فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه جمهوری تهران
کلاس: اورانوس

حساب هفتم

مدرس: زمانپور، کامران
فعالیت: تدریس تا ص 88
تکلیف: حل تمرین های ص 89

زیست‌شناسی و زمین هفتم

مدرس: علی‌زاده، حسن
فعالیت: سلام بچه ها ... این هفته قراره به صورت کتبی دو فصل هفتم (ُسفر آب درون زمین) و فصل سیزدهم(سفر غذا) رو امتحان بگیریم :) بارها این فصل ها رو به صورت شفاهی پرسیدم و مثبت و منفی ثبت کردیم...اما این رو همون طور که از هفته پیش گفتم قراره کتبی امتحان بگیریم.... آخر هفته امتحان میگیریم... دوستای خوبم ...توپ بخونید...نمره ها به والدین گرامیتون اطلاع داده میشه ... دوستتون دارم داداشا با آرزوی موفقیت :)

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس 18 دلیل تمایل صاحبان کسب و کار به توسعه و رشد و همچنین مشکلات ناشی از رشد و توسعه کسب و کارها تدریس شد . فیلم کوتاهی درباره ی توسعه شرکت نستله نشان داده شد .
تکلیف: فعالیت 6-3 صفحه ی 59 + پرسش کسب و کاری صفحه ی 67 در قسمت کاربرگ فایل pdf جهت مطالعه آزاد گذاشته شده است

فیزیک هفتم

مدرس: کلانتری، حامد
فعالیت: عرض سلام و ادب خدمت دوستان گرامی فصل نهم تقریبا تمرینات کاربرگ و کتاب کار را تا حدودی پوشش داده ایم. امیدوارم که بر مباحث گفته شده مسلط شده باشید. جلسه آینده امتحان از فصل نه خواهیم داشت. حتما مطالعه کنید. منفی و مثبت هایی که سر کلاس گرفتید در نمره مستمرتون بشدت موثره. این امتحان نیز خیلی در نمره مستمرتون موثر خواهد بود.
تکلیف: علاوه بر زمانیکه برای مطالعه برای امتحان اختصاص میدهید تا 18 اسفند ماه هم وقت میدهم که تحقیقاتون در اسلاید آخری که در جزوه فصل آمده یکی از دو تحقیق را به دلخواه خودتان انتخاب کرده و در حدود 10 صفحه چه بصورت دستی و چه بصورت استفاده از نرم افزرا های رایج ورد و پاورپوینت تحویل میدهید. (فقط در پرتال قبول میکنم کسی برای من و اقای یادبودی در واتساب نفرسته)

قرآن هفتم

مدرس: یاد بودی، علی
تکلیف: حل تمرینات کتاب کار درس 11 پاسخ دادن به سوالات خودت را امتحان کن درس 11

پژوهش هفتم

مدرس: رزم‌خواه، اشکان
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه و سلامت باشین. قسمت سوم ساخت فری فلایت رو دیده و از ساخت این پرنده لذت ببرید و بیاموزید. همواره شاد و موفق و پیروز باشید.
تکلیف: لینک قسمت سوم فیلم ساخت پرنده فری فلایت را در سرچ بار مرورگر خود جایگذاری نمایید و از ساخت آن لذت ببرید و بیاموزید. لینک قسمت اول https://drive.google.com/file/d/1vD3MIzhUeeAfCYW1-MEXHRxXwlUaCfmQ/view?usp=sharing لینک قسمت دوم https://drive.google.com/file/d/1XAt_4NXusIC0hJw3izHQnuJzmL5TumiI/view?usp=sharing لینک قسمت سوم https://drive.google.com/file/d/1TESup-aiB3eWADaISR5n-u_1cbKYI83I/view?usp=sharing

حساب هفتم

مدرس: زمانپور، کامران
فعالیت: تدریس تا ص 85
تکلیف: حل تمارین ص 86
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: