فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در ادامه سفر پر از ماجرا ما به دنیای فانیکس امروز، آخربن حرف ترکیبی از کتاب ALV Phonics2 را یاد گرفتیم. داستان صدای ng را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای ng در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای ng را یاد گرفتیم.
تکلیف: صفحه 68 از کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان شاد و پر از ماجرا ما ، داستان ، شعر ، اسم ، صدا ، اکشن، لغات ، کلمات و نحوه نوشتار مربوط به حرف Zz دوره شد.
تکلیف: صفحه 67 از کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس زبان امروز ما برای تثبیت صدای Zz چندتا فعالیت بامزه انجام دادیم. لغت‌هایی که با صدای /z/ شروع می‌شود را مرور کردیم.و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (love) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم .
تکلیف: صفحه 66 از کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز یک صدا جدید از کتاب ALV Phonics2 را یاد گرفتیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. و در نهایت طرز نوشتن صدای Zz را یاد گرفتیم.
تکلیف: پنج خط اول ابتدای صفحه 66 کتاب کار ALV Phonics تکمیل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای or دوره شد.و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (give) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم .
تکلیف: صفحه 64 و 65 کتاب کار Phonics تکمیل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: