فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان ترمیک | سطح 2

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 35 از کتاب درسی با عنوان علائم نگارشی punctuation تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. در انتهای کلاس با عزیزانم به انجام بازی آموزشی پرداختیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 35 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمارین 1 و 2 صفحه 29 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز مبحث اول صفحه 35 از کتاب درسی با عنوان writing تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین با عزیزانم به تمرین روانخوانی متن پرداختیم.
تکلیف: عزیزانم، متن صفحه 35 کتاب درسی را چندین بار تمرین کنید سپس از روی متن رو خوانی کرده ، صدای خود را ضبط کنید و تا پایان فردا شب در تلگرام برایم ارسال کنید. آیدی تلگرام بنده : @Javadi_EnglishTeacher

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 34 از کتاب درسی با عنوان و هدف Speaking تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. عزیزانم بصورت گروهی دوربینهای خود را باز نمودند و به تمرین role play و مکالمه پرداختند.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 34 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا کاربرگ ارسالی را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 33 از کتاب درسی با عنوان سوالی کردن جملات در زمان حال ساده تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. هم
تکلیف: **لطفا نسبت به انجام و ارسال تکالیف خود کوشا و منظم باشید، تنها 7 نفر تکلیف جلسه قبل را ارسال نموده اند.** پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 33 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** متن my day صفحه 32 کتاب درسی را چندین بار تمرین کنید سپس از روی متن رو خوانی کرده ، صدای خود را ضبط کنید و تا پایان فردا شب در تلگرام برایم ارسال کنید. آیدی تلگرام بنده : @Javadi_EnglishTeacher حتما عکس کتاب درسی به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی دهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 32 از کتاب درسی با عنوان Daily routine تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین با عزیزانم به انجام بازی آموزشی حدس زدن کارهای روزانه و جمله سازی در قالب زمانی simple present پرداختیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. لطفا صفحه 31 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: