فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: نرگس 1

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: فصل 1 دوره شد و رفع اشکال شد. مقدمه ای از فصل 2 تدریس شد.
تکلیف: کاربرگ مروری از فصل اول در دفتر ریاضی نوشته و حل شود.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس 2 از کتاب درسی تدریس شد.

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: درس 2 مطالعه شود و تمرین های درس 2 از کتاب کار کامل شود.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته قبل با همکاری دانش آموزان بررسی و تصحیح شد . درس 4 ( هزینه ها ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم هزینه ، هزینه ثابت و هزینه متغیر و هزینه سرمایه گذاری آشنا شدند . پاورپوینت هزینه های بیمارستان نشان داده شد . کارتونی درباره هزینه های قبض ( همسایه ) نمایش داده شد . صفحات درس4 به صورت pdf و با اجازه دانلود برای دانش آموزان گذاشته شد .
تکلیف: دخترهای خوبم لطفاً تکالیف را بادقت و با علاقه انجام دهید .

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: جلسه 1 از کتاب استعداد تحلیلی حل شد.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: ارزشیابی فصل 1 از انتهای کتاب کار حل شد.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: درس 2 کامل مطالعه شود. و ارزشیابی درس 2 از انتهای کتاب کار انجام شود.

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: نکات دستوری و معنی شعر ای مادر عزیز تدریس شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: فایل افلاین بادقت مشاهده شود و طبق پاسخنامه ارسالی جواب سوال های درس 3 از کتاب کار بررسی شود.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: جلسه 1 هوش به صورت گروهی حل شد.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: تمرین های مرور بر فصل 1 از کتاب حل شد.
تکلیف: ارزشیابی درس 1 از انتهای کتاب کار حل شود.

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: نکات دستوری درس 2 کامل تدریس شد. بیت اول و دوم از شعر ای مادر عزیز نکات دستوری تدریس شد.

املا ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: باتوجه به فایل آفلاین املا از درس 1 و 2 نوشته شود.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس 4 تدریس شد.
تکلیف: درس 4 مطالعه شود.

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: آموزش دستورات برو و سر بخور- حرکت با گام و تغییر جهت
تکلیف: کدهای صفحه 32 کتاب را نوشته و اجرا کنید.فایل برنامه یا فیلم آن را ارسال کنید.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: تمرین های صفحه 32 و 33 از کتاب کار حل شد.
تکلیف: تمرین های مرور بر فصل 1 از کتاب درسی حل شود.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: تمرین های درس 2 از کتاب کار کامل شد.

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: دستور زبان درس 2 تدریس شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: درس 3 مطالعه شود.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: فیلم آفلاین درس 3 کامل مشاهده شود.

رباتیک

مدرس: فرح‌بخش، مریم
فعالیت: انباکسینگ هماهنگ پک های رباتیک الکترونیک آشنایی اجمالی با قطعات الکترونیکی
تکلیف: حتما دو کلمه مدارهای الکتریکی و مدارهای الکترونیکی را خیلی زیاد شنیدین. به نظر شما این دوتا کلمه باهم فرق دارن؟ اگر واقعا باهم فرق دارن این احتلاف در چیه؟

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: کاردرکلاس صفحه 30 (مبحث اعداد صحیح) کتاب کارحل و مبحث جمع و تفریق اعداد صحیح تدریس شد.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: آب اکسیژنه تدریس شد و کار در کلاس انجام شد.
تکلیف: درس 2 مطالعه شود و تمرین های کتاب کار کامل شود.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: درس 1 و 2 مطالعه شود.

تفکر و پژوهش ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: فیلم درس آقکند بادقت دیده شود و فعالیت های کتاب انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: الهی وندائی، عاطفه
فعالیت: خلاصه skin پرسیده شد
تکلیف: ویدیو nose مشاهده شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: امروز درباره اتیکت (آداب) تلفن زدن صحبت کردیم. درخواست تلفنی در یک موقعیت رسمی مثل تماس با مجموعه دیجی کالا و درخواست اصلاح مشکل سایت فروش برای دانش آموزان توضیح و نشان داده شد. بایدها و نبایدهای تلفن زدن (بایدها: به صورت رسمی، صدای رسا، لحن ملایم، لبخند، با سلام، معرفی خود، با خداحافظی) و (نبایدها: لحن خودمانی، لحن تحکم آمیز و دستوری، بیحوصلگی، بدون سلام، صدای پایین، عجله داشتن، بدون خداحافظی) تمرین شد و در انتها از برخی دانش آموزان خواسته شد دوربین خود را روشن کنند و به صورت به دو به تمرین یک مکالمه تلفنی رسمی را انجام دهند.
تکلیف: از والدین گرامی درخواست میشود دانش آموز یکی از تماسهای رسمی منزل را انجام دهد و آنالیز و برداشت خود را در مورد اینکه فرد یا شرکت مورد نظر چگونه تلفن را پاسخ داده است، به صورت کتبی در چند خط کوتاه نوشته و در سامانه بارگذاری کند. چنانچه امکان تماس به صورت واقعی نبود، والدین نقش پاسخ دهنده را در یک تماس فرضی ایفا کنند. سپاس
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: