فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 11

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز ابتدا شعر زیبای She را باهم خواندیم و عبارات جدید آن را تمرین کردیم،گرامر درس 4 مبحث Need to را باهم آموختیم و فعالیتی در جهت ساخت جملات با این ساختار در کلاس انجام دادیم ،در آخر دانش اموزان عزیز تمرین صفحه 47 کتاب را جهت درک بهتر در گروه هایشان پاسخ دادند.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 41 را پاسخ دهند. همچنین سنجش نیمسال اول زبان عمومی روز چهارشنبه مورخ 6 دی ماه برگزار خواهد شد. سنجش نیمسال اول زبان تخصصی Science روز دوشنبه مورخ 18 دی ماه برگزار خواهد شد. سنجش نیمسال اول زبان تخصصی Math روز یکشنبه مورخ 17 دی برگزار خواهد شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس ریاضی امروز اشکال هندسی سه بعدی را باهم آموختیم و ویژگی های هر شکل را باهم توضیح دادیم سپس هر گروه اشکال هندسی را در گروه هایشان بررسی کرده و سپس ویژگی هرشکل را نوشتند و ارائه دادند.
تکلیف: دختران عزیزم اشکال هندسی سه بعدی را مرور و مطالعه کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز آهنگ She را باهم خواندیم و اصطلاحات مهم آن را باهم تمرین کردیم،سپس گرامر Have to /has to را باهم آموختیم فرم مثبت و منفی آن را باهم تمرین کردیم ،همچنین تمرین صفحه 47 کتاب را با دانش آموزان عزیز انجام دادیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز سه فعالیتی که برایشان اجبار است و سه فعالیتی که برای دوستتان اجبار است را با ساختار Have to /has to بنویسند. سنجش نیمسال اول زبان عمومی روز چهارشنبه مورخ 6 دی ماه برگزار خواهد شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی امروز ابتدا مبحث Producer و consumer را مرور کردیم و سپس تمرینات صفحه 21-22 را پاسخ دادیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز شعری با عنوان Believe را باهم شنیدیم و همخوانی کردیم ،سپس لغات جدید صفحه 46 کتاب شامل فعالیت هایی که میتوان با وسایل الکترونیکی انجام داد مانند:plug in,type,click,... را باهم آموختیم و جملات واقعی با آن ها در کلاس ساختیم.سپس فایل صوتی شعر را باهم گوش داده و جملات را باهم کامل کردیم . در آخر دانش اموزان عزیز درباره مبحث درس از هم سوال پرسیدند.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 40 را پاسخ دهند. همچنین از هرکدام از لغات بالای صفحه 46 کتاب Pupil's book دوخط بنویسند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس شاد زبان انگلیسی امروز ما ابتدا زبان آموزان عزیز آهنگ She را باهم خواندندو عبارات آن را باهم تمرین کردیم،سپس گرامر درس 4 مبحث Can را باهم مرور کردیم و دانش آموزان عزیز مثالهایی کاربردی درباره خود ساختند و با پرسش ساختار سوالی این گرامر باهم مکالمه کردند.همچنین تمرین صفحه 45 کتاب را باهم حل کردیم و درآخر یک بازی و فعالیت جهت تشخیص لغات انگلیسی در کلاس انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم لغات و گرامر درس 4 را مطالعه کنند و کتاب کار صفحه 38-39 را با دقت کامل و به طور دقیق پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز شعر زیبای She را باهم شنیدیم و زبان آموزان عزیز به صورت فردی آهنگ را خواندند.کلمات درس 4 را باهم مرور کردیم و سپس گرامر این درس با عنوان can -can't را باهم آموختیم درباره کاراکترای جذاب مکالمه کردیم و تمرین صفحه 45 را باهم پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم به سی دی کتاب در فولدر B فایلهای صوتی 2-3-4 و 5 را گوش دهند.از هر فایل صوتی دو جمله کامل که شنیده اند را در دفتر بنویسند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: