1400/07/10
فارسی هشتم
مدرس:
عبدی زاده، محمد
فعالیت:
تا پایان مبحث فعل و مصدر و بن فعل و پایان درس اول.
تکلیف:
از متن شعر متن شعر پیش از اینها تمام فعل ها را بیابید و مصدر و بن مضارع و بن ماضی آنها را بسازید.
1400/07/09
1400/07/07
فعالیت:
با سلام؛
تمامی دانشآموزان موظف هستند از کلاسهای درسی نتبرداری کرده و جزوهنویسی نمایند و خلاصه شرح درس روزانه را به مسئول پایه ارسال نمایند.
پژوهش هشتم
مدرس:
رزمخواه، اشکان
فعالیت:
در مورد انواع نمایشگاه های پژوهشی و مسابقات ملی تحقیق نمایید که چه مسابقاتی و در چه سطح های اجرا میشوند و شرایط شرکت در این مسابقات چگونه است.
مثل مسابقات ملی خوارزمی
مسابقات ایران اوپن
مسابقات روبوکاپ
و.....
تکلیف:
بررسی انواع مسابقات و رشته های شرکت در مسابقات
مثلا رشته روباتیک: روبات های جنگ جو
رشته هوا و فضا روبات : هاورکرافت
و...
چه مسابقات پژوهشی رو میشناسید و یا در آنها شرکت کرده اید. تا بحال چه کار های پژوهشی انجام دادید و به سرانجام رساندید؟
1400/07/06
مهارت زندگی و فلسفهی هشتم
مدرس:
فرمانی، زهرا
فعالیت:
شناخت هیجان و مدیریت آن
تکلیف:
ندارند
حساب هشتم
مدرس:
زمانپور، کامران
فعالیت:
ادامه تدریس اعداد گویا
تکلیف:
حل تمرینهای صفحه 9 کتاب درسی
هندسهی هشتم
مدرس:
زربخش، محسن
فعالیت:
شروع فصل سوم کتاب ریاضی مبحث چند ضلعی ها و چند ضلعی های منتظم
تکلیف:
پرسش از صفحات 30 تا 33 کتاب درسی به همراه تمامی نکات گفته شده
زیستشناسی و زمین هشتم
مدرس:
علیزاده، حسن
فعالیت:
سلام و درود
وقتتون به خیر
بچه ها فعالیتی ندارید
جز زیر و رو کردن کتاب درسی و کتاب علوی....منبع اصلی این دو کتاب هستن...خوب یاد بگیرید
جلسه بعد پرسیدم هر کی خوب جواب داد...مثبت میگیره
راستی
به دو نفر از بچه ها که درباره «شبکه عصبی مصنوعی» و کاربردش در هوش مصنوعی بتونن توضیح ابتدایی بدن مثبت میدم
زیست شناسی درس توپ و خفنیه
همه جا کاربرد داره
آسونم هست
منتها باید پیوسته بخونید
تا توپ یاد بگیرید
ببینم تا جلسه بعد چه کار می کنید
مثبت میگیرید یا نه :)
علیزاده
دبیر زیست شناسی
تکلیف:
نداریم
شیمی هشتم
مدرس:
زارعی، وحید
فعالیت:
تدریس مبحث انحلال پذیری
تکلیف:
انجام آزمایش انحلال پذیری به شیوه ای که در کلاس گفته شده است.
حل کردن 60 گرم نمک در 100 سی سی آب در سه دمای ( اتاق، یخچال و جوش آب )
عکس گرفتن از هر سه ظرف و چیدمان آن ها به ترتیب افزایش دما در یک فایل pdf
1400/07/05