فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان ترمیک | سطح 2

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز که جلسه آخر سال تحصیلی 1400 را برگزار کردیم با عزیزانم به انجام 3 بازی جذاب و متنوع با هدف مرور مباحث تا کنون تدریس و عنوان شده پرداختیم.
تکلیف: عزیزانم، البته جلسه آخر سال را برای شما تکلیف در نظر نخواهم گرفت اما متعاقبا شرح انجام تکلیف عیدانه را در کانال تلگرامی به اطلاعتان میرسانم.

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 44 از کتاب درسی با عنوان Reading تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین بخش اول صفحه 45 کتاب درسی با عنوان Writing نیز تدریس شد.
تکلیف: **عکس صفحه 44 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 38 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 43 از کتاب درسی با عنوان گرامری سوالی کردن زمان حال استمراری تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین یک قسمت از grammar snacks با موضوع کاربرد زمان حال استمراری با هم تماشا کردیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 43 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمارین 1 و 2 و 3 صفحه 35 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب، امروز صفحات 41 و 42 از کتاب درسی با عنوان کاربرد زمان حال استمراری تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. در انتهای کلاس ضمن یادآوری روز جهانی حیات وحش به دیدن ویدئوآموزشی در این خصوص پرداختیم. همچنین لغتهای انگلیسی مربوط به این مناسبت را با هم یاد گرفتیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحات 41 و 42 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفاتمرین 5 صفحه 41 و تمرین 5 صفحه 42 کتاب درسی را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 41 از کتاب درسی با عنوان گرامری حال استمراری (present continuous) تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین با عزیزانم ویدئویی در خصوص مقایسه حال ساده و حال استمراری تماشا کردیم.
تکلیف: لطفا تمارین 1 و 2 و 3 صفحه 33 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: