فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: شکوفه 1

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: آموزش عدد 4 انجام شد

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: صفحه 68 و 69 کتاب انجام شد (مراحل کاشت گیاه)

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: نوشتاری : صفحه ی 66و 67 کتاب انجام شد (کار با خط کش و نی)

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: درباره زمان مناسب تغذیه و اهمیت سه وعده غذایی آموزش داده شد . تمرینهای صفحه 33 انجام شد و کلیه تمرین‌هایی که از اول سال تا صفحه 33 در کلاس انجام شده بود مرور شد .

ماهرشو

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: کلیپ آموزشی ساخته شد

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: فخری، مرجان
فعالیت: در این جلسه با مثال های موجودات زنده و غیرزنده آشنا شدیم و پرسش و پاسخ انجام شد. همچنین فعالیت کتاب انجام داده شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: خوانداری: صفحات 41تا43انجام شد (آموزش صدای ن)

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: حافظ خوانی انجام شد

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: گزارش کلاس والیبال: با هدف تقویت مهارت پاس و دریافت، تمرینات کنترل توپ و هماهنگی اجرا شد. در ادامه، رالی‌های کوتاه و هدایت‌شده انجام گرفت تا دانش آموزان به شرایط واقعی بازی والیبال نزدیک‌تر شوند. در پایان، بهبود دقت پاس‌ها و تداوم رالی مشاهده شد.

قصه‌های فارسی

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: انیمیشن موانا در کلاس پخش شد (هدف:همکاری و دوستی ،احترام به طبیعت)

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی با توپ: دانش آموزان به دور حلقه خود چرخیده و دست میزنند و با ریتم بعدی موزیک ، معلم با توپ حرکاتی را انجام میدهد که دانش آموزان همه باهم انجام میدهند. مثلا وقتی توپ بالا پایین انداخته میشود دانش آوزان هم بالا پایین پریده و یا مثلا وقتی توپ به سمت چپ یا راست انداخته میشود دانش آموزان هم با حرکت توپ جا به جا میشوند. 1. تقویت درک ریتمیک و هماهنگی شنیداری-حرکتی دانش‌آموزان با گوش دادن به ریتم موسیقی و هم‌زمان‌سازی حرکات بدن خود با آن، توانایی درک و اجرای ریتم را تقویت می‌کنند. 2. افزایش هماهنگی عصب-عضله و کنترل حرکتی تقلید حرکات توپ (بالا، پایین، چپ، راست) موجب بهبود هماهنگی بین سیستم عصبی و عضلات و افزایش دقت حرکات بدنی می‌شود. 3. توسعه توجه، تمرکز و سرعت واکنش تغییر ریتم موسیقی و حرکات توپ، دانش‌آموزان را ملزم به حفظ تمرکز و واکنش سریع و مناسب به محرک‌های شنیداری و دیداری می‌کند. 4. تقویت مهارت‌های حرکتی درشت حرکاتی مانند پریدن، جابه‌جایی و چرخش در فضا به رشد مهارت‌های حرکتی درشت و آگاهی بدنی کمک می‌کند. 5. افزایش هماهنگی گروهی و کار جمعی اجرای هم‌زمان حرکات در قالب یک گروه، حس همکاری، نظم گروهی و هماهنگی اجتماعی را در دانش‌آموزان تقویت می‌کند. 6. تقویت درک جهت‌یابی فضایی دنبال کردن جهت حرکت توپ (چپ و راست، بالا و پایین) موجب بهبود درک فضایی و جهت‌یابی در دانش‌آموزان می‌شود. 7. ایجاد انگیزه، شادی و مشارکت فعال در فرآیند یادگیری فضای بازی‌محور و حرکتی، یادگیری ریتم را لذت‌بخش کرده و مشارکت فعال دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: خوانداری:صفحه 40 انجام شد (خط چین ها)

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: باقرزاده، آیلار
فعالیت: چهارشنبه 26آذر رشته والیبال تمرین پرش جفت و پرش سه گام و جابه جایی با راست و چپ بدن وکنترل و هماهنگی بدن در راستای پنجه زدن صحیح تمرین پنجه زدن با دیوار و دریافت کردن و آموزش پاس دادن صحیح با یار تمرینی (مربی)

ماهرشو

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: سالاد ماکارونی با آشپزکوچولوهای کلاس درست و میل شد

دومینو

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: آیتم های دومینو تکرار و تمرین شد

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: فخری، مرجان
فعالیت: در این جلسه درس living thing and non-living things تدریس شد و بازی مرتبط با درس انجام داده شد.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: صفحه 67 کتاب انجام شد (قسمت های مختلف گیاه)

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: نوشتاری:صفحه 64 کتاب انجام شد (مسیریابی)

فعالیت

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: کاردستی نقاب انار ب مناسبت یلدا درست شد

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: فخری، مرجان
فعالیت: در این جلسه تمرین کتاب (با هدف پیدا کردن راه مارپیچ) انجام داده شد و همچنین پرسش و پاسخ دروس جلسات گذشته انجام شد.

بازی دبستانی

مدرس: سلحشور نژاد، فاطمه
فعالیت: بازی هدفمند: بازی بادکنک بازیگوش انجام شد هدف:تقویت حس رقابت، افزایش سرعت عمل
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: