1401/07/30
ریاضی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
تمرین های صفحات 17 و 18 کتاب کار ریاضی علوی مبحث الگو حل شد.
سنجش ریاضی برگزار شد.
علوم چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
بخشی از تمرین های کتاب کار علوی مربوط به درس 2، مخلوط ها حل شد.
فارسی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
بخشی از تمرینهای درس دوم کتاب کار فارسی علوی حل شد.
تکلیف:
درس 1 و 2 به خوبی مطالعه شود، فردا املا گفته می شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
تکلیف:
تمرین های درس 2 و 3 اجتماعی علوی حل شود.
ورزش چهارم
مدرس:
پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت:
با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز
در ابتدا با دختران عزیزمان گرم کردیم و سپس به ادامه آموزش رشته ورزشی امسال شاگردان پرداختیم.
تکلیف:
یادآوری کتونی تمیز و لباس ورزشی
رایانه
مدرس:
آزادبخش، روجا
فعالیت:
آموزش ذخیره کردن کارپوشه (صفحات 16 و 17 کتاب رایانه)
1401/07/27
ریاضی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
تمرین های ریاضی علوی صفحات 10 و 11 مربوط به مبحث الگو ها حل شد.
تکلیف:
ریاضی مبحث عددنویسی و ماشین های ورودی و خروجی به خوبی مطالعه و تمرین شود.
علوم چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
درس دوم علوم از کتاب کار علوی کامل تدریس شد.
پرسش کلاسی انجام شد.
کار در کلاس 1 و 2 کتاب کار علوی حل شد.
نگارش چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
تکلیف:
تمرین های نگارش درس دوم انجام شد.
آدینه شماره 4 انجام شود.
زیبانویسی
مدرس:
حجازی، هانیه سادات
فعالیت:
سلام وقت به خیر. آموزش اندازه ها در خوشنویسی آموزش حرف الف و ب با اتصالات و کلمات مربوطه در خوشنویسی با نقاشی گل و قایق و...تا آخر صفحه9 کتاب آموزش داده شد . (کلمات و حروفی که یاد گرفته اید در دیکته و انشا و فارسی و...رعایت کنید.)
تکلیف:
تا روز سه شنبه 3 آبان 1401 صفحه 6و7 را بنویسند. روز چهارشنبه 4 آبان 1401 سر زنگ زیبا بنویسیم صفحه 8و9 را بنویسند.
1401/07/26
مهارت اجتماعی
مدرس:
صادقی، مهتا
فعالیت:
با سلام و احترام
نمایش دادن اسلاید گروه دوم اتیکت کلمات جادویی،عذر خواهی میکنم ببخشید و معذرت خواهی میکنم را معرفی و تکرار کردیم ،استفاده از کاغذ سفید و اینکه مراقب رفتارهایمان باشیم.
نشان دادن اسلاید واکنش و پاسخ (بارش فکری) ، انجام کاربرگ تئوری سوسک.
تمرین کارت های سناریو واکنش و پاسخ.
تکلیف:
دانش آموزان تئوری سوسک ( واکنش و پاسخ) را برای والدین یا نزدیکان خود توضیح دهند.
1401/07/25
ریاضی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
تمرین های صفحات 13 و 14 کتاب ریاضی علوی مبحث عددنویسی حل شد.
تکلیف:
تمرین های صفحات 9 و 15 کتاب ریاضی علوی حل شود.
علوم چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
درس دوم علوم از کتاب کار علوی دوره شد و سپس
مبحث جداسازی مخلوط ها از کتاب علوم علوی تدریس شد.
تکلیف:
درس 1 و 2 علوم علوی به خوبی مطالعه شود.
فارسی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
تمرینهای آدینه شماره 3 حل شد.
جعبه کلمات درس دوم کوچ پرستوها، از کتاب فارسی علوی کامل شد.
تکلیف:
صفحات 20 و 21 کتاب فارسی آموزش و پرورش درس دوم کوچ پرستوها رونویسی شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
درس سوم اجتماعی دوره شد.
تمرین های درس 1 اجتماعی علوی چک شد.
مهارت زندگی
مدرس:
شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت:
سلام سلام
به مناسبت هفته سلامت روان و یادآوری اینکه قراره حواسمون به روان خودمون باشه یک رد یاب احساس با طرح و رنگ مورد نظر خودمون درست کردیم.
راستی شما هم از بچه ها بپرسید نظرشون در این باره چی بود :)
1401/07/24
ریاضی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
تمرین های صفحات 23 و 24 ریاضی علوی حل شد.
رفع اشکال انجام شد.
تکلیف:
تمرین های صفحات 13 و 14 کتاب ریاضی علوی حل شود.
علوم چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
درس 1 و 2 علوم پرسش انجام شد.
فارسی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
درس 2 فارسی به طور کامل از کتاب آموزش و پرورش تدریس شد.
روان خوانی درس کوچ پرستوها تمرین شد.
تکلیف:
از صفحات 18 و 19 کتاب فارسی آموزش و پرورش رونویسی شود.
درس 2 فارسی به خوبی مطالعه شود.
هنر چهارم
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
با سلام .
در کلاس نقاشی اقیانوس دانش آموزان عزیز تمام کردند.
آموزش نقاشی کهکشان.
وسایل مورد نیاز در آبان ماه:
وسایل گواش ،مقوا یا تخته چوبی،تخته شاسی ،دستمال مرطوب، کاغذ رنگی ،چسب مایع یا چسب ماتیکی ، قیچی.
سواد مالی
مدرس:
نادری، نرگس
فعالیت:
نمایش کلیپ و صحبت درباره ضرب المثل هیچ ارزانی بی حکمت نیست و هیچ گرانی بی علت نیست
-از یکی از دانش آموزان میخواهیم مثال آقای علوی را بخواند و دانش آموزان اگر در این رابطه خاطره ای دارند تعریف کنند .
-
-معلم با دانش آموزان درباره ی واژه ی گران و ارزان صحبت میکند و از آنها میپرسد در هنگام خرید یک کالا چه معیاری برای خریدن یا نخریدن آن جنس دارند ؟
-معلم از دانش آموز دیگری میخواهد مثال درنا را بخواند و درباره واکنش و عملکرد درنا با دانش آموزان صحبت کند
-از دانش آموزان میپرسیم که از دیدگاه خودشان چه کالایی گران و چه کالای ارزان است و به چه علت ؟
-معلم برای دانش آموز میگوید حداقل دو موضوع اصلی وجود دارد که در هنگام خرید کالا بر رفتار ما تاثیر دارد یکی قیمت و دیگری کیفیت
پاورپوینت مربوط به مقایسه قیمت کالاهای مختلف برای دانش آموزان پخش می گردد و یک به یک در ارتباط با آنها از دانش آموزان نظر خواهی می گردد.
-فعالیت کلاسی صفحه ی 24 با مشارکت دانش آموزان انجام میشود.
- از دانش آموزان دو سوال میپرسیم آیا جنس ارزان همیشه بهتر از جنش گران است ؟
آیا گرانی دلیل برتری کالا میتواند باشد ؟
تکلیف:
تمرین منزل صفحه 26 کتاب (در کتاب حل گردد.)