1404/05/15
1404/05/14
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکلیف:
دخترای عزیزم جدول ضرب برای فردا تکرار و تمرین و مرور شود.
علوم چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
مبحث انرژی و تبدیلات انرژی با پخش فیلم و پاورپوینت تدریس شده سپس کاربرگ کلاسی از جزوه انجام شده سپس کاربرگ منزل مربوط به مخلوط ها از جزوه چک و بررسی و رفع اشکال شد.
تکلیف:
کاربرگ منزل انرژی و انواع آن از جزوه انجام شود .
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
ابتدا علائم نگارشی با پاورپوینت تدریس شده سپس با استفاده از کاردستیِ علائم نگارشی، متنی در کلاس خوانده شده و دانش آموزان علائم نگارشی مربوط به آن را گفته و جمله هایی برای هریک از علائم نگارشی توسط دانش آموزان در تخته نوشته شد و مروری به اجزای جمله انجام شد .
تکلیف:
کاربرگ منزل مربوط به علائم نگارشی از جزوه انجام شود.
ورزش چهارم
مدرس:
یوسفی، زهره
فعالیت:
تمرینات سرعتی چابکی و تغییر مسیر
دویدن امدادی
تقویت مهارت پریدن
1404/05/13
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
ابتدا مبحث احتمال در قالب مثال های تدریس شده سپس با انجام بازی گروهی مفهوم احتمال برای دانش آموزان تثبیت شد سپس در انتها تکالیف منزل ِ مربوط به مبحث ساعت در کلاس چک و بررسی شده و مبحث (کسرهای مساوی) در کلاس تمرین و تکرار و دوره شد.
تکلیف:
مباحث تدریس یافته تکرار و تمرین شود.
استعداد هنری چهارم
مدرس:
ولی نژاد، زهرا
فعالیت:
ساخت دفتر خلاقیت
1404/05/12
ریاضی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
ابتدا مبحث آشنایی با ساعت و زمان تدریس شده، سپس به سوالات کاربرگ کلاسی جزوه با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده و نوشته شد، سپس کاربرگ منزل مربوط به کسر های مساوی چک و بررسی و رفع اشکال شد.
تکلیف:
کاربرگ منزل مربوط به ساعت از جزوه انجام شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فعالیت:
ابتدا مبحث آرابه های تشبیه و کنایه در قالب مثال هایی تدریس شده سپس کاربرگ های کلاسی ردیف، قافیه و آرایه های تشبیه و کنایه در کلاس انجام شده و رفع اشکال شد.
تکلیف:
کاربرگ منزل مربوط به مبحث آرایه های تشبیه و کنایه از جزوه انجام شود.
ذهن زیبا
مدرس:
اسماعیلی، نرگس
فعالیت:
در این جلسه در ادامه موضوع شناخت دنیای ذهن هر دانش آموز
بعد از سنجش بعد شنیداری هوش، بعد بینایی(حافظه بینایی) دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار دادیم.
فعالیت: به خاطر سپردن لوازم داخل یک تصویر که فقط 10 ثانیه به دانش آموزان نشان داده میشد.