فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس امروز زبان انگلیسی شاد ما،آهنگ If you believe را به طور کامل باهمه دانش اموزان همخوانی کردیم،سپس به آهنگ های مختلفی باهم گوش دادیم تا احساسات مختلفی که با گوش دادن به آن ها حس میکنیم را با کلمات انگلیسی که خواندیم بیان کنیم و زبان اموزان عزیز متن صفحه 29 را خواندند و در گروه هایشان و طی یک رقابت عکس ها را با متن match کردند.
تکلیف: دختران گلم کتاب کار صفحه 23 کتاب را با دقت انجام دهید جهت پاسخ به سوالات تمرین ها بایستی حتما سوال را بخوانید و سپس جواب دهید. روز یکشنبه دیکته از جملات و کلمات درس دو خواهیم داشت.جهت تمرین spelling نوشتار لغات و جملات وقت کافی بگذارید. یک بار از متن صفحه 29 در دفترتان با خط خوش رونویسی کنید.(داشتن خط زیبا ,واضح با فاصله گذاری درست بین کلمات در این تکلیف امتیاز مثبت خواهد داشت.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس علوم تخصصی، فصل 1 را با بازی کامل مرور کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز ما انیمیشن جذاب لوکارا چنددقیقه تماشا کردیم و دیالوگ های انگلیسی آن را باهم تکرار کردیم.سپس نحوه تلفظ aw و all در کلمات مختلف را باهم آموختیم و مثال های آن را در کلاس چندین بار جهت رسیدن به تلفظ صحیح تکرار و تمرین کردیم در آخر در یک فعالیت بسیار جذاب دختران گلم میبایست کلمه های نوشته شده را با کارت های صدای (aw و all) کامل میکردندو به تخته میچسباندند. تکلیف
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 22- 21 را کامل و بادقت حل کنند. از کلمات صفحه 28 کتاب (کلمات تمرین 21) هرکدام یک خط بنویسند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی،ما مباحث تدریس شده در فصل 1 را با بازی بسیار هیجانی مرور و صفحه ی 15.16 را انجام دادیم.
تکلیف: لطفا دانش آموزان سخت کوشم موارد تدریس شده را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان شادامروزمان به یک آهنگ انگیزشی گوش دادیم و عبارت های آن را باهم تکرار و تمرین کردیم ،سپس فایل صوتی مربوط به تمرین صفحه 27 را گوش دادیم و زبان اموزان عزیزم در گروه هایشان طی یک رقابت هیجانی جملات را کامل کردند و همچنین سوالات مربوط به متن را باهم پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم صفحه 21 کتاب کار را حل کنید.درتمرین این صفحه باید تمرین 8 صفحه قبل را با دقت بخوانید و سپس پاسخ دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان جذابمان ابتدا یک آهنگ را باهم شنیدیم و عبارت های آن را باهم تکرار و تمرین کردیم ،سپس متن صفحه 26 را که درباره Ricky و احساسات مختلفی که در موقعیتهای متفاوت داشت را باهم خواندیم و زبان آموزان عزیز طی یک فعالیت هیجانی متن درست را با جملات بهم ریخته ساختند و سپس به سوالات متن با هم پاسخ دادیم .
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 20 را حل کنند. همچنین از صفحه 12 تا 26 کتاب اصلی Pupil's book همه تمرین ها باید کامل نوشته شده باشد لطفا در منزل چک کنند و تمرینات ناکامل را بادقت کامل حل کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز مباحث مربوط به nutrients را مرور و در همچنین صفحه ی 12,13 را در کنار هم انجام دادیم.
تکلیف: لطفا دانش آموزان سخت کوشم موارد تدریس شده و موارد یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان امروز شاد ما ،به موسیقی انگیزشی If you believe گوش دادیم و باهم در کلاس خواندیم و سعی کردیم جملات جدید را با تلفظ صحیح بخوانیم و حفظ کنیم. سپس گرامر درس دو که ساختار پرسش سوال درباره شخص سوم(How does she feel) را بیان میکرد را باهم آموختیم همچنین یاد گرفتیم که برای پرسیدن احوال و احساسات میتوان از چه ساختاری استفاده کرد.در آخر دانش اموزان عزیز درباره تصاویر پرسش و پاسخ و مکالمه کردند.
تکلیف: دختران عزیزم 5 سوال برای پرسیدن احوال و احساسات بپرسند و پاسخ دهند. برای مثال :What's the matter? How does Sally feel? What's wrong?

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: ما امروز در کلاس تخصصی ریاضی انگلیسی، مباحث قبل را مرور و همچنین صفحه ی 14 را در کنار هم انجام دادیم.
تکلیف: لطفا دانش آموزان سخت کوشم موارد تدریس شده و موارد یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: