فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: کفشدوزک 1 روز: سه شنبه (Tuesday) تاریخ: 1401/5/11 فعالیت کلاسی: 1.گوش دادن به فایل های Hello song, Do you like ...? Song. Colours song. 2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان 3.مرور اعداد 1 تا 20 4.مرور رنگ ها 5.مرور لغات و ساختار مربوط به درس 8 مبحث Emotions Emotions: happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold, ... . I'm happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... . I'm not happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... . (He's/She's) happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... . (He/She isn't) happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... . Are you happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... ? Yes, I am. No, I'm not. 6. تدریس داستان درس هشتم کتاب ODI Starter 7. تدریس Science مبحث Big/Small shadows It's a big shadow. It's a small shadow. 8.انجام فعالیت های صفحات 65 کتاب ODI Starter
تکلیف: تکلیف: دختر گلم لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید. Words: bread, juice, fruit, yoghurt, scared, thirsty, tired, shark, shell, chair سپس از روی اشتباهات املائی خود، یک خطی که سرمشق داده شده را بنویسد. دختر قشنگم صفحات 55 و 56 کتاب کار را انجام دهد. تمرین 4 صفحه ی 55 کتاب کار: دختر قشنگم تصاویر را به سایه هایشان متصل کند. تمرین 5 صفحه ی 55 کتاب کار: دختر نازم کلمات را با مداد رنگی پررنگ کند و موارد نوشیدنی را با رنگ آبی دایره بکشد و موارد خوردنی را با رنگ سبز دایره بکشد. تمرین 6 صفحه ی 56 کتاب کار: دختر نازم صداها را با مداد رنگی پررنگ کند و مثال های صدای sh را با رنگ آبی رنگ کند و مثال های صدای ch را با رنگ سبز رنگ کند. تمرین 7 صفحه ی 56 کتاب کار: دختر گلم در هر ردیف مثال ها با حروف متفاوت را دایره بکشد. با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی Ms.Parishan

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: کفشدوزک 1 روز: دوشنبه (Monday) تاریخ: 1401/5/10 فعالیت کلاسی: 1.گوش دادن به فایل های Hello song, Do you like ...? Song. 2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان 3.مرور اعداد 1 تا 20 4.مرور رنگ ها 5.مرور لغات و ساختار مربوط به درس 8 مبحث Emotions Emotions: happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold, ... . I'm happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... . I'm not happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... . 6. تدریس جمله سازی با کلمات درس 8. Are you happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... ? Yes, I am. No, I'm not. 7. تدریس صدا های sh و ch و مثال های آن ها sh: shark, shadow, shell, shampoo ch:cheetah, chair, cheese, chocolate 8.گوش دادن به فایل های صوتی و انجام فعالیت های صفحات 62 و 63 کتاب ODI Starter
تکلیف: تکلیف: دختر گلم لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید. Words: bread, meat, juice, honey, frui, yoghurt, hot, cold, scared, hungry سپس از روی اشتباهات املائی خود، یک خطی که سرمشق داده شده را بنویسد. دختر قشنگم صفحات 53 و 54 کتاب کار را انجام دهد. تمرین 1 صفحه ی 53 کتاب کار: دختر قشنگم کلمات را با مداد های رنگی پررنگ کند و تصاویر مربوط به هر کدام را شماره بگذارد. تمرین 3 صفحه ی 54 کتاب کار: دختر نازم خطوط را با مداد رنگی پررنگ کند و جملات را بخواند و دور کلمات درست دایره بکشد. با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی Ms.Parishan

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: کفشدوزک 1 روز: چهارشنبه (Wednesday) تاریخ: 1401/5/5 فعالیت کلاسی: 1.گوش دادن به فایل های Hello song, Do you like ...? Song. 2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان 3.مرور اعداد 1 تا 20 4.مرور رنگ ها 5. تدریس لغات و ساختار مربوط به درس 8 مبحث Emotions Emotions: happy, sad, hungry, thirsty, hot, cold, ... . I'm happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... . I'm not happy/sad/hungry/thirsty/hot/cold/ ... . 6. تمرین و تکرار جمله سازی با کلمات درس 8 با پانتومیم 7. گوش دادن به فایل های صوتی و انجام فعالیت های صفحات 60 و 61 کتاب ODI Starter
تکلیف: تکلیف: دختر گلم لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید. Words: bread, cheese, meat, milk, juice, jelly, fruit, happy, sad, hot, cold سپس دو کاربرگ داده شده را انجام دهد و روز دو شنبه مورخ 1401/5/10 به معلم خود تحویل دهد. دختر نازم در هر دو کاربرگ نام احساسات مختلف را بنویسد. اولیاء گرامی کتاب های اصلی و کار دانش آموزان برای چک نهایی درس هفتم نزد معلم می باشد و به آن ها تحویل داده خواهد شد. با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی Ms.Parishan

زبان انگلیسی

مدرس: پریشان، مهسا
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: کفشدوزک 1 روز: سه شنبه (Tuesday) تاریخ: 1401/5/4 فعالیت کلاسی: 1.گوش دادن به فایل های Hello song, Do you like ...? Song. 2.مرور مکالمه پرسش و پاسخ نام دانش آموزان و احوال پرسی و پایه و سن دانش آموزان 3.مرور اعداد 1 تا 20 4.مرور رنگ ها 5. مرور لغات و ساختار مربوط به مبحث Food I like/don't like (cheese, bread, meat, ...). He/She likes/doesn't like (cheese, bread, meat, ...). Do you like ...? Yes, I do. No, I don't. 6. تمرین و تکرار جمله سازی با کلمات درس 7 7. مرور کلی درس 7 کتاب ODI(S tarter) به طور کامل.
تکلیف: تکلیف: دختر گلم در صورت انجام ندادن صفحات 59 کتاب اصلی و 51,52 کتاب کار، آن ها را تکمیل نماید. سپس لغات زیر را برای نوشتن املاء کلاسی تمرین نماید. Words: bread, cheese, meat, milk, juice, jelly, fruit تمرین 14 صفحه ی 59 کتاب اصلی: دختر خوشگلم تصاویر کلمات را بچسباند و کلمات را با مداد رنگی پررنگ کند. تمرین 15 صفحه ی 59 کتاب اصلی: دختر عزیزم غذاهایی که دوست دارد یا دوست ندارد را در قسمت های مربوط به هرکدام بکشد. تمرین 10صفحه ی 51 کتاب کار: دختر نازم خطوط و کلمات را با مداد رنگی های مختلف پررنگ کند. تمرین 11صفحه ی 51 کتاب کار: دختر قشنگم غذاهای را که برایش خوب است، تیک بزند و تصاویر آن ها را بکشد. تمرین 12صفحه ی 52 کتاب کار: دختر گلم به تصاویر با دقت نگاه کرده و نام آن ها را بنویسد. تمرین 13صفحه ی 52 کتاب کار: دختر قشنگم برچسب مربوط به این قسمت را بچسباند و به دلخواه خود تصویر را رنگ کند. با تشکر از همراهی شما اولیای گرامی Ms.Parishan
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: