فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: 43162

ریاضی دهم

مدرس: خوئینی‌ها، امیرحسین
تکلیف: تستهای اپلود شده زوج تست حل شود تا جمعه

شیمی دهم

مدرس: حسینی، سیدامیر
فعالیت: میانگین جرم اتمی تدریس و حل تمرین شد

مشاوره

مدرس: سهل آبادی، میلاد
فعالیت: انگیزشی و نقش هدف در زندگی صحبت شد توضیح کامل مجدد در مورد المپیاد نقش آن در آینده اهمیت حضور

روش پژوهش

مدرس: باطنی مقدم، احسان
فعالیت: سوخت فسیلی و گرمایش زمین

ریاضی دهم

مدرس: خوئینی‌ها، امیرحسین
تکلیف: فایل مجدد رو بارگزاری کردم

هندسه‌ی دهم

مدرس: شهبازی زاده، سیامک
تکلیف: فایل رو مجدد بارگزاری کردم

فیزیک دهم ریاضی

مدرس: یداله‌نیا، مجید
تکلیف: تکلیف استاد رو بارگزاری کردم

شیمی دهم

مدرس: حسینی، سیدامیر
تکلیف: تکلیف رو مجدد بارگزاری کردم

ریاضی دهم

مدرس: خوئینی‌ها، امیرحسین
فعالیت: دنباله
تکلیف: فایل ارسالی زوج تست حل شود تا اخر هفته روزانه فایل بارگزاری می شود

هندسه‌ی دهم

مدرس: شهبازی زاده، سیامک
فعالیت: حل تمرین ترسیم
تکلیف: تمارین تا اخر هفته حل شود

فیزیک دهم ریاضی

مدرس: یداله‌نیا، مجید
تکلیف: تستها تا اخر هفته طبق برنامه مطالعاتی داده شده در پرتال حل شود

شیمی دهم

مدرس: حسینی، سیدامیر
تکلیف: تستها تا اخر هفته طبق برنامه مطالعاتی داده شده در پرتال حل شود

مشاوره

مدرس: سهل آبادی، میلاد
فعالیت: درسنامه تقویت حافظه
تکلیف: 1-آکرونیم(Acronym): سرنام درست کردن. واژه ای که از ترکیب حروف نخست چند واژه به دست می آید.مثل ناجا و... 2- آکروستیک(Acrostic) : مجموع سرنام ها را در یک جمله می آوریم : مثل پدرم کار داشت دیروز رفت یزد « پوند،کرون،دلار،ریال،ین» واحدهای پول چند کشور 3- قافیه سازی (Rhymes) : همراه ساختن وزن یک واژه با یک عدد مانند : چهار و نهار - هشت و رشت - یا موضوع را به یک عدد نسبت دهیم مثل1 و شمع 4- تقطیع (Chunking) : اطلاعات یکپارچه را به واحدهای کوچکتر تقسیم بندی میکنیم. مثل حفظ کردن شماره تلفن 5- داستان سازی ( Chaining) : واژه های کلیدی را در قالب یک داستان در آورید. 6- روش کلمه کلید ( Keyword Method) : بیشتر به درد واژگان زبان می خورد . واژه خارجی را پیدا و واژه ای فارسی مشابه آن شناسایی کنید ، بعد بین این دو در ذهن رابطه معنایی ایجاد کنید. مثل Carta به اسپانیایی نامه میشود و واژه کارت تبریک مشابه ان است. 7- روش مکان یابی (Loci Method) : در اتاق مطالعه خود هریک از مواردی که میخواهید به یاد بسپارید ، در قسمتی نصب کنید.برای یادآوری آن قسمت را در ذهن خود تصویر سازی کنید. 8- بسط اطلاعات و یا پیوند ( Associatioin) : پیوند معنادار میان اطلاعات جدید وآنهایی که در گذشته خوانده اید برقرار سازید. 9- تجسم ( Imagination) : همان تصویر سازی مطالب در ذهن است 10- بافتار (Context) : یادآوری اطلاعات تحت شرایط مشابه زمان یادگیری، آسانتر است.پس هنگام مطالعه در شرایطی مطالعه کنید که میخواهید امتحان دهید(عدم مطالعه با موزیک و...) از هرکدوم مثالی بنویسید هفته بعد رویت می شود

روش پژوهش

مدرس: باطنی مقدم، احسان
فعالیت: بررسی سیر تکامل لامپ
تکلیف: تکمیل فرم ایده پردازی

مشاوره

مدرس: سهل آبادی، میلاد
تکلیف: رفقا بحث افزایش تمرکز حواس فراموش نشه ایتم ها بدین صورت بود 1-آکرونیم(Acronym): سرنام درست کردن. واژه ای که از ترکیب حروف نخست چند واژه به دست می آید.مثل ناجا و... 2- آکروستیک(Acrostic) : مجموع سرنام ها را در یک جمله می آوریم : مثل پدرم کار داشت دیروز رفت یزد « پوند،کرون،دلار،ریال،ین» واحدهای پول چند کشور 3- قافیه سازی (Rhymes) : همراه ساختن وزن یک واژه با یک عدد مانند : چهار و نهار - هشت و رشت - یا موضوع را به یک عدد نسبت دهیم مثل1 و شمع 4- تقطیع (Chunking) : اطلاعات یکپارچه را به واحدهای کوچکتر تقسیم بندی میکنیم. مثل حفظ کردن شماره تلفن 5- داستان سازی ( Chaining) : واژه های کلیدی را در قالب یک داستان در آورید. 6- روش کلمه کلید ( Keyword Method) : بیشتر به درد واژگان زبان می خورد . واژه خارجی را پیدا و واژه ای فارسی مشابه آن شناسایی کنید ، بعد بین این دو در ذهن رابطه معنایی ایجاد کنید. مثل Carta به اسپانیایی نامه میشود و واژه کارت تبریک مشابه ان است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: