فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد * تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1403/02/22 تا چهارشنبه 1403/02/26 : *فارسی: تمرین و تکرار روان خوانی و املا در کلاس. * ریاضی: تکرار و تمرین مطالب آموخته شده در کلاس. " قابل توجه اولیا عزیز با توجه به تمرینات جهت آمادگی برای اجرای جشن الفبا و همچنین تکرار و تمرین دروس جهت آمادگی برای ارزیابی های پایان سال لطفاً از غیبت های بی مورد و غیر موجه دانش آموزان خودداری نمایید."

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: قابل توجه اولیا‌ی عزیز: ارزیابی درس علوم روز شنبه مورخ 1403/02/22 از کل کتاب انجام خواهد شد، لطفاً تمرین و تکرار کافی در این زمینه صورت گیرد.(کتاب علوم آموزش و پرورش و کتاب کار علوم علوی جهت تمرین و تکرار های اخیر در منزل می باشد).

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: _ارمغان هفته شماره 32 و کاربرگ «ض» همراه دلبندانم به منزل فرستاده شد. لطفا تکمیل شود و روز شنبه (22 اردیبهشت) همراه دخترانم به مدرسه آورده شود.

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلم: گرم کردن- بازی های توپی - بازی های توپی،اصلاح طناب زنی را انجام دادند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز ضبط پروژه ی ریاضی انجام شد.

آزمایشگاه

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: https://aparat.com/v/typg36g "قابل توجه اولیای عزیز، دستورالعمل فعالیت این هفته: _لطفاً دانش آموزانم با دقت کلیپ را مشاهده نموده و با توجه به مراحل ذکر شده در ویدئو به صورت گام به گام فعالیت خود را اجرا نمایند. سپس برگه تکمیل شده‌ی خود را روز شنبه 1403/02/22 به آموزگار خود تحویل دهند.نیاز به ارسال عکس داخل پرتال نمی باشد. _ یک کاربرگ نشانه ی "ض" به دانش آموزان تحویل داده شد؛ این کاربرگ را روز شنبه 1403/02/22، همراه خود به مدرسه بیاورند و تحویل آموزگار خود بدهند."
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی - ارزشیابی نیم سال دوم پایان سال تحصیلی از دروس پایه روز شنبه مورخ22/ اردیبهشت ماه در دبستان انجام می گردد. امیدواریم دانش آموزان عزیزمان با توجه به پیگیری های مستمر و مداوم برنامه مطالعاتی بتوانند به خوبی ارزشیابی های نیم سال دوم را انجام داده و به شادکامی از این پایه فارغ التحصیل شوند. تمامی برنامه های آموزشی دبستان تا 31/ اردیبهشت ماه برپا بوده و دانش آموزان تا پایان اردیبهشت ماه در مدرسه حضور خواهند داشت.یادآور می گردد دانش آموزان 30/اردیبهشت ماه ارزشیابی زبان عمومی( General ) خواهند داشت. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: انجام صفحه 13، 14 و 15 دفتر تمرین ریاضی.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: _اجرای صندلی مثبت اندیشی. _اجرای صندلی کتاب خوانی.

قرآن اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: کتاب قرآن، عزیزانم قبلا به منزل ارسال گردیده است. لطفا به موارد زیر توجه بفرمایید: 1- در روز چهار شنبه 1403/02/18 ارزیابی روخوانی از روی لوحه های کتاب قرآن انجام می شود؛ 2- نیاز به حفظ سوره نیست؛ ( اگر حفظ باشند امتیاز محسوب می شود. ) ولی باید بتوانند از روی سوره ها بخوانند. 3- دانش آموزان باید بتوانند 5 پیام قرآنی را به زبان عربی و فارسی به صورت حفظی بگویند. _فردا کتاب قرآن همراه دخترانم به مدرسه آورده شود.

استعداد فضایی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: بیدپا اجرا شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با بلوک های بنفش (ظاهری)،سبز (مربوط به صدا)،نارنجی (کنترلی) آشنا شدیم و پروژه های مربوط به آن را انجام دادیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی - ارزشیابی نیم سال دوم پایان سال تحصیلی از دروس پایه روز شنبه مورخ22/ اردیبهشت ماه در دبستان انجام می گردد. امیدواریم دانش آموزان عزیزمان با توجه به پیگیری های مستمر و مداوم برنامه مطالعاتی بتوانند به خوبی ارزشیابی های نیم سال دوم را انجام داده و به شادکامی از این پایه فارغ التحصیل شوند. تمامی برنامه های آموزشی دبستان تا 31/ اردیبهشت ماه برپا بوده و دانش آموزان تا پایان اردیبهشت ماه در مدرسه حضور خواهند داشت. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: انجام صفحه 11 و 12 دفتر تمرین ریاضی.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: _املا بازی با انجام فعالیت تکنیک خراش. _اجرای صندلی کتاب خوانی.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز. در ابتدا از هدیه و لطف و محبت شما عزیزان بسیار سپاسگزارم و قدردان هستم. امروز با آهنگی با ریتم 4 ضربی با هدف دقت و تمرکز و جهت یابی و پرش و ایجاد هیجان و بالا رفتن ضربات قلب با حلقه چابکی تمرین و بازی شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی، ما به ضبط ویدئو مربوطه پرداختیم.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: اجرای صندلی کتابخوانی. اجرای صندلی مثبت اندیشی. تمرین اجرای جشن پایان سال.

هوش و ریاضی

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: انجام صفحه 68، 69، 70 و 71 کتاب ریاضی و هوش. انجام ارمغان هفته شماره 28 در کلاس.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز درکلاس علوم انگلیسی ما ، سنجش شفاهی از کتاب علوم انگلیسی اول انجام شد . ممنون از زبان آموزان عزیزم که مثل همیشه پرتلاش و پرتوان ارزیابی را با موفقیت پشت سر گذاشتند با آرزوی بهترین ها و موفقیت تک تک دانش آموزان عزیزم .

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: سلام. در این جلسه اتیکت سرویس بهداشتی آموزش داده شد.
فعالیت: به نام خداوند علم و معرفت * تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1403/02/16 تا چهارشنبه 1403/02/19 : *فارسی: تمرین و تکرار روان خوانی و املا در کلاس. *قرآن: چهارشنبه 1403/02/19 : ارزیابی قرآن (پرسش لوحه ها) * ریاضی: تکرار و تمرین در کلاس " قابل توجه اولیا عزیز با توجه به تمرینات جهت آمادگی برای اجرای جشن الفبا و همچنین تکرار و تمرین دروس جهت آمادگی برای ارزیابی های پایان سال لطفاً از غیبت های بی مورد و غیر موجه دانش آموزان خودداری نمایید."
توضیح: از پدر گر غالب تن یافتیم / از معلم جان روشن یافتیم . با سلام و احترام خدمت والدین محترم. از محبتی که به معلمین عزیز و همکاران اجرایی داشته اید سپاسگزاریم و امیدواریم دختران عزیزمان در تمام عرصه های مختلف زندگی درخشان و موفق باشند. با تشکر کیهان - معاون آموزشی

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: تکرار و تمرین فصل 8 تا 14 علوم و انجام پرسش و پاسخ کلاسی.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: _ارمغان هفته شماره 31 و کاربرگ «ث» همراه دلبندانم به منزل فرستاده شد. لطفا تکمیل شود و روز یک شنبه (16 اردیبهشت) همراه دخترانم به مدرسه آورده شود.

هنر اول

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان هنرمندم سلام دختران عزیزم از محبت شما برای گرامیداشت روز معلم ممنون و قدر دانم .

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلم: گرم کردن-پرتات توپ-جا به جایی مانع-ضربه زدن به توپ-طناب زنی( 5 تا از طناب پریدن) و بازی انجام دادند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: تمرین نمونه سوالات و پاورپوینت جهت ضبط ویدئو.

آزمایشگاه

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: https://www.aparat.com/v/aXzni
تکلیف: قابل توجه اولیای عزیز، دستورالعمل بازی: _دانش آموزانم با دقت کلیپ را مشاهده نمایند. _ بازی این هفته‌ی ما به صورت یک یا دو نفره است. در این بازی بازیکنان باید کلمات را در نان بستنی نشانه‌ی صحیح قرار می دهند ، بازیکنی که زودتر اسکوپ های بستنی خود را کامل کرد برنده است و می بایست زنگ را به صدا در بیاورد. _ یک کاربرگ نشانه ی " ث" به دانش آموزان تحویل داده شد؛ این کاربرگ را روز یکشنبه 1403/02/16، همراه خود به مدرسه بیاورند و تحویل آموزگار خود بدهند . https://www.aparat.com/v/aXzni
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: