فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه جمهوری تهران
کلاس: 40141

ریاضی یازدهم تجربی

مدرس: خشنود، علیرضا
فعالیت: تدریس اعمال جبری روی توابع + تست تابع وارون + تمارین کتاب
تکلیف: جزوه تا آخر فصل تابع تمام مثالها و سوال ها

عربی یازدهم

مدرس: خیراتی، فاطمه
فعالیت: تدریس:حل تمارین درس 3 کامل شد. حل آزمون همگام . حل آزمون پیشروی 5.9.1400 و حل آزمون همگام 10.9.1400 .
تکلیف: جلسه آینده : ارسال تست درس 2 از شماره 51 تا 76 تحلیلی حل شود . ارسال تست درس 3 از شماره 21 تا 43 تحلیلی حل شود و پرسش لغات و ترجمه و قواعد و تمارین درس 2 و 3 . موفق باشید

ریاضی یازدهم تجربی

مدرس: خشنود، علیرضا
فعالیت: تدریس تابع وارون + تست + تشریحی
تکلیف: داده شده

زیست‌شناسی یازدهم

مدرس: درویش، حسین
فعالیت: تدریس فصل پنجم از ص69 تا 72
تکلیف: تستهای کتاب همراه علوی فصل پنجم از تست شماره 1 تا 61 (تستهای گفتار اول و دوم) / پاسخ تکلیف هفته قبل در پرتال بصورت کاربرگ قرار گرفته است

فارسی یازدهم

مدرس: خسروی، خدیجه
فعالیت: تدریس درس نهم تا نیمه
تکلیف: بیست تست اول درس نهم و استخراج ارایه های ادبی از ص 77 کتاب کار

شیمی یازدهم

مدرس: ارشادی، شادی
فعالیت: تدریس شارش انرزی
تکلیف: حل کاربرگ سوالات گاج

ریاضی یازدهم تجربی

مدرس: خشنود، علیرضا
فعالیت: تدریس تابع یک به یک و وارون + تست مثال تشریحی
تکلیف: داده شده است

مهارت زندگی

مدرس: متین فر، مریم
فعالیت: حل تعارض

دین و زندگی یازدهم

مدرس: زمانی، مرضیه
فعالیت: - تدریس کامل جزوه درس 6 - تدریس نکات خط به خط درس 6( تاابتدای مبحث شماره2) - آزمون آنلاین درس 6
تکلیف: - ارسال پاسخنامه+ درصد آزمون آنلاین( لینک در گروه بارگزاری میشود) - پرسش درس 4 و 5 و 6 - حل تست های کتاب همراه درس 6( تست 1 تا 25 ) - ارسال صفحات کتاب به صورت هایلایت شده و نکته بندی - پاسخ به سوالات داخل کتاب مثل اندیشه و تحقیق، بررسی و ....

شیمی یازدهم

مدرس: ارشادی، شادی
فعالیت: تدریس جاری شدن انرژی

فیزیک یازدهم تجربی

مدرس: غلامی، مهتاب
فعالیت: حل تست از مفاهیم تدریس جلسه قبل. پایان طرح درس ترم اول
تکلیف: حل تمارین پایان فصل دوم از اول تا سر مبحث توان الکتریکی مولد حل کتاب همراه از صفحه 106 سوال 66 تا اخر سوال 87

مشاوره

مدرس: ارشادی، شادی
فعالیت: معرفی رشته
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: