فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه جمهوری تهران
کلاس: سطح Intro4

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آسوده، مهراد
فعالیت: صفحه 66 و 67 کتاب prepare تدریس شد و زبان آموزان با اسامی جمع و مفرد Uncountable& countable nouns آشنا شدند. راند دوم spelling bee گرفته شد و برندگان به دور بعد مسابقات راه یافتند.
تکلیف: برای روز دوشنبه؛ تمامی زبان آموزان از یونیت 1 تا پایان یونیت 11 مطالعه کنند و هر سوالی داشتند یادداشت و سرکلاس از من بپرسند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آسوده، مهراد
فعالیت: نمونه سوال امتحان پا به پا در کلاس تمرین شد. صفحه 62-63 کتاب prepare تدریس شد و مهارت reading با زبان اموزان تمرین شد. **امتحان spelling bee روز شنبه مورخ 25 آذر گرفته میشود**
تکلیف: نمونه سوالات تستی آزمون پا به پا همراه پاسخ نامه بارگزاری شده است. کتاب و نمونه سوالات را با دقت مطالعه کرده و برای آزمون فردا آمادگی لازم را داشته باشید. تاریخ آزمون پا به پا 23آذر می‌باشد. شماره سوالات هشتم از 56 تا 65 پایه هشتم فقط به سوالات ترمیک پاسخ میدهد و پاسخ هارا در پاسخ نامه طبق شماره وارد میکنند. ازمون از دروس 7-9خواهد بود. سوالات با دقت و مطالعه کافی پاسخ دهید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آسوده، مهراد
فعالیت: کلاس زبان به علت اردوی زبان آموزان کنسل شد.
تکلیف: تکمیل کتاب کار تا پایان صفحه 44. مطالعه یونیت 7 تا 9 برای آزمون پا به پا.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آسوده، مهراد
فعالیت: صفحه 60-61 کتاب prepare تدریس شد. مهارت reading در کلاس تمرین شد و زبان آموزان با اصطلاحات مربوط به دنیای اینترنت آشنا شدند. **تاریخ آزمون پا به پا 23آذر می‌باشد. شماره سوالات هشتم از 56 تا 65 پایه هشتم فقط به سوالات ترمیک پاسخ میدهد و پاسخ هارا در پاسخ نامه طبق شماره وارد میکنند. ازمون از یونیت 7 تا 9 خواهد بود. سوالات را با دقت و مطالعه کافی پاسخ دهید.**
تکلیف: خواندن متن در صفحه 62-63 کتاب prepare و تکمیل سوالات آن.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آسوده، مهراد
فعالیت: صفحه 59 و 156 کتاب prepare تدریس شد و زبان آموزان با گرامر geround و infinitive آشنا شدند
تکلیف: امتحان گرامر کتبی از مطالب این جلسه گرفته میشود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: