فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه جمهوری تهران
کلاس: 40161

هندسه‌ی دهم

مدرس: قندریز، محمدرضا
فعالیت: حل تمرین و سوال و رفع اشکال

شیمی دهم

مدرس: ارشادی، شادی
فعالیت: حل نمونه سوال

عربی دهم

مدرس: خیراتی، فاطمه
فعالیت: تدریس: حل تمارین درس 4 کامل شد. رفع اشکال درس 3 و 4 و تحلیل آزمون پیشروی 3 کامل انجام شد .
تکلیف: جلسه آینده : ارسال تست درس 3 و 4 از شماره 31 تا 61 تحلیلی حل شود . پرسش از درس 3 و 4 لغت و ترجمه و تمارین و قواعد . موفق باشید

ریاضی دهم

مدرس: کاشفی، فریبا
فعالیت: تدریس حل معادله درجه 2 به روش ریشه گیری و روش مربع کامل
تکلیف: حل سوالات 1 و2و 3

شیمی دهم

مدرس: ارشادی، شادی
فعالیت: موازنه و اکسید های فلزی و نافلزی
تکلیف: حل کاربرگ و تکمیل و ارسال جزوه امروز

زبان انگلیسی دهم

مدرس: چهلتن، یاسمن
فعالیت: تدریس گرامر درس دوم نصفه
تکلیف: کتاب کار علوی تست شماره 63 تا 110(گرامر وتکاس شرم جکا+لغت) زده شود

فیزیک دهم ریاضی

مدرس: مبینی، فواد
فعالیت: تدریس انرژی درونی

مهارت زندگی

مدرس: متین فر، مریم
فعالیت: تدریس مبحث ارتباط موثر

مشاوره

مدرس: مهدی لو، سمیرا
فعالیت: معرفی رشته عمران

عربی دهم

مدرس: خیراتی، فاطمه
فعالیت: تدریس: ترجمه درس 4 کامل شد.حل تمارین کتاب درس 4 تا صفحه: 40 - و حل آزمون تشریحی 10/9/1400 و رفع اشکال آن انجام شد.
تکلیف: پرسش باب های مزید کامل. و پرسش درس 3 و 4 لغت و ترجمه و تمارین و قواعد درس 3 و 4. موفق باشید.

ریاضی دهم

مدرس: کاشفی، فریبا
فعالیت: حل تمرین از گویا کردن به روش اتحاد و حل تمرین کتاب و تدریس معادله درجه سوم به روش تجزیه
تکلیف: حل کاربرگ ارسال شده

فیزیک دهم ریاضی

مدرس: مبینی، فواد
فعالیت: حل نمونه سوال از پایستگی انرژی مکانیکی
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: