1404/09/09
زبان انگلیسی همگانی هفتم
مدرس:
قاسمی، ساسان
فعالیت:
در آغاز جلسهی مجازی امروز، صفحهی 46 و بخشهایی از صفحهی 47 کتاب مورد بررسی قرار گرفت.
در این بخش، واژگان و اصطلاحات مرتبط با تعطیلات آموزش داده شد و با تمرین و تکرار، درک و یادگیری آنها تقویت گردید.
گرامر زمان حال ساده که در همین صفحات ارائه شده بود، بهطور کامل تدریس شد و با انجام تمرینهای متنوع، در ذهن دانشآموزان تثبیت گردید.
سپس، موضوع «نحوهی صحیح خواندن ساعت» آموزش داده شد و واژگان و اصطلاحات مربوط به این مبحث نیز بهصورت جامع برای دانشآموزان تشریح شد.
تمرینهای مرتبط با این بخش بهصورت گامبهگام آموزش داده شد و دانشآموزان با مشارکت فردی و گروهی به سؤالات و تمرینها پاسخ دادند.
برای تقویت بیشتر فرآیند یادگیری، تمرینهای تکمیلی نیز ارائه شد که با استقبال و مشارکت فعال دانشآموزان همراه بود.
در پایان، گرامر مربوط به افعال بیقاعده در زمان گذشتهی ساده با ذکر مثالهای متنوع آموزش داده شد و دانشآموزان با انجام تمرینهای مرتبط، آموختههای خود را مرور و تثبیت کردند.
تکلیف:
دانشآموزان عزیز، با سلام و احترام
لطفاً مطالب تدریسشده در جلسهی امروز را با دقت مرور نمایید. این مباحث در جلسهی آینده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت، بنابراین مطالعهی دقیق آنها ضروری است. نمرات مربوط به فعالیتهای کلاسی و تمرینهای کتاب نیز ثبت خواهد شد.
کتاب کار تا صفحه 32 کامل انجام شود.
لطفاً کلمات lie one the beach, go sightseeing, do water sports, ride,, a bike, stay at a hotel, buy presents هر کدام یک خط در دفتر زبان خود بنویسید.
بسیار مهم
به علت قطع شدن اینترنت در بعضی کلاسها لطفا تمرین های صفحه 47 که گرامر آن امروز تدریس شد را حل بفرمایید، در جلسه فردا فقط پاسخها نشان داده خواهند شد.
نکات مهم برای جلسهی آینده:
با آمادگی کامل در کلاس حضور یابید و برای پاسخگویی آماده باشید.
بنابراین تمرین مستمر و مرور واژگان را فراموش نکنید.
بسیار مهم - لطفاً با دقت مطالعه شود:
برای شنبه هفته آینده، هر گروه موظف است یک فیلم را انتخاب کرده و با توجه به ژانرهای بهکاررفته در آن، عوامل ساخت فیلم و چهرههای تأثیرگذار، یک پاورپوینت کامل، زیبا و دارای جزئیات تهیه و ارائه نماید.
نکات مهم:
هر گروه باید تنها یک پاورپوینت تهیه کند.
تمامی اعضای گروه موظف به مشارکت در تهیه و ارائهی محتوا هستند.
نمرهی این بخش بر اساس کیفیت محتوا، طراحی پاورپوینت و نحوهی ارائه محاسبه خواهد شد.
اعضایی که در تهیه یا ارائهی پاورپوینت مشارکت نداشته باشند، نمرهای دریافت نخواهند کرد.
پیش از انتخاب فیلم، حتماً نام آن را با من در میان بگذارید تا تأیید نهایی انجام شود.
روز های سه شنبه ها همه کتاب کار ها تک به تک بررسی خواهند شد و نمرات کتاب کارها ثبت خواهند شد.
با آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون برای همهی شما
لطفاً با جدیت و انگیزه در مسیر یادگیری گام بردارید.
1404/09/08
زبان انگلیسی همگانی هفتم
مدرس:
قاسمی، ساسان
فعالیت:
درس مجازی امروز به آموزش محتوای علمی به زبان انگلیسی (Eureka) با محوریت موضوع «سینما» اختصاص داشت. در ابتدای جلسه، حضور و آمادگی دانشآموزان مورد بررسی قرار گرفت و نمرات مربوط به مشارکت و فعالیتهای کلاسی در سامانه ثبت شد.
در ادامه، آموزش ژانرهای مختلف سینمایی با بهرهگیری از تصاویر و ویدئوهای مرتبط پی گرفته شد. در این جلسه، ژانرهای «ماجراجویی» و «موزیکال» معرفی و توضیحات لازم درباره ویژگیها و نمونههای آنها ارائه گردید.
همچنین، با هدف آشنایی بیشتر دانشآموزان با فرآیند تولید فیلم، نقشهای مختلف در ساخت یک فیلم از جمله کارگردان، تهیهکننده، فیلمنامهنویس و سایر عوامل معرفی شدند. وظایف هر یک از این افراد تشریح شد و چهرههای شاخص و مشهور در هر حوزه نیز به دانشآموزان معرفی گردیدند.
تکلیف:
لطفاً مطالب تدریسشده در جلسهی امروز را با دقت مرور نمایید. این مباحث در جلسهی آینده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت؛ بنابراین، مطالعهی دقیق آنها ضروری است. نمرات مربوط به فعالیتهای کلاسی نیز ثبت خواهد شد.
از شما خواسته میشود که:
توضیحات مربوط به ژانرهای تدریسشده را یکبار بهصورت کامل بنویسید.
وظایف عوامل ساخت فیلم را نیز یادداشت کرده و توضیحات مربوط به آنها را بهخاطر بسپارید.
برای پرسش کلاسی روز شنبهی هفتهی آینده آماده باشید. نمرات این بخش نیز لحاظ خواهد شد.
جواب کتاب کارهای کتاب برای فصل 6 امروز بارگزاری میشود. لطفاً جواب های خودتان را با جواب های صحیح تطبیق دهید و اگر اشتباه نوشتید، تصحیح کنید و اگر جواب را خالی گذاشتید از روی جواب، صحیح آنرا بنویسید. روز های سه شنبه ها همه کتاب کار ها تک به تک بررسی خواهند شد و نمرات کتاب کارها ثبت خواهند شد.
بسیار مهم - لطفاً با دقت مطالعه شود:
برای جلسهی آینده، هر گروه موظف است یک فیلم را انتخاب کرده و با توجه به ژانرهای بهکاررفته در آن، عوامل ساخت فیلم و چهرههای تأثیرگذار، یک پاورپوینت کامل، زیبا و دارای جزئیات تهیه و ارائه نماید.
نکات مهم:
هر گروه باید تنها یک پاورپوینت تهیه کند.
تمامی اعضای گروه موظف به مشارکت در تهیه و ارائهی محتوا هستند.
نمرهی این بخش بر اساس کیفیت محتوا، طراحی پاورپوینت و نحوهی ارائه محاسبه خواهد شد.
اعضایی که در تهیه یا ارائهی پاورپوینت مشارکت نداشته باشند، نمرهای دریافت نخواهند کرد.
پیش از انتخاب فیلم، حتماً نام آن را با من در میان بگذارید تا تأیید نهایی انجام شود.
1404/09/04
زبان انگلیسی همگانی هفتم
مدرس:
قاسمی، ساسان
فعالیت:
در ابتدای جلسه صفحهی 42 و 43 کتاب مورد بررسی قرار گرفت. گرامر درس قبل به طور کامل مرور شد و پرسش از دانش آموزان محترم انجام شد. متن صفحه 42 تدریس شد و دانش آموزان همخوانی کردند و به پرسش ها و تمرینات پاسخ دادند. کلمات پرکاربرد مربوط به مشاغل تدریس شد صفحه 43 تدریس شد و تمرین و تکرار انجام شد و تمارین مربوطه حل شد. تمارین شنیداری و listening هم انجام شد. فایل پی دی اف این بخش برای دانش آموزان غایب آپلود خواهد شد.
تکلیف:
دانشآموزان عزیز
با سلام و احترام،
لطفاً مطالب تدریسشده در جلسهی امروز را با دقت مرور نمایید. این مباحث در جلسهی آینده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت، بنابراین مطالعهی دقیق آنها ضروری است. نمرات مربوط به فعالیتهای کلاسی و تمرینهای کتاب نیز ثبت خواهد شد.
نکات مهم برای جلسهی آینده:
با آمادگی کامل در کلاس حضور یابید و برای پاسخگویی آماده باشید.
هر جلسه پرسش انجام خواهد شد، بنابراین تمرین مستمر و مرور واژگان را فراموش نکنید.
کتاب کار تا صفحه 30 تکمیل شود.
با آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون برای همهی شما
لطفاً با جدیت و انگیزه در مسیر یادگیری گام بردارید.
1404/09/02
زبان انگلیسی همگانی هفتم
مدرس:
قاسمی، ساسان
فعالیت:
در ابتدای جلسه صفحهی 40 و 41 کتاب مورد بررسی قرار گرفت. تمرینهای صفحهی 40 با مشارکت فردی و گروهی دانشآموزان انجام شد.
گرامر صفحه 41 کتاب درسی درباره حالت منفی و سؤالی فعل گذشته ساده آموزش داده شد و تمارین مربوطه به آن با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تمرینهای این بخش بهصورت مرحلهبهمرحله آموزش داده شد و دانشآموزان به سؤالات و تمرینهای مربوط پاسخ دادند. این فعالیتها نیز با همکاری فردی و گروهی دانشآموزان انجام شد.
برای تثبیت مطالب آموزشدادهشده، دانشآموزان با یکدیگر به گفتوگو پرداختند تا بتوانند از محتوای درسی در زندگی روزمرهی خود بهره ببرند.در ابتدای جلسه صفحهی 40 و 41 کتاب مورد بررسی قرار گرفت. تمرینهای صفحهی 40 با مشارکت فردی و گروهی دانشآموزان انجام شد.
گرامر صفحه 41 کتاب درسی درباره حالت منفی و سؤالی فعل گذشته ساده آموزش داده شد و تمارین مربوطه به آن با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تمرینهای این بخش بهصورت مرحلهبهمرحله آموزش داده شد و دانشآموزان به سؤالات و تمرینهای مربوط پاسخ دادند. این فعالیتها نیز با همکاری فردی و گروهی دانشآموزان انجام شد.
برای تثبیت مطالب آموزشدادهشده، دانشآموزان با یکدیگر به گفتوگو پرداختند تا بتوانند از محتوای درسی در زندگی روزمرهی خود بهره ببرند.
تکلیف:
دانشآموزان عزیز
با سلام و احترام،
لطفاً مطالب تدریسشده در جلسهی امروز را با دقت مرور نمایید. این مباحث در جلسهی آینده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت، بنابراین مطالعهی دقیق آنها ضروری است. نمرات مربوط به فعالیتهای کلاسی و تمرینهای کتاب نیز ثبت خواهد شد.
کتاب کار تا صفحه 29 کامل انجام شود.
لطفاً سه مثال از حالت منفی و سؤالی فعل گذشته ساده بنویسید:
مانند:
I didn't go to school yesterday.
? Why did you go to museum
? Did you go to school yesterday
نکات مهم برای جلسهی آینده:
با آمادگی کامل در کلاس حضور یابید و برای پاسخگویی آماده باشید.
بنابراین تمرین مستمر و مرور واژگان را فراموش نکنید.
لطفاً برای امتحان پا به پای 1 زبان انگلیسی در روز پنجشنبه این هفته آماده باشید و بسیار مطالعه کنید.
روز های سه شنبه ها همه کتاب کار ها تک به تک بررسی خواهند شد و نمرات کتاب کارها ثبت خواهند شد.
با آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون برای همهی شما
لطفاً با جدیت و انگیزه در مسیر یادگیری گام بردارید.