فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز صفحه ی 13 تدریس شد. در این درس کم کم یاد می‌گیریم که اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش را از هم تفکیک کنیم. در همین راستا، با گرامر مربوط به There is a/ There are some هم آشنا شدیم. راستی، امروز کتاب‌های زبان آموزان عزیزمان هم به دستشان رسید.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزان عزیزم صفحه‌ی 8 از کتاب کار را انجام دهند. لطفا و حتما کتاب های دانش آموزانم برچسب اسم به انگلیسی زده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس science امروز ما، مبحث بسیار جذاب تغیرات فیزیکی ماده را از کتاب science چهارم صفحه 10 شروع کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد ما، درس اول کتاب Our Discovery Island 3 شروع شد و قسمتی از صفحه‌ی 13 را با هم یاد گرفتیم. برای تمرین Spelling لغات هم یک بازی هیجان انگیز انجام دادیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش اموزآن عزیزم موارد قبل را مرور و از لغات زیر 2 خط بنویسند: Carrot_ strawberry_ beans_ peas_ tomato_ rice

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس Math جذاب امروز ما، مبحث کاربردی "کمتر یا بیشتر" از کتاب Math چهارم صفحه 9 را تمرین کردیم و نیز تمرینات ریاضی را در دفتر نوشتیم .
تکلیف: لطفا تمرینات نوشته شده در دفتر تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: در کلاس زبان پرهیجان امروز چند کار مهم انجام دادیم: مکالمه ی مربوط به Greeting را انجام دادیم. درس اول کتاب Our Discovery Island 3 را به همراه زبان آموزان پرتلاشم شروع کردیم و صفحه 12 را انجام دادیم. لغات جدید را یاد گرفتیم و Spelling تکرار و تمرین کردیم. بازی بامزه‌ی Spelling در کلاس انجام دادیم و کلی لذت بردیم. :)
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه اینده دختران گلم از لغات زیر 2 خط بنویسند: flour _ peach _ orange _ plum _ mango لازم به ذکر است، روز شنبه دیکته از لغات جدید و همچنین سنجش Spelling از زبان آموزان عزیزم خواهیم داشت. Have a great weekend.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس science امروز ما، مبحث تخصصی جامد ، مایع و گاز از کتاب علوم انگلیسی چهارم صفحه 9 را تمرین کردیم. و نیز تمرین صفحه 9 کتاب علوم انگلیسی را در کلاس کامل کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد شاد ما، مکالمه‌های مربوط به Greetings و مباحث گذشته را برای تثبیت بهتر مرور کردیم. صفحه‌ی 11 کتاب را انجام دادیم و گرامر حال ساده را با یک بازی بامزه تمرین کردیم.
تکلیف: لطفا برای جلسه اینده دختران عزیزم همانند مثال زیر، دو جمله(سوال و جواب)با do و دوجمله(سوال و جواب)با does بنویسند. مثال:What do you do on Saturdays? I read books on Saturdays. What does she do on Saturdays? She reads books on Saturdays. لطفا از تعطیلات حسابی لذت ببرید. :)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس Math امروز ما، مبحث تخصصی گسترده نویسی اعداد انگلیسی از کتاب ریاضی انگلیسی چهارم صفحه 8 را تمرین کردیم. و نیز تمرینات صفحه 7 کتاب ریاضی انگلیسی را در دفتر کامل کردیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: