فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ، در ابتدای کلاس مروری بر مباحث گذشته شد.در صفحه ی 40 کتاب که مربوط به culture میشد، درمورد موضوع جذاب unusual homes گفتگو کردیم و با لغات جدیدی اشنا شدیم و متن را در کنار هم خواندیم،در انتها زبان اموزانم به سوالات صفحه ی 40 پاسخ دادند.
تکلیف: دانش آموزانم عزیزم لطفا و حتما کتاب کار صفحه ی 35 را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ، در ابتدای کلاس مروری بر مباحث گذشته شد.در صفحه ی 39 ما با موضوع جذاب mosaic و نحوه ی ساخت ان اشنا شدیم و در همین راستا ویدیوی جذابی در کنار هم تماشا کردیم و زبان اموزانم به سوالات صفحه ی 39 پاسخ دادند.
تکلیف: دانش آموزانم عزیزم لطفا و حتما از لغات زیر دو خط بنویسند: mosaic, tiles, stone,glass, triangles, rectangles, squares, circles

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس ریاضی آنلاین جذاب ما ، مطالب تدریس شده دوره و مرور شد و تعداد گوشه ، ضلع و سطح اشکال هندسی را شمارش کردیم .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد انلاین ما، در ابتدا با استفاده از song مروری بر قوانین کلاسی شد و توضیحاتی در این راستا به زبان آموزان داه شد.سپس صفحه ی 37 که مربوط به writing بود را در کنار هم انجام دادیم و لغات جدیدی اموختیم.در انتها song مخصوص به festival در کلاس پخش شد.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا از لغات زیر دو خط بنویسند: comfortable, modern,sink,cooker.و کتاب کار صفحه ی 33 را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما،صفحه ی 36 که مربوط به story بود انجام شد،به همراه زبان اموزانم در رابطه با موضوع stay tidy at home، f بحث بسیار جذابی داشتیم، در ادامه چند عکس را با توجه به ساختار گرامری جدیمان توصیف کردیم و در رابطه با آن ایفای نقش داشتیم. در نهایت لغات Spelling Bee را تمرین کردیم.
تکلیف: حتما و لطفا از CD کتاب، صفحه‌ی 36 قسمت 10 در منزل گوش داده شود. کتاب کار صفحه 32 انجام شود. اولیای عزیز به اطلاع می‌رساند: شنبه مورخ 11 آذر، مرحله‌ی اول مسابقه‌ی Spelling Bee برگزار خواهد شد. به امید درخشش زبان آموزان پرتلاشم (لیست لغات Spelling Bee را از پرتال دانلود کرده و روزانه تمرین داشته باشند.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: