فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجابک 1
فعالیت: سلام و وقت بخیر لطفا دانش‌آموزان عزیز برای شنبه 12 آذرماه به منظور ادامه آموزش اتیکت غذا خوردن، با خود بشقاب، قاشق، کارد و چنگال و لیوان یکبار مصرف، دستمال سفره همراه داشته باشند با تشکر - مقاره عابد مربی اتیکت اسکول

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: موارد و نکات بخش پذیری از کتاب کار توضیح داده شد. کتاب کار فعالیت کلاسی صفحه 55 و 56 حل شد.
تکلیف: قوانین بخش پذیری از کتاب کار حفظ شود و روز شنبه از آن ها پرسش کلاسی انجام خواهد شد.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تمرین های کتاب کار فصل 5 با موضوع حرکت بدن در کلاس حل شده و رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: جلسه ی آینده فصل 6 تدریس خواهد شد. لطفا عزیزانم سعی کنید مروری بر فصل 6 به صورت پیش خوانی انجام دهید تا آمادگی بیشتری برای جلسه ی آینده داشته باشید.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: ابتدای کلاس فیلم آموزشی پخش شد. تدریس درس 8 با موضوع راه ها و حمل و نقل تا صفحه 41 تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار مطالعه شود. ارمغان هفته حل شود.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی با توجه به آلودگی هوا و احتمال آنلاین شدن کلاس های چهارشنبه9/آذرماه کتاب های مورد نظر آموزشی به همراه ارمغان هفته به دانش آموزان تحویل داده شد. (آزمون تیزهوشان پنج شنبه به قوت خود باقیست) با تشکر
توضیح: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم به اطلاع می رساند، آزمون تیزهوشان پایه پنجم روز پنجشنبه 10 /آذرماه برگزار خواهد شد و مدت زمان برگزاری آزمون 60 دقیقه می باشد. ****ساعت حضور دانش آموزان در مدرسه: راس ساعت 8/45 دقیقه است و ساعت اجرای آزمون : راس ساعت 9 لغایت 10 می باشد. خروج از مدرسه: از ساعت 10 تا 10/10 دقیقه می باشد.لطفاً راس ساعت مقرر جهت بردن دانش آموزان اقدام بفرمائید.**** موارد ارزیابی : *هوش کلامی (10 سوال) *هوش ریاضی : مباحث پایه اول تا چهارم از کل کتاب و ریاضی پنجم: فصل اول (عدد نویسی و الگوها) همچنین فصل دوم (کسر)،درس اول (کسرهای بزرگتر از واحد) تا درس سوم (ضرب کسرها) (مجموعاً 10 سوال) *استعداد تحلیلی (10 سوال) *سرعت، دقت و تمرکز (10 سوال)

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: کتاب درسی تمرین های مرور فصل دوم کامل حل شد . تمرین های داده شده برای منزل حل شده و رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: یادآوری : کتاب کار بخش ضرب اعداد مخلوط حل شود.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس درس رئیس علی و حکایت کامل حل شد.
تکلیف: کتاب کار درس دفاع از میهن و کتاب نگارش درس دفاع از میهن حل شود. یادآوری: کتاب کار مطالعات درس 7 کامل شود. استعداد تحلیلی تا جلسه 7 حل شود.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس درس هفتم با موضوع اموال عمومی انجام شد. سوالات کل کتاب هدیه ها به صورت پک آماده در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.
تکلیف: برای هفته آینده تمام آیه های درس های 1 تا 7 پرسیده میشود.

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام خدمت والدین عزیزم و دانش آموزان گل امروز عزیزان پس از مرور مطالب قبلی با ابزار های انتخاب بیشتر کار کرده و سپس ابزار انتخاب جادویی را همراه با زیر منوی آن یاد گرفتند، در سپس آنها با ابزار کراپ یا برش تصویر آشنا شده و عکس هایشان را برش دادند، در انتها آنها با ابزار قطره چکان بیشتر آشنا شده و بعد از انتخاب رنگ مورد علاقه با ابزار براش یا قلمو توانستد طرح هایی روی عکس خود بکشند و سایز قلمو و مدل قلموی خود را تغییر داده و ذخیره کنند.
تکلیف: خواهشمندم در منزل به عنوان تکلیف این هفته تا قبل از 14 آذر در برنامه های فتوشاپ رایانه منزل خود عکسی را باز کرده و محدوده ای را از عکس با ابزار انتخاب جادویی انتخاب کرده و سپس آن را با سطل رنگ به رنگ دلخواه خود درآورده و سپس به صورت عکس جی پی جی و ساده ذخیره کنید و بعد از صفحه مانیتور عکس گرفته و بارگذاری نمایید. با تشکر .
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم به اطلاع می رساند، آزمون تیزهوشان پایه پنجم روز پنجشنبه 10 /آذرماه برگزار خواهد شد و مدت زمان برگزاری آزمون 60 دقیقه می باشد. ****ساعت حضور دانش آموزان در مدرسه: راس ساعت 8/45 دقیقه است و ساعت اجرای آزمون : راس ساعت 9 لغایت 10 می باشد. خروج از مدرسه: از ساعت 10 تا 10/10 دقیقه می باشد.لطفاً راس ساعت مقرر جهت بردن دانش آموزان اقدام بفرمائید.**** موارد ارزیابی : *هوش کلامی (10 سوال) *هوش ریاضی : مباحث پایه اول تا چهارم از کل کتاب و ریاضی پنجم: فصل اول (عدد نویسی و الگوها) همچنین فصل دوم (کسر)،درس اول (کسرهای بزرگتر از واحد) تا درس سوم (ضرب کسرها) (مجموعاً 10 سوال) *استعداد تحلیلی (10 سوال) *سرعت، دقت و تمرکز (10 سوال)

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: کتاب درسی تمرین صفحه 43 حل شد.
تکلیف: تمرین های داده شده در دفتر حل شود. تمرین های کتاب کار صفحه های 55 و 56 و 57 حل شود.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس کتاب کار علوم فصل 5 تمام شد و رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: کتاب کار فصل 5 انجام شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس درس 7 کامل شد.
تکلیف: کتاب کار تا درس 7 صنایع ایران حل شود.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی و دختران فعال و نازنینم. در این جلسه " سوادمالی" درباره ،"نیاز و خواسته "به صورت اجمالی به ، بحث و گفت و گو پرداختیم. همچنین،دختران عزیزم به صورت بحث و گفت و‌گو و بارش فکری، درباره مفهوم نیاز و خواسته چه در خانواده ، چه در بنگاه‌های اقتصادی نظرات خود را بیان کردند.
تکلیف: لطفا ،تمرین صفحه 51 ،برای جلسه بعد کامل شود. سپاس از همراهی تک تک شما عزیزان.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث مهارت حل مسأله تدریس گردید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال، امروز با آهنگی 3 ضربی با سرعتی بالا همراه چوبک و حرکات بدن کمی warm up انجام دادیم. سپس دانش آموزان با آهنگ شب یلدا که آهنگی 2 ضربی میباشد (شمارش 2 تایی) با چوبک و قدم به سمت چپ، به صورت گروهی تمرین و اجرا کردیم.
تکلیف: دانش آموزان گلم، برای همخوانی کردن موقع اجرا، متن آهنگ شب یلدا را حفظ کنید. و در خانه با شمارش 1 و 2 و حرکت به سمت چپ را حتما تمرین کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: دوره بخش اول و دوم چرخه اب انجام شد.
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم به اطلاع می رساند، آزمون تیزهوشان پایه پنجم روز پنجشنبه 10 /آذرماه برگزار خواهد شد و مدت زمان برگزاری آزمون 60 دقیقه می باشد. **** ساعت اجرا متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد**** موارد ارزیابی : *هوش کلامی (10 سوال) *هوش ریاضی : مباحث پایه اول تا چهارم از کل کتاب و ریاضی پنجم: فصل اول (عدد نویسی و الگوها) همچنین فصل دوم (کسر)،درس اول (کسرهای بزرگتر از واحد) تا درس سوم (ضرب کسرها) (مجموعاً 10 سوال) *استعداد تحلیلی (10 سوال) *سرعت، دقت و تمرکز (10 سوال) یادآور می گردد ساعت حضور و اجرای دانش آموزان برای آزمون **متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد***

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: ریاضی کتاب درسی صفحات 41 و 42 و کار در کلاس صفحه 43 حل شد. ضرب مساحتی اعداد مخلوط مرور و رفع اشکال شد.
تکلیف: تمرین های صفحه های 43 و 44 و 45 در کتاب ریاضی حل شود.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس کتاب کار علوی فصل 5 تمام شد. کنفرانس و پاورپوینت و فیلم آموزشی پخش شد.
تکلیف: کتاب کار تا روز 4 شنبه حل شود.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس درس دفاع از میهن و رئیس علی کامل شده و معانی کلمات و کلمات مهم املایی داده شد. کنفرانس درس توسط دانش آموزان ارائه شد. درک مطلب و واژه آموزی تدریس شد.
تکلیف: از روی کلمات املایی درس دفاع از میهن یک مرتبه نوشته شود.

املا پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: املایی شامل کلمات مهم املایی و یک بند از درس بازرگان و پسران در دفتر املا گفته شد. تنوین خوشنویسی در زنگ املا انجام شده و کلمات به روش خوشنویسی نوشته شد.
تکلیف: جلسه آینده از 3 درس آخر املا گفته می‌شود. عزیزانم می توانید با تمرین روخوانی املا ی خود را تقویت کنید .
فعالیت: با سلام و احترام - دانش آموزان عزیزم با توجه به اهمیت هر یک از مباحث درسی از شما دختران خوبم خواهشمندم در دروس فوق برنامه نیز توجه آموزشی و نظم کافی در انجام مواردی که معلم به شما عزیزان واگذار می نماید بوده و طبق برنامه مدون شده دبستان کارها و امورات آموزشی خود را پیگیری و آماده به مدرسه تشریف بیاورید. قطعاً که شما دختران عزیزم شایسته تحسین و تشویق روزافزون آموزگاران هستید و دبستان علوی با حضورتان به خود می بالد. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: ضرب مساحتی اعداد مخلوط تدریس شده و کار در کلاس مربوط به آن حل شد. روش ساده کردن کسرها توضیح داده شد‌.
تکلیف: تمرین های نوشته شده در کلاس همراه با رسم شکل حل شود. کسانی که تمرین های تقسیم را وارد کتاب کار نکرده اند تا فردا فرصت انجام و تکمیل آن را دارند.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: کنفرانس توسط دانش آموزان در کلاس ارائه شده و فیلم آموزشی پخش شد . توضیحات بخش استخوان ها و مفاصل از کتاب کار ارائه شد.
تکلیف: فردا از صفحات 61 و 62 و 63 از کتاب کار پرسیده می شود.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: روخوانی درس دفاع از میهن انجام شد و تا درصفحه ابتدای آن معانی و کلمات مهم املایی گفته شد.
تکلیف: کسانی که درس آزاد را وارد کتاب نکرده و کتاب کار و نگارش درس آزاد را انجام نداده اند تا فردا فرصت انجام آن را دارند.

هنر پنجم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: نقاشی چشم تکنیک سیاه قلم و تلفیقی انجام شد قسمت های رنگی کامل شود
تکلیف: نقاشی چشم تکنیک سیاه قلم و تلفیقی انجام شد قسمت های رنگی کامل شود در منزل، قسمت سیاه قلم جلسه بعد در کلاس تکمیل میشود وسایل لازم جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و مدادرنگی و کار نیمه کاره جلسه قبل همراه داشته باشید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings و مرور قوانین کلاسی، تمرین مکالمات روزانه و خواندن آیت الکرسی 2. تدریس مبحث Quadrilaterals 3. انجام فعالیت های مرتبط با مبحث
تکلیف: فعالیت های صفحه ی 31 کتاب ریاضی را انجام دهید.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی بخش اول اتیکت میز غذاخوری تدریس شد.
تکلیف: **مهم**لطفا تمامی دانش‌آموزان برای شنبه 12 آذرماه به منظور ادامه آموزش اتیکت غذا خوردن، با خود بشقاب، قاشق، کارد و چنگال و لیوان یکبار مصرف، دستمال سفره همراه داشته باشند. متشکرم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: