فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه جمهوری تهران
کلاس: 40171

شیمی دهم

مدرس: ارشادی، شادی
فعالیت: حل نمونه سوال

ریاضی دهم

مدرس: کاشفی، فریبا
فعالیت: تدریس حل معادله درجه 2 به روش تجزیه و ریشه زوج و روش مربع کامل
تکلیف: حل سوالات 1 و 2و 3

زیست‌شناسی دهم

مدرس: رضایی، مرضیه
فعالیت: گفتار دوم فصل چهارم : ساختار سرخرگها
تکلیف: حل و تحلیل تستهای شماره زوج ( 1تا 50 فقط زوج ها ) مجموعا 25 عدد تست از صفحه 132 تا صفحه 135 کتاب همراه علوی از مبحث فصل چهارم + طرح 15 عدد سوال تشریحی مفهومی ( می تواند بصورت جای خالی ، وصل کردنی یا تشریحی باشد ) با پاسخ از کل مبحث گفتار اول فصل چهارم(گردش خون ، ساختار قلب ، نوار قلبی ...)

مشاوره

مدرس: مهدی لو، سمیرا
فعالیت: معرفی رشته تکنولوژی پرتوشناسی

فارسی دهم

مدرس: خسروی، خدیجه
فعالیت: تدریس درس 9 تا پایان / پرسش کلاسی از درس پیشین
تکلیف: استخراج ارایه های ادبی از صفحات 68 و 70 روان خوانی

نگارش دهم

مدرس: خسروی، خدیجه
فعالیت: انجام فعالیت های نگارشی درس شش نگارش

زبان انگلیسی دهم

مدرس: چهلتن، یاسمن
فعالیت: تدریس درس دوم
تکلیف: کتاب کار علوی از تست 63 تا 110(وتکاس شرم جکا+لغات)

فیزیک دهم تجربی

مدرس: مبینی، فواد
فعالیت: تدریس انرژی درونی

ریاضی دهم

مدرس: کاشفی، فریبا
فعالیت: حل تمرین از گویا کردن و حل تمرین ص67 کتاب
تکلیف: حل کاربرگ ارسال شده

فیزیک دهم تجربی

مدرس: مبینی، فواد
فعالیت: حل نمونه سوال از پایستگی انرژی مکانیکی

زیست‌شناسی دهم

مدرس: رضایی، مرضیه
فعالیت: تدریس فصل4 و اتمام گفتار اول، تحلیل نوار قلب الکتروکاردیوگراف

عکاسی

مدرس: جوادی، نرگس
فعالیت: جلسه دهم: عکاسی تبلیغاتی2 آشنایی با نور ملایم و نور سخت آشنایی با تجهیزات عکاسی تبلیغاتی شناخت خیمه یا باکس نور کارکرد و آموزش ساخت شناخت رفلکتور و دیفیوزر شناخت سافت باکس و ترفند هایی برای ساخت باهزینه کم بررسی نوع نگاه هنرمندان مختلف به موضوعات تبلیغاتی و راهکار هایی برای متفاوت دیدن و خلاق بودن در این زمینه
تکلیف: 3 عکس تبلیغاتی با موضوع آزاد ترجیحا عکاسی از عطر و غذا نباشد
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: