فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه جمهوری تهران
کلاس: اورانوس

فارسی هفتم

مدرس: عبدی زاده، محمد
فعالیت: حل نمونه سوال از فصل چهارم.
تکلیف: ندارند.

نگارش هفتم

مدرس: عبدی زاده، محمد
فعالیت: شخصیت پردازی و منحنی داستان.
تکلیف: ندارند.

عربی هفتم

مدرس: پورمهدی، کیارش
تکلیف: حل تمرینهای صفحه 122 تا 126 کتاب کار علوی

پیام‌های آسمان هفتم

مدرس: یاد بودی، علی
فعالیت: درس دوازدهم کامل تدریس شد با سوالات متن .
تکلیف: پاسخگویی به سوالات خودت را امتحان کن درس دوازدهم از کتاب درسی حل سوالات درس دوازدهم از کتاب کار

فارسی هفتم

مدرس: عبدی زاده، محمد

پژوهش هفتم

مدرس: رزم‌خواه، اشکان
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه و سلامت باشین. قسمت چهارم ساخت فری فلایت رو دیده و از ساخت این پرنده لذت ببرید و بیاموزید. ضمنا در پایان کار حتما حتما حتما از کار عملی خود عکس گرفته و در پورتال ارسال نمایید. همواره شاد و موفق و پیروز باشید.
تکلیف: لینک قسمت چهارم فیلم ساخت پرنده فری فلایت را در سرچ بار مرورگر خود جایگذاری نمایید و از ساخت آن لذت ببرید و بیاموزید. در پایان از کار عملی خود عکس گرفته و در پورتال ارسال نمایید. لینک قسمت اول https://drive.google.com/file/d/1vD3MIzhUeeAfCYW1-MEXHRxXwlUaCfmQ/view?usp=sharing لینک قسمت دوم https://drive.google.com/file/d/1XAt_4NXusIC0hJw3izHQnuJzmL5TumiI/view?usp=sharing لینک قسمت سوم https://drive.google.com/file/d/1TESup-aiB3eWADaISR5n-u_1cbKYI83I/view?usp=sharing لینک قسمت چهارم https://drive.google.com/file/d/1Ooow9dTh3Hlgg9BckUgreAbGf2aBxwoa/view?usp=sharing

فیزیک هفتم

مدرس: کلانتری، حامد
فعالیت: عرض سلام و ادب خدمت دانش آموزان گرامی روز سه شنبه انشالله امتحانی در حد چند دقیقه از فصل نهم یعنی منابع انرژی گرفته خواهد شد. مدت زیادی هم فرصت داده شده که مطالعه کنید پس حتما جزوه را خوب بخونید که آمادگی کامل داشته باشید انشالله.
تکلیف: آزمون در Google Form برگزار خواهد شد که نیازمند این است که شما حساب کاربری ( email or gmail) خواهید داشت. پس حتما اگر حساب کاربری تاکنون نساخته اید، بسازید که برای شرکت در آزمون ضروری است. جزئیات مفصل تر قبل از آزمون به سمع و نظر شما رسیده خواهد شد.

فارسی هفتم

مدرس: عبدی زاده، محمد
فعالیت: حل نمونه تست از فصل چهار.
تکلیف: فایل سوالات تست را دانلود کرده و جواب سوالات را به صورت تشریحی بنویسید.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس 19 ( دلیل ثابت ماندن روند رشد و عدم توسعه یافتگی برخی از کسب و کارها ) تدریس شد .نمونه مورد بررسی صفحه ی 59 و پرسش کسب و کاری صفحه ی 67 با شمارکت دانش آموزان بررسی و تصحیح شد.
تکلیف: کسب و کاری را نام ببرید که به دلیل ماهیتی که دارد نمیتوانسته توسعه پیدا کند ولی رشد کرده و موفق هم بوده است؟؟؟ ( در قسمت توضیحات پرتال بنویسد کافی است )

قرآن هفتم

مدرس: یاد بودی، علی
تکلیف: فعالیت ها و انس با قرآن درس دهم صفحات 91و92و94و95 حل شود.

حساب هفتم

مدرس: زمانپور، کامران
تکلیف: کاربرگ ارسال شده حل شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: