فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها: * تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1402/09/18 تا چهارشنبه 1402/09/22 : *فارسی: یکشنبه 1402/09/19: آموزش نشانه " اِ ،_ِ ، ه". * ریاضی: در هفته ی جاری تا پایان تم (12) آموزش داده خواهد شد. * علوم : تکرار و تمرین مباحث آموزش داده شده. چهارشنبه های خندان و خلاق قابل توجه اولیای عزیز و همراه ،آخر هر هفته روزهای چهارشنبه، یک بسته ی آموزشی پیشنهادی در جهت تقویت مهارت دست ورزی و هم چنین در راستای تثبیت آموزش و تقویت مهارت نوشتاری دلبندانم در قسمت آزمایشگاه ضمیمه می گردد لذا دانش آموزانی که علاقمند هستند و تمایل دارند می توانند طبق فایل ضمیمه "تا روز شنبه هر هفته تا ساعت 10 شب" فعالیت های پیشنهادی را انجام داده و عکس آن را در پرتال ارسال نمایند و کارت امتیاز از آموزگار دریافت کنند. با تشکر از اولیا و دانش آموزان عزیز علوی

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: قابل توجه اولیای عزیزم : یادآور می‌شویم با در نظر گرفتن مهلتی که بنا به درخواست شما عزیزان جهت تهیه ی " کیسه ی حساب " داده شده بود، در صورت حضوری شدن مدارس، روز شنبه هجدهم آذر ماه دخترانم می‌بایست وسایل زیر همراهشان باشد: 1- کیسه ی حساب. 2- بیست عدد نی. 3- ده عدد کش چهل گیس.

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز : -تدریس فصل 7 علوم ،زمین خانه سنگی ما . -گفت و گو درباره کاربرد سنگ ها و موارد استفاده از آن ها. -تغییر سنگ ها توسط انسان و موارد مصرف آن. -عوامل طبیعی که باعث ایجاد تغییرات در سنگ ها می شود. -بیشتر سنگ ها در کجا دیده می‌شود. -انجام صفحه 75 کتاب کار علوم.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -انجام صفحه 58 ،59 و 60 کتاب نگارش قسمت دو مدادی و سه مدادی. - انجام صفحه 86 ، 89 ، 90 و بخشی از صفحه 91 کتاب کار.
تکلیف: دختران عزیزم، - صفحات 61 ، 64 ،65 ، 66 و 67 دفتر مشق خلاق را با دقت تکمیل نمایید. -صفحه 87 کتاب کار فارسی با دقت خوانده شود و به سوالات مربوط به آن در صفحه 88 پاسخ داده شود.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث اداب سفر رفتن تدریس گردید

آزمایشگاه

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: چهارشنبه های خلاق

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -آموزش علامت: کمتر ،بیشتر و مساوی همراه با داستان آقای تمساح شکمو. -انجام صفحه 73 و 75 کتاب ریاضی. -خانم ریاضی انجام شد.
تکلیف: دختران ریاضیدان من، لطفاً: با هر ابزاری که در اختیار دارید (قاشق ، چنگال ، مداد ، شکلات و...) مفاهیم کمتر ، بیشتر و مساوی را تمرین کنید و برای من سه عکس در همین قسمت ارسال کنید.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: -فعالیت های آموزشی امروز: -تدریس درس 6(سرباز)، نشانه "ز" به روش کشف صدا با استفاده از کارت تصویر نشانه ها. -ایجاد انگیزه همراه با داستان زنبور و نشانه ز در شهرک الفبا.-آموزش محل قرار گرفتن نشانه "ز" در کلمه های(سرباز،تیرانداز،زرد،سبز). -یادگیری و مرور جدول دوستی و ساخت کلمات با استفاده از ترکیب ها و نشانه ها.-تکرار و تمرین بخش کردن.-نوشتن صدای کلمات.-جمله سازی.-تکرار و تمرین ساختمان کلمات. -روخوانی از درس6(سرباز). -انجام صفحه 85 و بخشی از صفحه 86 کتاب کار فارسی.
تکلیف: دختران عزیزم لطفا صفحات 58 ،59 و 60 کتاب نگارش ،قسمت یک مدادی (سوال اول ) را با دقت کامل نمایید.(نیاز به ارسال تصویر نیست). -صفحه 62 و 63 دفتر مشق خلاق با دقت کامل شود.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش رنگی کردن پاک کن و کاربرد آن در paint انجام شد .
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -انجام صفحه 72 ، 74 ،75 و 76 کتاب ریاضی (شمارش و نمایش نماد اعداد ، شمارش با استفاده از چوب خط، نوشتن نماد عدد 8 ، تقارن ،مقدمات جمع). -انجام صفحه 74 کتاب کار ( تقارن)

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -تکمیل صفحه 79 کتاب کار فارسی. -انجام صفحه 80 و83 کتاب کار فارسی.(تشخیص جایگاه نشانه "ای" در کلمات مختلف ،جدول دوستی ،نوشتن صدای کلمات، ساختمان کلمات، جمله سازی).
تکلیف: دختران عزیزم متن روان خوانی صفحه 75 و 81 کتاب کار فارسی را با دقت بخوانید و به سوالات آن در صفحات 76 و 82 پاسخ دهید و تصویر آن را در پرتال ارسال کنید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز امروز به صورت آنلاین کلاس برگزار گردید. و با 2 آهنگ برای تحرک و هیجان دانش آموزان با هدف شناسایی سمت چپ و راست و جلو و عقب و توجه و تمرکز به گوش دادن آهنگ و انجام حرکاتی که شعر آهنگ می گوید باشمارش 4 تایی تمرین و بازی شد. سپس برای دست ورزی و دقت گوش دادن و تمرکز دانش آموزان باکاغذ یک ماهی درست کردیم و با آهنگ حرکات ماهی را آهسته با بدنمان تقلید کردیم.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت مکالمه ( آداب شنونده صحیح بودن ) آموزش داده شد.
فعالیت: با سلام برای دریافت کتاب های آموزش و پرورش و کتاب های کار فردا می توانید از ساعت 7:15تا 14:30به مدرسه مراجعه بفرمایید.(در صورت امکان اول وقت جهت تحویل کتاب ها تشریف بیاورید تا دانش آموزان در فضای کلاس آنلاین امکان بهره مند شدن از محتوای کتاب ها را داشته باشند)البته در صورتی که فردا نیز آنلاین شد اقدام بفرمایید. با تشکر آموزگار اول خانم محمدی

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - تکرار و تمرین جدول شگفت انگیز . -مقدمات جمع. - مقدمات تفریق . -شمارش با چوب خط. -شمارش با انگشتان دست. -انتقال.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: تکرار و تمرین: "می" کاری ، خواندن جدول نشانه های فارسی، جمله سازی ،روخوانی
تکلیف: تمرین امروز دختران عزیزم، املای نردبانی است؛ روش کار: یک برگه ی A4 برداشته و داخل آن یک نردبان بزرگ که هشت پله دارد بکشید. روی هر پله یک کلمه با نشانه "ن" بنویسید و تصویر آن را تا آخر امشب (یکشنبه 12 آذر ) در پرتال ارسال نمایید.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: برای دریافت کتاب های آموزش و پرورش و کتاب های کار فردا می توانید از ساعت 7:15تا 14:30به مدرسه مراجعه بفرمایید.(در صورت امکان اول وقت جهت تحویل کتاب ها تشریف بیاورید تا دانش آموزان در فضای کلاس آنلاین امکان بهره مند شدن از محتوای کتاب ها را داشته باشند)

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و احترام. در این جلسه اتیکت مکالمه آموزش داده شد.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دختران عزیز علوی - امیدواریم با دعای خیر شما عزیزان خوش قلب و مهربان، خداوند منان رحمت بارانش را بر آسمان تهران ببارد و کمتر شاهد برگزاری کلاس های آنلاین باشیم. مراقب سلامتیتان باشید با تشکر واحد آموزش

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: تکرار و تمرین فصل ششم ، زمین خانه پر آب ما -گفت و گو درباره اهمیت و نقش آب در زندگی. -انواع آب های آشامیدنی و غیر آشامیدنی. -راه های مراقبت از آب و صرفه جویی. -مراحل چرخه آب و نمایش کاردستی های دانش آموزان برای دوستانشان.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -مرور جدول دوستی و ترکیب نشانه های صامت (ت،ن،د،ب،م،س) با نشانه "ای" . -تکمیل تدریس( "می" کاری ) و زدن مثال هایی درباره آن همراه با انجام بازی.
تکلیف: دختران عزیزم، - صفحه 58 دفتر مشق خلاق را با دقت تکمیل نمایید.

املا اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: قابل توجه اولیای عزیز، تاریخ برگزاری " جشنواره ی ایرانی " متعاقبا خدمتتان اعلام می گردد و تاریخ 13 آذر 1402 به دلیل شرایط غیر قابل پیش بینی فعلا کنسل می باشد.

هنر اول

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان با کاغذ رنگی اوریگامی مرحله به مرحله ماهی را انجام دادیم
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً برای جلسه آینده چند ماهی در اندازه و رنگ های مختلف با تزیین (پولک و چشم چسباندن )در منزل به همراه زمینه (آکواریوم یا اقیانوس یا رودخانه ،...)درست کنید.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس های قبل(پول توجیبی و نیاز و خواسته ) دوره شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: