فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجابک 1
فعالیت: با سلام و آرزوی سلامتی برای والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی *نکته مهم* لطفاً تمامی تکالیف ذکر شده در پرتال آنلاین روز چهارشنبه با دقت انجام شود و عکس تکالیف خود را فقط و فقط در پرتال روز جمعه بارگذاری نمایند تا معلمین با انسجام مناسب و مرتب ملاحظه و تصحیح نمایند. یادآورمی گردد پرتال فقط تا ساعت 12 شب باز می باشد و بعد از آن بطور اتومات بسته می شود، پس ارسال تکالیف را به دقایق آخر روز جمعه نگذارید و حتماً بعد از اتمام تکالیف فقط و فقط در روز جمعه بارگذاری نمایید. لازم بذکر است ارمغان هفته نیز حتماً در پرتال عکس آن بارگذاری شده و هر زمان مدرسه حضوری اعلام شد جهت تحویل به معلم با خود همراه داشته باشید. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: ***وبینار آموزش خانواده *** موضوع:زبان یادگیری در کودکان و نوجوانان ویژه والدین مقطع دبستان علوی روز *** شنبه 27 آبان ساعت 18*** مشاهده وبینار در پرتال علوی ، قسمت پخش زنده

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: سوالات داده شده ی روز قبل از مبحث تقسیم عدد بر عدد حل شد و رفع اشکال انجام شد. بخشی از صفحه ی 37 کتاب درسی مبحث تقسیم کسر بر عدد توضیح داده شد.
تکلیف: ارمغان شماره ی 8 حل شود. روز شنبه کتاب های کار و درسی ریاضی و کتاب های کارو درسی فارسی و کتاب نگارش آورده شود. روز جمعه تکالیف ارسال شود.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: 3 صفحه از کتاب کار فصل برگی از تاریخ زمین توسط دانش آموزان حل شد. پرسش پاسخ انجام شد.
تکلیف: روز یکشنبه فصل برگی از تاریخ زمین پرسیده می شود. کتاب کار این فصل کامل شود. کسانی که تحقیق آماده کرده اند می توانند روز یکشنبه در کلاس توضیح دهند.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: مرور و تمرین بلوک های صدا و تنظیمات آن انجام شد.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی با توجه به آلودگی هوا کلاسهای فردا به صورت آنلاین برگزار می شود ،دانش آموزان عزیز امشب در پرتال (قسمت جلسه مجازی گزینه جاری) کلاسهای فردای خود را چک کنند.

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: مبحث تقسیم کسر صفحه ی 36 تدریس و حل شد. خانم ریاضی اجرا شد.
تکلیف: ارمغان هفته ی 8 حل شود. سوالاتی که از تقسیم در دفتر داده شده است حل شود.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: پرسش کلاسی از کتاب کار از صفحات 42‌و43 مبحث فسیل ها انجام شد. کتاب درسی صفحات 26 تا 30 فصل برگی از تاریخ زمین روخوانی شد و مطالب مهم مشخص شد.
تکلیف: کتاب کار فصل چهارم برگی از تاریخ زمین کامل حل شود .

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: از روی متن درس سرود ملی خوانده شد و معانی کلمات مهم گفته شد. به سوالات درست و نادرست و درک مطلب پاسخ داده شد. از روی متن حکایت زیرکی در دفتر املا نوشته شد. بیدپای فارسی همراه با پخش فیلم در کلاس اجرا و حل شد.
تکلیف: ارمغان هفته ی 8 حل شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: کتاب کار درس ششم منابع آب ایران صفحات 33 تا 35 حل و چک شد. پرسش کلاسی از این درس انجام شد. درس هفتم با موضوع صنعت صفحه ی 34 تدریس شد. روخوانی شده و مطالب مهم مشخص شد.
تکلیف: درس ششم منابع آب ایران و درس پنجم جمعیت ایران پرسیده می شود.

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: آموزش بستن مدار LED با مقاومت 330 اهم انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر دانش آموزان عزیز امروز دو بازی انجام شد. بازی 1: با آهنگی 4 ضربی بازی به صورت گروهی در دایره جهت تمرکز و دقت و سرعت عمل و تقویت عصب و عضله با لیوان و بادی پرکاشن تمرین و اجرا گردید. بازی 2: کار گروهی دو نفره ، کدگذاری برای هر رنگ و اجرای کدها هماهنگ با ریتم آهنگ برای تقویت حافظه دانش آموزان اجرا گردید.
فعالیت: ***وبینار آموزش خانواده *** موضوع:زبان یادگیری در کودکان و نوجوانان ویژه والدین مقطع دبستان علوی روز *** شنبه 27 آبان ساعت 18*** مشاهده وبینار در پرتال علوی ، قسمت پخش زنده

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: کتاب کار صفحات 47و 48 با موضوع ضرب کسرها حل شد. 3 سوال داده شده از روز قبل با موضوع ضرب کسر در دفتر حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: فردا کتاب درسی ریاضی آورده شود. تدریس جدید خواهیم داشت. کتاب کار و درسی مطالعات همراه آورده شود . کتاب کار مطالعات درس ششم (منابع آب ایران ) حل شود.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: 3 فیلم آموزشی از درس فصل چهارم با موضوع برگی ازتاریخ زمین پخش شد. پاورپوینت تحقیقی توسط یکی از دانش آموزان انجام شد. صفحات 43 و 44و 45 از کتاب کار از همین فصل روخوانی شده و نکات مهم تدریس شد.
تکلیف: فردا صفحات 42 و 43 کتاب کار فصل برگی از تاریخ پرسیده می شود. فردا کتاب کار علوم همراه آورده شود.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: درس ششم با عنوان سرود ملی روخوانی شده و درباره ی اهمیت سرود ملی و پرچم هر کشور توضیحاتی داده شد. کلمات مهم املایی درس مشخص شد. معانی کلمات صفحه ی 48 گفته شد.
تکلیف: کلمات مهم املایی درس سرود ملی دوبار نوشته شود. دفتر املا همراه آورده شود.

ورزش پنجم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: امروز دخترای گلمان: گرم کردن ،مرور پنجه زدن والیبال- آموزش ساعد- تمرین ساعد و پنجه را تمرین کردند. هفته ی آینده روز ورزش، آموزش دو استقامت و تمرین آن را دارند لطفا همراهشون حتما لقمه ی سالم و چندتا خرما داشته باشند.سپاس

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان مقوای جشنواره که توسط مجموعه تهیه شده به تمامی شما دانش آموزان داده شد. در ادامه فعالیت رنگ آمیزی تصویر سازی در مقوا اجرا شد. مراقبت از مقوا به جهت سالم نگه داشتن آن در کلاس به عهده دانش آموز است .
فعالیت: سلام دانش آموزان عزیزی که در بازی شطرنج توانمند هستند جهت شرکت در مسابقه شطرنج درون مدرسه ای به خانم کیهان مراجعه نمایند. لطفا فقط دانش آموزانی که در شطرنج دانش و توانایی خوبی دارند و بازی را مسلط هستند جهت اسم نویسی و مسابقه مراجعه نمایند. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: کتاب درسی صفحه ی 35( ضرب کسر ها) حل شد. سوالات سنجش ریاضی حل و رفع اشکال شد. کتاب کار ریاضی مبحث ضرب کسر صفحه ی 46 حل شد.
تکلیف: کتاب کار مبحث ضرب کسر تا صفحه ی 48 کامل شود. 3 سوال (مسئله ی داده شده در دفتر ) حل شود. فردا کتاب ریاضی کار همراه داشته باشید.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: در مورد مبحث فسیل ها و لایه های رسوبی فیلم آموزشی و پاورپوینت پخش شد و بحث گروهی انجام شد.
تکلیف: فردا کتاب علوم درسی و کتاب کار همراه داشته باشید.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: صفحات 47 و 48 از درس چنار و کدوبن از کتاب کار حل شد. دانش آموزان انشای خود را با موضوع دلخواه خواندند.
تکلیف: کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید. تدریس جدید خواهیم داشت.

هنر پنجم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان مقوای جشنواره که توسط مجموعه تهیه شده به تمامی شما دانش آموزان داده شد. در ادامه فعالیت رنگ آمیزی تصویر سازی در مقوا اجرا شد. مراقبت از مقوا به جهت سالم نگه داشتن آن در کلاس به عهده دانش آموز است .
تکلیف: لطفاً در منزل به داستان فکر کنید تا جلسه آینده در کلاس فعالیت را کامل تر کنیم

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس هفتم تدریس شد. بچه ها با مفهوم تنخواه و تنخواه گردان آشنا شدند‌.

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: سنجش ریاضی برگزار شد. سوالات ریاضی ارمغان هفته ی 7 حل و رفع اشکال شد. دو سوال اول از صفحه ی 35 کتاب درسی ( ضرب کسر) حل شد.
تکلیف: کتاب کار صفحات 46 و 47 و یک سوال از صفحه ی 48 ( ضرب کسر ) حل شود. کتاب درسی مبحث ضرب کسر صفحه ی 35 کامل شود.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: کتاب نگارش صفحات 30 و 31 و 32 درس چنار و کدوبن حل شد. کتاب کار فارسی درس چنار و کدوبن صفحات 45 و 46 حل شد.
تکلیف: کتاب کار صفحات 47 و 48 از درس چنار و کدوبن حل شود. کتاب کار و درسی ریاضی و کتاب درسی و کار علوم و کتاب کار فارسی آورده شود.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث نقش پذیرش واقعیت در کنترل استرس تدریس گردید

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: سلام وقت بخیر. در این جلسه نتیکت 4 (آداب فضای مجازی)آموزش داده شد. عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال مسابقه برای بیان نتیکت 2 و 3 هستند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز شما چه پیشنهادی برای امیر ( داستان گفته شده در کلاس) دارید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: