1402/10/23
زبان انگلیسی
مدرس:
رحیمزاده، فائزه
فعالیت:
امروز در کلاس زبان ما صفحه ی 55 کاملا انجام شد و دانش آموزانم در ساختار going to کاملا مسلط شدند،همچنین موارد گذشته مرور شد.
تکلیف:
لطفا از کتاب کار صفحه ی 53 انجام شود.
لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود.
https://www.aparat.com/v/nlZf5
1402/10/20
زبان انگلیسی
مدرس:
رحیمزاده، فائزه
فعالیت:
امروز در کلاس زبان،در کنار زبان اموزانم ساختار جدید Going to را یادگرفتیم.در همین راستا عزیزانم به سوال What are you going to do after school? پاسخ های جالبی دادند و مکالمه ای کاربردی انجام شد.
تکلیف:
زبان آموزانم لطفا و حتما از لغات زیر دو خط بنویسند و CD صفحه ی 52 قسمت 3 را گوش دهند.
monkey, elephant, hippo, crocodile, grass, fish, lion ,meat, giraffe, leaves، fruit
لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود.
https://www.aparat.com/v/6n0kQ
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
سلطانی متهور، حانیه
فعالیت:
برگزاری سنجش علوم انگلیسی .
1402/10/19
زبان انگلیسی
مدرس:
رحیمزاده، فائزه
فعالیت:
امروز در کلاس زبان ما ،صفحه ی 54 که مربوط به places where animals live میشد انجام شد.در این صفحه ما با لغات جدیدی اشنا شدیم و spelling ان هارا تمرین کردیم.
تکلیف:
دانش آموزان سخت کوشم لطفا از لغات زیر دو خط بنویسند:
zoo , aquarium, reptile house, Safari park, monkey sanctuary
همچنین CD صفحه ی 54،قسمت 7 حتما و لطفا گوش داده شود.
1402/10/18
زبان انگلیسی
مدرس:
رحیمزاده، فائزه
فعالیت:
امروز در کلاس زبان ما ،صفحه ی 53 کاملا انجام شد،زبان اموزانم با ساختار جدید how many/has got اشنا شدند و در همین راستا تمرین های کاربردی در کنار هم انجام دادیم.همچنین spelling با بازی مرور شد.
تکلیف:
دانش آموزان پرتلاشم با توجه به توضیحاتی که در کلاس داده شد، لطفا writing مربوط به favourite animal را با ساختار it has got انجام دهند.
https://www.aparat.com/v/vmbWY
1402/10/17
زبان انگلیسی
مدرس:
رحیمزاده، فائزه
فعالیت:
امروز در کلاس زبان ما ،قسمتی از صفحه ی 53 که مربوط به گرامر how much/does میشد انجام شد،زبان اموزانم با ساختار جدید اشنا شدند و در همین راستا مکالمه ای کاربردی در کنار هم انجام دادیم.همچنین spelling با بازی مرور شد.
تکلیف:
دانش آموزان پرتلاشم لطفا کتاب کار صفحه ی 49 را انجام دهند.