1400/07/28
ریاضی ششم
آیینه، الهه
فصل 1 دوره شد و رفع اشکال شد.
مقدمه ای از فصل 2 تدریس شد.
کاربرگ مروری از فصل اول در دفتر ریاضی نوشته و حل شود.
علوم ششم
آیینه، الهه
درس 2 از کتاب درسی تدریس شد.
فارسی ششم
آیینه، الهه
درس 2 مطالعه شود و تمرین های درس 2 از کتاب کار کامل شود.
سواد مالی
ناطق، زهرا
تکالیف هفته قبل با همکاری دانش آموزان بررسی و تصحیح شد . درس 4 ( هزینه ها ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم هزینه ، هزینه ثابت و هزینه متغیر و هزینه سرمایه گذاری آشنا شدند . پاورپوینت هزینه های بیمارستان نشان داده شد . کارتونی درباره هزینه های قبض ( همسایه ) نمایش داده شد . صفحات درس4 به صورت pdf و با اجازه دانلود برای دانش آموزان گذاشته شد .
دخترهای خوبم لطفاً تکالیف را بادقت و با علاقه انجام دهید .
هوش و استعداد تحلیلی
آیینه، الهه
جلسه 1 از کتاب استعداد تحلیلی حل شد.
1400/07/27
علوم ششم
آیینه، الهه
درس 2 کامل مطالعه شود.
و ارزشیابی درس 2 از انتهای کتاب کار انجام شود.
مطالعات اجتماعی ششم
آیینه، الهه
فایل افلاین بادقت مشاهده شود و طبق پاسخنامه ارسالی جواب سوال های درس 3 از کتاب کار بررسی شود.
هوش و استعداد تحلیلی
آیینه، الهه
جلسه 1 هوش به صورت گروهی حل شد.
1400/07/26
ریاضی ششم
آیینه، الهه
تمرین های مرور بر فصل 1 از کتاب حل شد.
ارزشیابی درس 1 از انتهای کتاب کار حل شود.
املا ششم
آیینه، الهه
باتوجه به فایل آفلاین املا از درس 1 و 2 نوشته شود.
رایانه
آزادبخش، روجا
آموزش دستورات برو و سر بخور- حرکت با گام و تغییر جهت
کدهای صفحه 32 کتاب را نوشته و اجرا کنید.فایل برنامه یا فیلم آن را ارسال کنید.
1400/07/25
فارسی ششم
آیینه، الهه
دستور زبان درس 2 تدریس شد.
مطالعات اجتماعی ششم
آیینه، الهه
درس 3 مطالعه شود.
هدیههای آسمان ششم
آیینه، الهه
فیلم آفلاین درس 3 کامل مشاهده شود.
رباتیک
فرحبخش، مریم
انباکسینگ هماهنگ پک های رباتیک الکترونیک
آشنایی اجمالی با قطعات الکترونیکی
حتما دو کلمه مدارهای الکتریکی و مدارهای الکترونیکی را خیلی زیاد شنیدین. به نظر شما این دوتا کلمه باهم فرق دارن؟ اگر واقعا باهم فرق دارن این احتلاف در چیه؟
1400/07/24
علوم ششم
آیینه، الهه
آب اکسیژنه تدریس شد و کار در کلاس انجام شد.
درس 2 مطالعه شود و تمرین های کتاب کار کامل شود.
هدیههای آسمان ششم
آیینه، الهه
درس 1 و 2 مطالعه شود.
تفکر و پژوهش ششم
آیینه، الهه
فیلم درس آقکند بادقت دیده شود و فعالیت های کتاب انجام شود.
علوم به زبان انگلیسی
الهی وندائی، عاطفه
خلاصه skin پرسیده شد
ویدیو nose مشاهده شود.
مهارت اجتماعی
قاضی نژاد، نیکو
امروز درباره اتیکت (آداب) تلفن زدن صحبت کردیم. درخواست تلفنی در یک موقعیت رسمی مثل تماس با مجموعه دیجی کالا و درخواست اصلاح مشکل سایت فروش برای دانش آموزان توضیح و نشان داده شد. بایدها و نبایدهای تلفن زدن (بایدها: به صورت رسمی، صدای رسا، لحن ملایم، لبخند، با سلام، معرفی خود، با خداحافظی) و (نبایدها: لحن خودمانی، لحن تحکم آمیز و دستوری، بیحوصلگی، بدون سلام، صدای پایین، عجله داشتن، بدون خداحافظی) تمرین شد و در انتها از برخی دانش آموزان خواسته شد دوربین خود را روشن کنند و به صورت به دو به تمرین یک مکالمه تلفنی رسمی را انجام دهند.
از والدین گرامی درخواست میشود دانش آموز یکی از تماسهای رسمی منزل را انجام دهد و آنالیز و برداشت خود را در مورد اینکه فرد یا شرکت مورد نظر چگونه تلفن را پاسخ داده است، به صورت کتبی در چند خط کوتاه نوشته و در سامانه بارگذاری کند. چنانچه امکان تماس به صورت واقعی نبود، والدین نقش پاسخ دهنده را در یک تماس فرضی ایفا کنند.
سپاس