فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه‌ی اول پسرانه‌ی تهران شرق 2
کلاس: Intro 2B

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: قاسمی، ساسان
فعالیت: امروز درس‌های 1 و 2 از کتاب درسی پایه هشتم، که از مباحث امتحان دی‌ماه محسوب می‌شوند، به‌طور کامل و با استفاده از اسلایدهای پاورپوینت آموزش داده شدند. مباحث مطرح‌شده در این بخش شامل موارد زیر بودند: آشنایی با نام کشورها، ملیت‌ها و قاره‌ها نحوه‌ی پرسش درباره‌ی ملیت یک فرد یا گروهی از افراد بیان زمان در طول روز و ایام هفته دو گفت‌وگوی محاوره‌ای مرتبط با درس‌های اول و دوم تمام واژگان و اصطلاحات جدید با تکرار و تمرین کافی آموزش داده شدند تا در ذهن دانش‌آموزان تثبیت شوند.
تکلیف: لطفاً مطالب تدریس‌شده در جلسه‌ی امروز را با دقت مرور نمایید. این مباحث در جلسه‌ی آینده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت؛ بنابراین، مطالعه‌ی دقیق آن‌ها ضروری است. نمرات مربوط به فعالیت‌های کلاسی نیز در سامانه ثبت خواهد شد. تکلیف:چرخه‌ی زندگی پروانه را به‌طور کامل در دفتر زبان رسم کرده و نام مراحل را به زبان انگلیسی بنویسید. بسیار مهم - لطفاً با دقت مطالعه شود: برای روز دوشنبه‌ی این هفته‌، هر گروه موظف است یک پوستر سه‌بعدی کامل، زیبا و دارای جزئیات درباره‌ی چرخه‌ی زندگی پروانه‌ها (مطابق با صفحات 28 و 29 کتاب Eureka) تهیه و ارائه نماید. نکات ضروری درباره‌ی پروژه‌ی گروهی: تمامی اعضای گروه باید در تهیه و ارائه‌ی محتوا مشارکت فعال داشته باشند. ارائه‌ها در روز دوشنبه این هفته انجام خواهد شد. نمره‌ی این بخش بر اساس کیفیت محتوا، طراحی پوستر سه‌بعدی و نحوه‌ی ارائه محاسبه می‌شود. برای ساخت و تزئین پوستر، استفاده از اجسام واقعی مانند برگ‌ها، خمیر یا سایر مواد مناسب توصیه می‌شود. پوستر حتماً باید سه‌بعدی باشد. دانش‌آموزانی که در تهیه یا ارائه‌ی پروژه مشارکت نداشته باشند، نمره‌ای دریافت نخواهند کرد. توجه داشته باشید که 2 نمره از مجموع 20 نمره‌ی نهایی به این پروژه اختصاص دارد. عدم انجام آن منجر به از دست دادن این نمره خواهد شد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: قاسمی، ساسان
فعالیت: امروز درس های گرامر درس های قبل مرور شد و نمونه سوالات شبیه سازی شده امتحانات ترم با مشارکت دانش آموزان حل شد.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیز، با سلام و احترام لطفاً مطالب تدریس‌شده در جلسه‌ی امروز را با دقت مرور نمایید. این مباحث در جلسه‌ی آینده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت؛ بنابراین، مطالعه‌ی دقیق آن‌ها ضروری است. نمرات مربوط به فعالیت‌های کلاسی و تمرین‌های کتاب نیز ثبت خواهد شد. تکالیف: صفحات کتاب کار را تا صفحه‌ی 39 به‌طور کامل انجام دهید. نکات مهم برای جلسه‌ی آینده: با آمادگی کامل در کلاس حضور یابید و برای پاسخ‌گویی آماده باشید. تمرین مستمر و مرور واژگان را فراموش نکنید. یادآوری مهم: در روزهای سه‌شنبه، تمامی کتاب‌های کار به‌صورت فردی بررسی خواهند شد و نمرات مربوطه ثبت می‌گردد. با آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون برای همه‌ی شما لطفاً با جدیت، انگیزه و پشتکار در مسیر یادگیری گام بردارید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: قاسمی، ساسان
فعالیت: درس امروز به آموزش محتوای علمی به زبان انگلیسی (Eureka) با محوریت موضوع «زیست‌شناسی پایه» اختصاص داشت. در آغاز جلسه، حضور و آمادگی دانش‌آموزان ارزیابی شد و نمرات مربوط به مشارکت و فعالیت‌های کلاسی در سامانه ثبت گردید. در ادامه، چرخه‌های زندگی انسان‌ها و سایر جانداران مورد بررسی قرار گرفت. در این راستا، شش مرحله‌ی اصلی از چرخه‌ی زندگی پروانه‌ها به‌صورت دقیق آموزش داده شد. تمامی مراحل از تولد تا رشد و تکامل پروانه‌ها همراه با واژگان تخصصی مرتبط، به دانش‌آموزان معرفی و توضیح داده شد.
تکلیف: لطفاً مطالب تدریس‌شده در جلسه‌ی امروز را با دقت مرور نمایید. این مباحث در جلسه‌ی آینده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت؛ بنابراین، مطالعه‌ی دقیق آن‌ها ضروری است. نمرات مربوط به فعالیت‌های کلاسی نیز در سامانه ثبت خواهد شد. تکلیف: چرخه‌ی زندگی پروانه را به‌طور کامل در دفتر زبان رسم کرده و نام مراحل را به زبان انگلیسی بنویسید. بسیار مهم - لطفاً با دقت مطالعه شود: برای روز دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده، هر گروه موظف است یک پوستر سه‌بعدی کامل، زیبا و دارای جزئیات درباره‌ی چرخه‌ی زندگی پروانه‌ها (مطابق با صفحات 28 و 29 کتاب Eureka) تهیه و ارائه نماید. نکات ضروری درباره‌ی پروژه‌ی گروهی: تمامی اعضای گروه باید در تهیه و ارائه‌ی محتوا مشارکت فعال داشته باشند. ارائه‌ها در روز دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده انجام خواهد شد. نمره‌ی این بخش بر اساس کیفیت محتوا، طراحی پوستر سه‌بعدی و نحوه‌ی ارائه محاسبه می‌شود. برای ساخت و تزئین پوستر، استفاده از اجسام واقعی مانند برگ‌ها، خمیر یا سایر مواد مناسب توصیه می‌شود. پوستر حتماً باید سه‌بعدی باشد. دانش‌آموزانی که در تهیه یا ارائه‌ی پروژه (از جمله پاورپوینت) مشارکت نداشته باشند، نمره‌ای دریافت نخواهند کرد. توجه داشته باشید که 2 نمره از مجموع 20 نمره‌ی نهایی به این پروژه اختصاص دارد. عدم انجام آن منجر به از دست دادن این نمره خواهد شد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: قاسمی، ساسان
فعالیت: در آغاز جلسه‌ی امروز، ادامه‌ی صفحه‌ی 51 و همچنین محتوای صفحه‌ی 52 کتاب مورد بررسی قرار گرفت. در ابتدا، بخش گرامر صفحه‌ی 52 با محوریت پرسش‌سازهای «what»، «when»، «who»، «why»، «how often»، «where» و موارد مشابه آموزش داده شد. سپس برای تثبیت مطالب، تمرین‌ها و تکرارهای لازم انجام گرفت و دانش‌آموزان به حل تمرین‌های مرتبط پرداختند. در ادامه، تمرین‌های صفحه‌ی 53 بررسی و پاسخ داده شد. سپس تمرین‌های مرتبط با این بخش به‌صورت مرحله‌به‌مرحله آموزش داده شد و دانش‌آموزان با مشارکت فردی و گروهی به سؤالات و فعالیت‌های آموزشی پاسخ دادند. در پایان، بخش‌های تلفظ و نگارش نیز تدریس شد و تمرین‌های تکمیلی این فصل با مشارکت فعال دانش‌آموزان انجام گرفت.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیز، با سلام و احترام لطفاً مطالب تدریس‌شده در جلسه‌ی امروز را با دقت مرور نمایید. این مباحث در جلسه‌ی آینده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت؛ بنابراین، مطالعه‌ی دقیق آن‌ها ضروری است. نمرات مربوط به فعالیت‌های کلاسی و تمرین‌های کتاب نیز ثبت خواهد شد. تکالیف: صفحات کتاب کار را تا صفحه‌ی 39 به‌طور کامل انجام دهید. نکات مهم برای جلسه‌ی آینده: با آمادگی کامل در کلاس حضور یابید و برای پاسخ‌گویی آماده باشید. تمرین مستمر و مرور واژگان را فراموش نکنید. نکات ضروری در خصوص پروژه‌ی گروهی: یادآوری مهم: در روزهای سه‌شنبه، تمامی کتاب‌های کار به‌صورت فردی بررسی خواهند شد و نمرات مربوطه ثبت می‌گردد. با آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون برای همه‌ی شما لطفاً با جدیت، انگیزه و پشتکار در مسیر یادگیری گام بردارید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: