فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه جمهوری تهران
کلاس: سطح Intro3

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: با سلام کلاس امروز به دلیل حضور دانش آموزان در اردو برگزار نشد‌.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: با سلام روز گذشته صفحه ی 90 تدریس شد. آیتم های جشن بزرگ زبان تمرین شد.
تکلیف: صفحه ی 64 کتاب کار تکمیل شود‌. توجه داشته باشید جشن بزرگ زبان روز چهارشنبه 16 اسفند ماه برگزار خواهد شد؛لذا برای این جشن آمادگی 100 درصد داشته باشید. برای فردا و روز چهارشنبه همراه داشتن لباس سفید الزامی است.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: با سلام امروز صفحات 90 و 91 کتاب درسی تدریس شد. آیتم های جشن بزرگ زبان تدریس شد.
تکلیف: تا پایان صفحه ی 63 کتاب درسی تکمیل شود. توجه داشته باشید جشن بزرگ زبان روز چهارشنبه 16 اسفند ماه برگزار خواهد شد؛لذا برای این جشن آمادگی 100 درصد داشته باشید.لباس دانش آموزان در روز اجرا حتما حتما به رنگ سفید خواهد بود.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: با سلام امروز آیتم های جشن زبان با دانش آموزان تمرین شد.
تکلیف: آزمون همگام روز یکشنبه از فصل 10 تا انتهای فصل 14 برگزار خواهد شد؛لذا برای آن به بهترین شکل آماده باشید. نمونه سوالات امتحانی همگام به همراه پاسخنامه بارگزاری شده است؛حتما در منزل تمرین کنید . جشن زبان روز چهارشنبه 16 اسفندماه برگزار خواهد شد‌. با توجه به نزدیک شدن به روز جشن زبان و عدم داشتن زمان کافی لطفا اهنگ Hall of fame را از کانال ایتا دانلود کرده و تا روز دوشنبه به طور کامل حفظ باشید. متن و اهنگ در کانال ایتا بارگزاری شده است.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: با سلام امروز صفحات 86 و 87 کتاب درسی تدریس شد. آیتم های جشن زبان با دانش آموزان تمرین شد.
تکلیف: صفحات 62 و 63 کتاب کار تکمیل شود. آزمون همگام روز یکشنبه از فصل 10 تا انتهای فصل 14 برگزار خواهد شد؛لذا برای آن به بهترین شکل آماده باشید. فایل نمونه سوالات امتحانی در ادامه بارگزاری شده است،آن را در خانه تمرین کنید. از آنجایی که جشن زبان از اهمیت بالایی برخوردار است آیتم های مرتبط با جشن زبان در کانال ایتا بارگزاری شده است؛لذا آنها را دانلود کرده و در منزل تمرین نمایید. با تشکر فراوان
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: