره some facts about planets را سرچ و تماشا کرده ، حقایقی جالب از سیارات را در دفتر زبان خود بنویسید و در کلاس ارائه دهید .
متن درس را با دقت و با صدای بلند بخوانید و بازگو کنید .
1404/07/28
زبان انگلیسی همگانی هشتم
مدرس:
گنجی، کیان
فعالیت:
در این جلسه، تمرکز اصلی بر روی تقویت مهارت نوشتاری (Writing) از طریق معرفی مفهوم Penfriend / Penpal بود. هدف، آموزش نحوه نگارش یک پاراگراف معرفی شخصی به زبان انگلیسی بود که بتواند به عنوان نامه اولیه به یک penfriend ارسال شود.
تکلیف:
درس 1H را با صدای بلند روخوانی و مرور کرده و
کتاب کار صفحه مربوط به درس 1H انجام دهید.
عبارات پیشنهادی برای سرچ در یوتیوب :
Who is a penfriend ?
How can I find a penfriend ?
1404/07/27
زبان انگلیسی همگانی هشتم
مدرس:
گنجی، کیان
فعالیت:
با سلام و احترام
در این جلسه، دانشآموزان با متن مربوط به "Exchange Students" آشنا شدند.
تمرکز گرامری: آموزش و تمرین ساختارهای گرامری "Should" و "Ought to" (همراه با اشکال منفی آنها) جهت بیان توصیهها و الزامهای اخلاقی/عملی.
فعالیتهای انجام شده: تمرینهای کتاب درسی تکمیل و در ادامه، فعالیتهای مکالمهای گروهی با محوریت موضوع درس (Exchange Students) اجرا گردید تا مهارتهای شفاهی تقویت شود.
تکلیف:
کتاب کار (Workbook): تکمیل صفحه مربوط به درس 1G.
فعالیت شنیداری: گوش دادن دقیق به Track 16 از CD ، تکرار جملات با صدای بلند (به صورت سایه) و نگارش متن کامل آن تمرین شنیداری در دفتر زبان .
1404/07/23
زبان انگلیسی همگانی هشتم
مدرس:
گنجی، کیان
فعالیت:
با سلام و احترام ،
مبحث reading درس 1F تمام شد .
در باره موضوعاتی که در متن درس آورده شد با عبارات صحیح In my opinion... , I think it is true that... ,etc. اظهار نظر کردیم و محتوای درس را تمرین کردیم .
تکلیف:
کتاب کار تا پایان درس 1F صفحه ی 13 با دقت و تمیز نوشته شود.
طبق روال همیشه ، هر شب جملاتی از متن درس در دفتر نوشته شود و سعی کنید با صدای بلند از. روی متن درس و جملات نوشته شده بخوانید .