فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: صمد بهرنگی

زنگ تفریح

مدرس: عزیز آبادی، پرسا
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی-امروز به ارودی موزیکال در موسسه ی فدک رفتیم و دختران نازنین اولین اردوی امسال را در کنار هم تجربه کردند و لحظات زیبایی را باهم ساختند.

ریاضی دوم

مدرس: عزیز آبادی، پرسا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی در این زنگ دختران نازنین با عددهای دو رقمی و جدول ارزش مکانی آنها بیشتر آشنا شدند و مقایسه ی عددها را هم انجام دادند.

علوم دوم

مدرس: عزیز آبادی، پرسا
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز و گرامی -در این زنگ دانش آموزان درباره ی چرخه ی آب توضیحاتی دادند و با این مفهوم به خوبی آشنا شدند.

پرتال هوش

مدرس: عزیز آبادی، پرسا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر خدمت اولیای عزیز در این زنگ دختران پر تلاش با توجه به مبحث تقارن بازی هایی انجام دادند که با انجام آنها در کلاس اشتیاق انجام شد و بخش های زیر تقویت شد-قدرت تمرکز و تفکر-تقویت حافظه دیداری

ریاضی دوم

مدرس: عزیز آبادی، پرسا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی-در زنگ ریاضی امروز عددهای دو رقمی و جدول یکی و ده تایی یادآوری شدند و دختران نازنین با کمک همدیگر عدد دورقمی ساختند.

فارسی دوم

مدرس: عزیز آبادی، پرسا
فعالیت: باسلام و‌وقت بخیر خدمت اولیای گرامی -جشن افتتاحیه ی تابستان دبستان انجام شد.-معارفه و آشنایی با دانش آموزان در کلاس انجام شد و دختران نازنین با کشیدن نقاشی کلاس را آغاز کردند-برای یادآوری نشانه ها به کمک توپ و لغات در کلاس بازی انجام شد.

ورزش دوم

مدرس: حیدری، محدثه
فعالیت: آشنایی با دانش آموزان

زنگ تفریح

مدرس: عزیز آبادی، پرسا
فعالیت: دختران نازنین در زنگ شماره دوزی با ابزار لازم برای این کار تا حدودی آشنا شدند تا در جلسات بعدی بتوانند برای شروع فعالیت آماده باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: