فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: شکوفه 1

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: خوانداری: انجام فعالیت کتاب صفحه ی 16و17

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: ضبط شعر سوره ی توحید

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: کلاس ورزش شنبه 3 آبان شروع تمرین بازی فوتبال در گروه های کوچک و آموزش تکنیک صحیح گرفتن توپ از حریف در حین بازی فوتبال

قصه‌های فارسی

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: قصه ی بزغاله ی خجالتی

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی اول : دانش آموزان 2 به 2 دست های خود را گرفته و با ریتم موزیک میچرخند و با گفتن حرکت های مختلف معلم خود حرکات را انجام‌میدهند مثلا: دست راست بالا ، پای چپ بالا و ... اهداف موسیقایی (ریتمیک) 1.تقویت حس ریتم بچه‌ها باید حرکاتشان را با ضرب و ریتم موسیقی هماهنگ کنند. این باعث رشد درک درونی از «پالس» و «تایمینگ» می‌شود. 2.گوش دادن فعال آنها یاد می‌گیرند با دقت به موسیقی و دستور معلم گوش دهند تا به موقع واکنش نشان دهند. 3.هماهنگی حرکت و موسیقی ترکیب شنیدن و انجام دادن باعث تثبیت ارتباط بین حس شنوایی و حرکت می‌شود. بازی 2 : حلقه ها را به صورت دایره چیده و هر دانش آموز داخل حلقه ایستاده و شماره گذاری میشوند و عددهای فرد کد 1 و اددهای زوج کد زوج میشوند و دانش آموزان با گفتن کد 1 توسط معلم خود میچرخند به دور حلقه و کد 2 همزمان با گروه خود داخل حلقه میاند با ریتم 1 2 3 4 و 5 6 7 هم دست های خود را بالا برده و با چوبک ضرب میزنند و با ریتم بعدی موزیک همه داخل حلقه خود با ریتم 1 2 ، 123 با عقب جلو کردن پای خود و ضرب چوبک بازی را ادامه میدهند. اهداف حرکتی و بدنی 1.هماهنگی بین حرکات بدن و ریتم استفاده از دست، پا، چرخش و چوبک هم‌زمان هماهنگی چندبخشی بدن را تقویت می‌کند. 2.تقویت تعادل و کنترل حرکات داخل و بیرون رفتن از حلقه، چرخش و ضرب نیاز به کنترل بدن دارد. 3.توسعه مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت چوبک‌زدن (حرکت ظریف) و چرخیدن و جهش (حرکت درشت) در کنار هم به رشد جامع حرکتی کمک می‌کند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فخری، مرجان
فعالیت: در این جلسه درس دایره کوچک و دایره متوسط و دایره بزرگ تدریس داده شد. همچنین تمرین کتاب: کشیدن چرخ ماشین و رنگ امیزی دایره های کشیده شده درون نقاشی سگ نیز انجام داده شد. ویدیو مرتبط با درس نمایش داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: