1402/09/14
ریاضی اول
شفیقیان، مریم
ادامه تم تدریس شد ..عدد8آموزش داده شد و مفهوم مساوی تمرین شد
فارسی اول
شفیقیان، مریم
روانخوانی درس ز پرسش شد..فردا تدریس نشانه جدید داریم
دیکته و روخوانی از درس ز....کتاب کار ریاضی تا ص79حل شود لطفا
هوش و ریاضی
شفیقیان، مریم
کتاب ریاضی و هوش 3صفحه تدریس و تمرین شد
مهارت اجتماعی
علی پور، فائزه
باسلام
امروز مبحث اولیه آداب گفت وگو کردن در کلاس به صورت مجازی تدریس شد.
دخترهای گلم برای جلسه بعد این شعر حفظ کنند.
اگه بخوام بشم من
یه شنونده ی عالی
باید حواسم باشه
به چهار عضو اصلی
با گوش با گوش میشنوم
با چشم با چشم میبینم
بعدش سوال میپرسم
تا باقلبم بفهمم
1402/09/13
ریاضی اول
شفیقیان، مریم
تم جدید تدریس شد..مفهوم تساوی و برابر آموزش داده شد
فارسی اول
شفیقیان، مریم
کتاب کهر فارسی 1صفحه کار شد و جملات پراکنده و جمله نویسی تمرین شد
دیکته و روخوانی از ز ....پرسش میشود
نگارش اول
شفیقیان، مریم
نگارش 1صفحه حل و تمرین شد
هنر اول
جدیمند، لیلا
آموزش کشیدن گوسفند و تصویرسازی و رنگامیزی و آماده کردن برای کلاژ
هوش و ریاضی
شفیقیان، مریم
هوش 2صفحه تدریس و تمرین و انجام شد
1402/09/12
ریاضی اول
شفیقیان، مریم
دو صفحه از کتاب کار ریاضی ادامه تم 10تمرین و انجام شد
علوم اول
شفیقیان، مریم
درس گیاهان بوسیله کار عملی نمایش گلدان گل و نشان دادن قسمت های مختلف گیاه و تفاوت انها تدریس شد
فارسی اول
شفیقیان، مریم
نشانه ز بوسیله ایجاد انگیزه با داستان زنبور و نقاشی و توضیح کار آن انجام شد و جدول ترکیب نشانه و کلمه سازی کار شد..
2صفحه از نگارش درس ز حل شود لطفا...دیکته از کلمات و جملات آبی کتاب دیکته شب
1402/09/11
ریاضی اول
شفیقیان، مریم
اعداد 0تا7باچوب خط و شعر وشکل و نوشتن به ترتیب مرور و تمرین شد..
فارسی اول
شفیقیان، مریم
روانخوانی درس ای پرسش شد و درس ای و می کاری و کلمات تمرین شد...جدول ترکیب و کلمه سازی با ترکیبات تمرین و کار شد و در دفتر مشق نوشتند..فردا تدریس نشانه ز داریم
دیکته با تاریخ و روخوانی از درس ای...جدول ترکیب و کلمه سازی با ترکیبات ای وسط و آخر
بازی استراتژیک
شهرستانکی، نسیم
باعرض سلام خدمت عزیزان
گزارش کلاس ریتم و گیم1402/9/11خدمت حضورتان گردد.
*وارم آپ
*بادی پرکاشن
*بازی باکاغذ
مهارت حرکتی دستکاری درمحیط خود
*حس لامسه
*کراس میندلاین
*کنترل شی
*حس دهلیزی
*سرعت عمل
*شنیداری
شطرنج
یوسفی، ژاله
با عرض سلام حضور شما عزیزان. ما امروز اولین جلسه آنلاین خود را برقرار کردیم ما در ابتدا مروری بر آموزشهای بچه ها داشتیم و چند مورد مات را بررسی کرده تا در مورد مرکز که درس اصلی امروز ما بود صحبت کنیم. چهار خانه وسط صفحه شطرنج وجود دارد بنام های e4 e5,d4,d5 .هر مهره ای در مرکز قدرتش چند برابر می شود. پس همه مهره ها دوست دارند خودشان را به مرکز برسانند. برای اینکه قدرت مهره ها را در مرکز بدانیم .در ابتدا هر مهره را جداگانه در مرکز گذاشته و خانه هایی را که آن مهره می تواند تحت کنترل بگیرد را حساب می کنیم ،مثلا فیل در مرکز 13 خانه را کنترل کرده ،اما همین فیلتر گوشه اگر قرار بگیرد ،فقط 7 خانه را می تواند کنترل کند،فرق این دو مهره چه چیز است؟ فقط جایگاه آنها یکی نیست مهره در مرکز به خانه های بیشتری دسترسی دارد ،و این باعث افزایش قدرتش می شود ،اسب در مرکز 8 خانه ولی در گوشه فقط 2 خانه را کنترل می کند. در ضمن ما امروز در مورد مرز نیز صحبت کردیم ،مرز حد فاصل میان دو چیز است. بین عرض 4و5 یک خطی فرضی است که ما آنرا مرز می نامیم که منطقه و یا حریم دو حریف را مشخص می کند. در ضمن امروز ما مقدمه ای از آغاز بازی را با بچه ها ارزیابی کردیم عزیزانمان باید در منزل شطرنج داشته و با مهره ها بازی نمایند. سپاسگزارم
1402/09/08
فارسی اول
شفیقیان، مریم
می کاری تدریس شد...می کاری همیشه در حال کار کردن است و موقعی می آید که کاری در حال انجام باشد نقاشی می را کشیدند و کلمات را نوشتند...و کتاب کار فارسی نشانه ای و درس می حل و تمرین شد..
با کلمات گفته شده برای می جمله بساز..... 10کلمه که ای دارند بنویس و با آنها جمله بساز ...... دیکته داخل نقشه ایران و روخوانی از درس ای انجام بده ... ارمغان شماره 10را حل کن...شنبه املا از ای گفته میشود...
نگارش اول
شفیقیان، مریم
نگارش درس ای تمرین و تکرار و روخوانی و در کتاب نگارش حل شد
علوم به زبان انگلیسی
طاهری طاری، ماندانا
با سلام
اعضای بدن مرور شد.
جملات پرسش و پاسخ درباره تعداد اعضای بدن و علت داشتن آن عضو تمرین شد.
جملات زیر تدریس شد.
Hands help me to touch.
Tongue helps me to taste