فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه جمهوری تهران
کلاس: آسمان
فعالیت: دانش‌آموزانی که در لیست حضوری قرار دارند موارد گفته شده را برای فردا ورود به مدرسه رعایت نمایند.

فارسی هشتم

مدرس: عبدی زاده، محمد
فعالیت: تحلیل امتحان میان ترم و حل نمونه سوال درس 4و6 کتاب کار.
تکلیف: ندارند.

پیام‌های آسمان هشتم

مدرس: یزدانی، امیر
تکلیف: پرسش از دروس 1 تا 6- خلاصه برداری درس 6

قرآن هشتم

مدرس: یزدانی، امیر
تکلیف: صفحات 36 و 37 در کتاب انجام شود

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکلیف هفته گذشته صفحات 25 و 30کتاب با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 9 ( اهمیت نسبی مراحل سه گانه فعالیتهای اقتصادی ) تدریس شد . دو فیلم کوتاه درباره ی اقتصاد هندوستان و بوتسوانا نمایش داده شد . پاورپوینت مقایسه ای از وضعیت کلی هندوستان و بوتسوانا نشان داده شد . فعالیت 2-2 صفحه ی 33 انجام شد .
تکلیف: پسرهای خوبم لطفاً فعالیت 2-2 صفحه ی 30 و پرسش های کسب و کاری صفحه 40 در کتاب انجام شود و تصاویر با کیفیت و خوانا در پرتال ارسال شود .

پژوهش هشتم

مدرس: رزم‌خواه، اشکان
فعالیت: باسلام و وقت بخیر لینک فیلم ساخت گلایدر قسمت سوم را در سرچ بار مرورگر خود جایگذاری نمایید و از ساخت آن لذت ببرید و در پایان از سازه خود عکس گرفته و درپورتال در قسمت فعالیت و تکالیف ارسال نمایید. به هیچ عنوان به هیچ عنوان به هیچ عنوان سازه را جلوتر از کلاس نسازید.
تکلیف: لینک فیلم قسمت اول https://drive.google.com/file/d/1G-CSxVxwMPfWFHEd0YKNtzVaLcuk-y-y/view?usp=sharing لینک فیلم قسمت دوم https://drive.google.com/file/d/1j2fvRfNUDU6wvoItFGuav3pXHU6F2x9o/view?usp=sharing لینک فیلم قسمت سوم https://drive.google.com/file/d/1wIuGDnU3DCOo_WFDXf7avHRbuwBLGE5T/view?usp=sharing در پایان از سازه خود عکس گرفته و درپورتال در قسمت فعالیت و تکالیف ارسال نمایید. به هیچ عنوان به هیچ عنوان به هیچ عنوان سازه را جلوتر از کلاس نسازید.
فعالیت: با سلام و احترام؛ فردا پنج‌شنبه جلسه جبرانی هندسه برگزار می‌شود. حضور دانش‌آموزان الزامیست.

هندسه‌ی هشتم

مدرس: زربخش، محسن
فعالیت: رفع اشکال تمرین صفحه 45 رفع اشکال کار در کلاس صفحه 46 رفع اشکال کار در کلاس صفحه48 رفع اشکال کار در کلاس صفحه 49
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: