1403/09/18
ریاضی ششم
آیینه، الهه
کاربرگ مروری از تقسیم اعشاری حل شد و جواب ها بررسی شد و مبحث تقارن مرکزی تدریس شد و فعالیت ها و کاردرکلاس های صفحه 64 و 65 از کتاب درسی انجام شد.
نکات و جدول صفحه 81 و 82 از کتاب کار مطالعه شود و فعالیت کلاسی صفحه 82 و 83 حل شود و تکالیف در پرتال قرار داده شود. (دانش آموزانی که کتاب ندارند می توانند فایل را از پرتال دانلود کنند)
فارسی ششم
آیینه، الهه
درس دریاقلی مرور شد و پرسش کلاسی انجام شد و درس 9 روخوانی شد و لغات مهم املایی گفته شد.
جعبه کلمات درس 9 را از فایل ارسالی کامل کنید ومعنی کلمات و هم خانواده و کلمات متضاد از کتاب کار مطالعه شود.(دانش آموزانی که کتاب ندارند می توانند فایل را از پرتال دانلود کنند.)
هنر ششم
ولی نژاد، زهرا
کشیدن دختر هندوانه ای و کار با ماژیک
برای جلسه آینده نیاز به مقوا سفید اگه تو مدرسه داشته باشید نیازی به تهیه نیست و مداد طراحی و ماژیک و مداد رنگی.دخترای گلم لطفا نقاشی دختر هندوانه ای را در کلاس به من ارائه بدید.
1403/09/17
علوم ششم
آیینه، الهه
پرسش و پاسخ کلاسی برای مرور انجام شد.
ورزش ششم
یوسفی، زهره
به دلیل تعریف نشدن درس،کلاس ورزش به صورت آنلاین برگزار نشد .
1403/09/14
ریاضی ششم
آیینه، الهه
نمونه سوال از فصل اعشار حل شد.
ارمغان 11 بادقت انجام شود.
علوم ششم
آیینه، الهه
پوستر مربوط به هفته ملی علوم با همکاری دانش آموزان مطالب چسبانده شد و هر گروه مطالب را ارائه دادند.
برای روز شنبه کتاب کار و کتاب درسی را همراه داشته باشید و درس 7 را از کتاب کار مطالعه کنید.
مطالعات اجتماعی ششم
آیینه، الهه
درس 11 تدریس شد و به فعالیت ها پاسخ داده شد و به سوالات کتاب کار توسط دانش آموزان پاسخ داده شد.
تا روز دوشنبه درس 11 کتاب اجتماعی مطالعه شود.
1403/09/13
ریاضی ششم
آیینه، الهه
دفتر ریاضی را همراه داشته باشید.
علوم ششم
آیینه، الهه
در هفته ملی علوم دانش آموزان آزمایش های مربوط به الکتریسیته را انجام دادند.
لوازم مربوط به تهیه ی پوستر را فردا همراه داشته باشید و کتاب درسی علوم را همراه خود بیاورید.
مطالعات اجتماعی ششم
آیینه، الهه
کتاب اجتماعی با کتاب کار را همراه خود به مدرسه بیاورید.
1403/09/12
ریاضی ششم
آیینه، الهه
ارمغان 10 بررسی شد و نمونه سوالات از مبحث اعداد اعشاری در دفتر ریاضی حل شد.
برای فردا دفتر ریاضی را همراه داشته باشید.
علوم ششم
آیینه، الهه
در سومین روز از هفته ملی علوم دانش آموزان با موضوعات آلودگی صوتی و کدهای حیاتی (DNA) آشنا شدند و سپس با پاستیل و توپک های بوم بوم رشته های DNA را ساختند.
دانش آموزان با توجه به موضوعات گروه خود تحقیق انجام دهند. هر تحقیق شامل مراحل زیر است: مقدمه ، چکیده ، تصویر و عکس، عنوان مناسب و جذاب، متن اصلی ، تحلیل و تفسیر ، نتیجه گیری ، منابع و شناسنامه اعضای گروه