فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه جمهوری تهران
کلاس: ستارگان

پیام‌های آسمان نهم

مدرس: یزدانی، امیر
تکلیف: پرسش از دروس 1 تا 5 خلاصه برداری درس 5

عربی نهم

مدرس: یزدانی، امیر
تکلیف: صفحات 51 و 52 در دفتر ترجمه شود

قرآن نهم

مدرس: یزدانی، امیر
تکلیف: صفحات 52 و 53 در کتاب انجام شود

حساب نهم

مدرس: ابراهیمی، ابراهیم
تکلیف: حل تمرینات کتاب کار 55-67 حل تمرینات کتاب درسی18-32

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکلیف هفته گذشته صفحات 25 و 30کتاب با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 9 ( اهمیت نسبی مراحل سه گانه فعالیتهای اقتصادی ) تدریس شد . دو فیلم کوتاه درباره ی اقتصاد هندوستان و بوتسوانا نمایش داده شد . پاورپوینت مقایسه ای از وضعیت کلی هندوستان و بوتسوانا نشان داده شد . فعالیت 2-2 صفحه ی 33 انجام شد .
تکلیف: پسرهای خوبم لطفاً فعالیت 2-2 صفحه ی 30 و پرسش های کسب و کاری صفحه 40 در کتاب انجام شود و تصاویر با کیفیت و خوانا در پرتال ارسال شود .

پژوهش نهم

مدرس: رزم‌خواه، اشکان
فعالیت: باسلام و وقت بخیر در خصوص جشنواره نوجوان خوارزمی اگر طرح و ایده و نوآوری و خلاقیت در هر محور زبان و ادبیات فارسی و انگلیسی و علوم آزمایشگاهی و دست سازه و پژوهش و بازارچه کسب و کار دارید طرح خود را مطرح کرده و در حد 1 الی 3 صفحه در مورد آن توضیح داده و اگر نمونه کاری هم موجود دارید بصورت عکس در پورتال و در قسمت فعالیت و تکالیف ارسال نمایید.
تکلیف: لینک فیلم ساخت مرحله چهارم توربین بادی را در سرچ بار مرورگر خود جایگذاری نمایید و از ساخت لذت ببرید. لینک فیلم قسمت اول https://drive.google.com/file/d/1G7zB2D2BrgwpONIOTgx1PgS-mfTcd6im/view?usp=sharing لینک فیلم قسمت دوم https://drive.google.com/file/d/1xYFQQ-0s-OHVtOGJi26mdFTUsL7RKwFo/view?usp=sharing لینک فیلم قسمت سوم https://drive.google.com/file/d/1ZFehunosqDVAyo-6uyyQEqifFcXxq5y-/view?usp=sharing لینک فیلم قسمت چهارم https://drive.google.com/file/d/1gom9Pi6nXI7Rhoj0DPAPpCp_X78UNbcI/view?usp=sharing در انتها ساخت از توربین بادی خود عکس گرفته و در پورتال ارسال نمایید. به هیچ عنوان به هیچ عنوان به هیچ عنوان سازه را جلوتر از کلاس نسازید.

مطالعات اجتماعی نهم

مدرس: کامرانی فر، علی
تکلیف: سوالات درس 6مطالعات نهم

هندسه‌ی نهم

مدرس: زربخش، محسن
فعالیت: رفع اشکال تمرین صفحه 48 تدریس درس چهارم: حل مسئله در هندسه تا صفحه 50
تکلیف: صفحات 51 و 52 کتاب درسی حل شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: