1401/09/09
ریاضی چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
تمرین های صفحه 55 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مربوط به مبحث ضرب به صورت کامل انجام شد.
تعدادی از تمرین های صفحه 61 کتاب ریاضی علوی مربوط به مبحث ضرب انجام شد.
تمرین های صفحات 64 و 65 کتاب ریاضی علوی مربوط به مبحث ضرب انجام شود.
علوم چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
پرسش انجام شد.
بخشی از درس 6 علوم ، سنگها، مربوط به سنگ های رسوبی تدریس شد.
درس 6 علوم علوی مبحث سنگهای رسوبی مطالعه شود.
کاربرگ های درس 1، 2 و 3 مربوط به انتهای کتاب کار علوی حل شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
کاربرگ های فصل 1 و 2 مربوط به انتهای کتاب کار اجتماعی علوی حل شود.
هوش و استعداد تحلیلی
عبدالله پوری فاز، آتنا
تمرین های مشخص شده کتاب هوش و استعداد تحلیلی مربوط به مبحث الگو حل شد.
1401/09/08
ریاضی چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
تمرین های صفحات 54 و 55 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مبحث ضرب حل شد.
علوم چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
درس چهارم علوم از کتاب آموزش و پرورش مبحث انرژی الکتریکی کامل شد.
هدیههای آسمان چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
درس 6 هدیه مربوط به امام کاظم و مبحث کنترل خشم تدریس شد.
درس 5 و 6 مطالعه شود.
کاربرگ هدیه مربوط به درس 1 تا 6 حل شود.
( سوالات 4 تا 13)
هوش و استعداد تحلیلی
عبدالله پوری فاز، آتنا
سوالات مشخص شده از کتاب هوش و استعداد تحلیلی حل شود.
سوال 1، صفحه 7
سوال 2، صفحه 8
سوال 4، صفحه 9
سوال 1، صفحه 11
سوال 7، صفحه 14
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام
جلسه امروز تدریس پارت دوم اتیکت میز غذاخوری
شامل پاورپوینت و فیلم
نحوه ی رفتارهای صحیح و ناصحیح هنگام غذاخوردن( باید ها و نباید ها)
استفاده صحیح از کاتلری و نحوه ی قرار دادن آنها هنگام غذا خوردن،
نحوه ی یادگیری غذاخوردن با پاپستیک و پرسش و پاسخ به روش گفتاری و بارش فکری در حین تدریس.
دانش آموزان هنگام غذا خوردن از خود فیلم بگیرند و نکاتی ک در کلاس یاد گرفتند را توضیح دهند . از انواع پوزیشن های کاتلری عکس بگیرند و توضیح دهند به چه معناست.
اگر فیلم ارسال نشد نکات ( باید ها و نباید ها) را یادداشت کنند و همرا خود به کلاس بیاورند.
1401/09/07
ریاضی چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
تمرین های صفحه 53 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مربوط به مبحث ضرب حل شد.
تمرین های صفحات 59، 60 و 61 کتاب کار ریاضی علوی مربوط به مبحث ضرب حل شد.
علوم چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
آزمایش علوم مربوط به درس 3 تبدیل انرژی انجام شد.
آزمایش علوم مربوط به درس 4 انتقال گرما انجام شد.
انواع دماسنج در اختیار دانش آموزان جهت بررسی قرار داده شد.
بخشی از فعالیت های درس 4 ، مربوط به مدار الکتریکی کتاب علوم آموزش و پرورش انجام شد.
فارسی چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
روان خوانی درس 7 فارسی، مهمان شهر ما، انجام شد.
روان خوانی درس 7، تمرین شود و از درس 7 کامل رونویسی شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
اجتماعی پرسش انجام شد.
تمرین های درس هفتم، جغرافی دان، از کتاب کار علوی انجام شد.
هدیههای آسمان چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
درس 1 تا 5 هدیه به خوبی مطالعه شود.
مهارت زندگی
شیخ علیزاده، نفیسه
سلام سلام
امروز با هم فهمیدیم که غذایی که میخوریم چقدر روی مدیریت استرس ما تاثیر داره.
ارادتمند شیخ علیزاده:)
1401/09/06
ریاضی چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
تمرین های صفحات 51 و 52 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مربوط به مبحث ضرب انجام شد.
تمرین های صفحات 60، 61 و 62 کتاب ریاضی علوی مربوط به مبحث ضرب انجام شود.
نگارش چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
تمرین های نگارش درس ششم ، آرش کمانگیر انجام شد.
املا چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
از درس ششم آرش کمانگیر املا گفته شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
اجتماعی درس 5، 6 و 7 به خوبی مطالعه شود.
هنر چهارم
پور سیاح، مریم
با سلام .
در کلاس نقاشی پرنده با تکنیک مداد رنگی آموزش داده شد.
سواد مالی
نادری، نرگس
به علت خرید با کارت امتیاز کلاس با تاخیر شروع شد._;روی تخته مینویسیم جغجغه ، عروسک ، بازی کامپیوتری از دانش آموزان میپرسیم که هر کدام از این اسباب بازیها خواسته ی چه دوره ای از زندگی آنها بوده است ؟ سوال بعدی این است که چرا از کلمه ی خواسته استفاده کردیم و نگفتیم نیاز -معلم نیاز و خواسته را اینطور تعریف میکند :" مثال زدن را به عهده دانش آموز میگدارد " نیاز = کمترین اقلامی که بتوان با آنها زنده ماند ( غذا ، پوشاک ، سرپناه ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان ) خواسته = اقلامی که برای زندگی ضروری نبوده و فقط کمی بیشتر از نیاز به حساب می آیند ( ماشین ، ویلا و ... ) برای درک بهتر این مفهوم ها معلم روی تخته دو ستون میکشد یکی نیاز ها و دیگری خواسته ها و از دانش آموزان میخواهد مثالهایی بیان کنند و هر کدام را بگویند که در کدام ستون نوشته میشود.
نمایش کلیپ آموزشی سوال از دانش آموزان در ارتباط با نیاز و خواسته یک فرد مورد خاص کلیپ یک ماهی.
بازی استراتژیک
علی محمدی، صدف
با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن عضلات بدن جهت شروع فعالیت های حرکتی بازی با کاپ گیم بازی گروهی جهت اجرای خلاقیت حرکتی جدید دانش آموزان
تکلیف ندارند
1401/09/05
ریاضی چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
تمرین های صفحه 50 کتاب کتاب ریاضی آموزش و پرورش مربوط به مبحث ضرب حل شد.
در دفتر ریاضی تمرین ضرب انجام شد و رفع اشکال انجام شد.
تمرین های صفحه 51 کتاب ریاضی آموزش و پرورش حل شود.
تمرین های ضرب گفته شده در دفتر ریاضی حل شود.
علوم چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
علوم پرسش انجام شد.
تمرین های درس پنجم کتاب کار علوم علوی، گرما و ماده حل شد.
فارسی چهارم
عبدالله پوری فاز، آتنا
تمرین های درس ششم فارسی کتاب کار علوی کامل حل شد.
شعر باران پرسیده شد.
درس 6 فارسی، آرش کمانگیر به خوبی مطالعه شود فردا املا گفته می شود.
ورزش چهارم
پایمرد طهرابند، معصومه
با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز
در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات نرمش انجام دادیم و سپس به ادامه آموزش رشته ورزشی مورد نظر دانش آموزان پرداختیم.
یادآوری کتونی ورزشی تمیز و لباس ورزشی
رایانه
آزادبخش، روجا
نحوه اضافه کردن سطر و ستون آموزش داده شد و تمرین شد.