فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1) روز : شنبه Saturday تاریخ: 1401/12/6 1.گوش دادن به فایل های Hello song, Colours song, ABC song 3. مرور پاراگراف دوم آیت الکرسی 4.مرور مبحث لغات درس ششم قسمت های مختلف خانه و گرامر مربوط به آن ها Parts of a house: living room, bedroom, bathroom, kitchen, ... Where's mum/dad/sister/brother? He's/She's in the kitchen/garden/bedroom/bathroom/... . Where do you live? I live in a flat/house in Tehran, Iran. Do you live in a flat/house? Yes,I do. No, I don't. 5.مرور مبحث وسایل مربوط به قسمت های مختلف خانه و گرامر مربوط به آن ها sofa, lamp, bed, TV, sink, bath, fridge, ... Where's the bed? It's in the bedroom. Where's the bath? It's in the bathroom. 6.مرور حروف اضافه ی مربوط به مکان in/on/under/next to/behind Where's the cat? It's in/on/under/next to/behind the box. 7. تدریس blending صداهای l,f,ll,ff leg, lamp, bell, let, lap, lip, lips, fan, fat, fig, foot, off 8.تدریس مبحث pulic places park, cafe' , shop, library, playground, zoo 9.تدریس بخش Reading صفحه ی 64 و انجام فعالیت های صفحات 66 و 67 کتاب ODI 1
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحات 61,62 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد و لغات صفحات 60 تا 62 کتاب ODI 1 را تمرین نماید تا برای نوشتن املاء فردا از این لغات آماده باشد. تمرین 6 صفحه ی 61 کتاب کار ODI 1: دختر گلم با توجه به تصویر جملات را با کلمه های داده شده کامل کند و دور کلمات درست را دایره بکشد. تمرین 7 صفحه ی 62 کتاب کار ODI 1: دختر گلم با توجه به متن داده شده،جملات را بخواند و جملات درست را تیک بزند. تمرین 8 صفحه ی 62 کتاب کار ODI 1: دختر گلم با توجه به متن داده شده در فعالیت بالا،جملات را با لغات داده شده کامل کند. تمرین 9 صفحه ی 62 کتاب کار ODI 1: دختر گلم اتاق های مرتب را تیک بزند. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی. Ms.Parishan

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1) روز : چهارشنبه Wednesday تاریخ: 1401/12/3 1.گوش دادن به فایل های Hello song, Colours song, ABC song 3. مرور پاراگراف دوم آیت الکرسی 4. تدریس مبحث میوه ها و ویتامین های آن ها و درست کردن سالاد میوه Carrots are a good source of vitamin A. Oranges are a good source of vitamin C. Pineapples are a good source of vitamin B1. And .... .
تکلیف: تکلیف: با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی در هفته ی ملی علوم. از تمام زحمات شما صمیمانه سپاس گزارم. دخترقشنگم تکلیفی ندارد. Ms.Parishan

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1) روز : سه شنبه Tuesday تاریخ: 1401/12/2 1.گوش دادن به فایل های Hello song, Colours song, ABC song 3. مرور پاراگراف دوم آیت الکرسی 4.مرور مبحث لغات درس ششم قسمت های مختلف خانه و گرامر مربوط به آن ها Parts of a house: living room, bedroom, bathroom, kitchen, ... Where's mum/dad/sister/brother? He's/She's in the kitchen/garden/bedroom/bathroom/... . Where do you live? I live in a flat/house in Tehran, Iran. Do you live in a flat/house? Yes,I do. No, I don't. 5.مرور مبحث وسایل مربوط به قسمت های مختلف خانه و گرامر مربوط به آن ها sofa, lamp, bed, TV, sink, bath, fridge, ... Where's the bed? It's in the bedroom. Where's the bath? It's in the bathroom. 6.مرور حروف اضافه ی مربوط به مکان in/on/under/next to/behind Where's the cat/ball/pencil/book? It's in/on/under/next to/behind the box. 7. نوشتن املاء گروهی در کلاس
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم از متن صفحه ی 62 کتاب ODI 1 داخل کادر آ بی، یک بار بنویسد و بخواند. سپس برای فردا فقط دفتر زبان خود را همراه داشته باشد. لطفا دختر قشنگم حتما موارد زیر را برای فردا همراه داشته باشد: 1. دو عدد سیب، دو عدد کیوی، دو عدد موز، پنج عدد توت فرنگی 2. یک عدد چاقوی پلاستیکی 3. دو عدد بشقاب یک بار مصرف پلاستیکی 4. یک عدد کاسه ی شفاف پلاستیکی 5. دستکش یک بار مصرف 6. پیش بند و کلاه مخصوص آشپزی با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی. Ms.Parishan

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1) روز : دوشنبه Monday تاریخ: 1401/12/1 1.گوش دادن به فایل های Hello song, Colours song, ABC song 3. مرور پاراگراف دوم آیت الکرسی 4.مرور مبحث لغات درس ششم قسمت های مختلف خانه و گرامر مربوط به آن ها Parts of a house: living room, bedroom, bathroom, kitchen, ... Where's mum/dad/sister/brother? He's/She's in the kitchen/garden/bedroom/bathroom/... . Where do you live? I live in a flat/house in Tehran, Iran. Do you live in a flat/house? Yes,I do. No, I don't. 5.مرور مبحث وسایل مربوط به قسمت های مختلف خانه و گرامر مربوط به آن ها sofa, lamp, bed, TV, sink, bath, fridge, ... Where's the bed? It's in the bedroom. Where's the bath? It's in the bathroom. 6.تدریس حروف اضافه ی مربوط به مکان in/on/under/next to/behind Where's the cat/ball/pencil/book? It's in/on/under/next to/behind the box. 7.برگزاری مسابقه ی Spelling Bee
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم صفحه ی 60 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد و لغات زیر را تمرین نماید تا برای نوشتن املاء فردا از این لغات آماده باشد. The words: living room, bedroom, bathroom,kitchen, garden, flat, house, sofa, lamp, TV, bed تمرین 4 صفحه ی 60 کتاب کار ODI 1: دختر گلم نام تصاویر را بنویسد. تمرین 5 صفحه ی 60 کتاب کار ODI 1: دختر گلم با توجه به تصاویر،جملات را کامل کند. با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی. Ms.Parishan

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: کفشدوزک1 (Ladybug 1) روز : یکشنبه Sunday تاریخ: 1401/11/30 1.گوش دادن به فایل های Hello song, Colours song, ABC song 3. مرور پاراگراف دوم آیت الکرسی 4.مرور مبحث لغات درس ششم قسمت های مختلف خانه و گرامر مربوط به آن ها Parts of a house: living room, bedroom, bathroom, kitchen, ... Where's mum/dad/sister/brother? He's/She's in the kitchen/garden/bedroom/bathroom/... . Where do you live? I live in a flat/house in Tehran, Iran. Do you live in a flat/house? Yes,I do. No, I don't. 5.تدریس مبحث وسایل مربوط به قسمت های مختلف خانه و گرامر مربوط به آن ها sofa, lamp, bed, TV, sink, bath, fridge, ... Where's the bed? It's in the bedroom. Where's the bath? It's in the bathroom.
تکلیف: تکلیف: دختر قشنگم از لغات سرمشق داده شده دو خط بنویسد و برای نوشتن املاء فردا از این لغات آماده باشد. سپس دختر گلم Spelling لغات مربوط به مسابقه ی Spelling Bee را تمرین نماید. The words: living room, bedroom, bathroom,kitchen, garden, flat, house, sofa, lamp, TV, bed با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی. Ms.Parishan
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: