فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 3

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: تکرار و تمرین روخوانی از جدول الفبا. آموزش نشانه‌ی (غ) از طریق قصه گویی ، شعر خوانی و نمایش انیمیشن آموزشی. آموزش جایگاه نشانه‌ی (غ) در جدول دوستی و ترکیب با آتش نشان ها. آموزش جایگاه نشانه‌ی(غ) در کلمات از طریق کار با فلش کارت. آموزش روان خوانی درس 21 (لاک پشت و مرغابی ها).
تکلیف: فرشته‌ی قشنگم، لطفاً در دفتر مشق خلاق صفحات (46 و 47) را کامل کن. ***فردا یکشنبه 19 فروردین املا از نشانه‌ی "آ" تا "خوا" خواهیم داشت. لطفاً تمرین و تکرار انجام شود.***

نگارش اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 127 (تکرار و تمرین ترکیب و جمله سازی، املای تصویری). حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 128 (تکرار و تمرین روان خوانی). حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 129 (آموزش و شناخت ضمنی حروف اضافه و کاربرد آن ها در جمله).

هنر اول

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام ؛آغاز سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم امروز در کلاس هنرمان با مقوای رنگی خانه خود را ساختیم و بیرون خانه را رنگ آمیزی کردیم لطفا برای جلسه بعد این فعالیت را به همراه داشته باشید تا درون خانه را در کلاس کامل کنیم.

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: گرم کردن-بازی گرگ و خرگوش- بازی زو و دایره و گرگ را تمرین کردند.
فعالیت: به نام خداوند شکوفه های بهاری . * تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1403/01/18 تا سه شنبه 1403/01/21 : * فارسی: شنبه 1403/01/18 : تدریس نشانه ی "غ". دوشنبه 1403/01/20 : تدریس نشانه ی "ظ". * ریاضی: تکمیل تم 24 و آغاز تم 25. * علوم : آموزش فصل 14 ( از گذشته تا آینده ).

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های تمرین و تکرار امروز: - تکرار و تمرین و حل نمونه سوالات ریاضی پای تخته توسط خود دانش آموزان. - تکرار و تمرین حل مسئله با روش رسم شکل و مسائل دو مرحله ای. - تکرار و تمرین جمع و تفریق ذهنی. - تکرار و تمرین دسته بندی اعداد و جایگذاری در جدول یکی و ده تایی. - تکرار و تمرین مبحث کمتر، بیشتر و مساوی.

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های تمرین و تکرار امروز: - تکرار و تمرین روخوانی از نشانه « ط ». - تکرار و تمرین روخوانی از نشانه « ذ ». - تکرار و تمرین روخوانی از نشانه «خوا» استثنا.
تکلیف: *** قابل توجه اولیای عزیز لطفا برای روز شنبه 18 فروردین تمامی کتاب هایی که دانش آموزان قبل از تعطیلات عید نوروز به منزل آورده بودند، به مدرسه بازگردانده شود.***

املا اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: دانش آموزان هر سه کلاس اول، با هم ادغام شدند. فعالیت های تمرین و تکرار امروز: - نوشتن املای پای تخته ای از روی برگه های استثنا ( املای تشخیصی از نشانه های "س"،"ص"،"ث"،"ت"،"ط"). - تصحیح املا توسط خود دانش آموزان. - یادداشت کردن املای پای تخته ای در صفحه ی (53) دفتر مشق خلاق.
فعالیت: با سلام و احترام ، عرض تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری برای والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی. آرزومندیم در این سال بهترین ها نصیب دل های پرمهرتان باشد.با تشکر دبستان دخترانه علوی

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های تمرین و تکرار امروز: - تکرار، تمرین و حل نمونه سوالات ریاضی پای تخته توسط خود دانش آموزان. - تکرار و تمرین حل مسئله با روش رسم چوب خط. - تکرار و تمرین جمع و تفریق روی محور. - تکرار و تمرین دسته بندی اعداد و جایگذاری در جدول یکی و ده تایی. - تکرار و تمرین مبحث اندازه‌گیری (کوتاه تر ، بلندتر ، هم اندازه و بین).

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های تمرین و تکرار امروز: - تکرار و تمرین روخوانی از نشانه «ط». - تکرار و تمرین روخوانی از نشانه «ص». - تکرار و تمرین روخوانی از نشانه «ذ». - تکرار و تمرین روخوانی از نشانه «اُ» استثنا. -تکرار و تمرین روخوانی از نشانه «خوا» استثنا.

املا اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: دانش آموزان هر سه کلاس اول، با هم ادغام شدند. فعالیت های تمرین و تکرار امروز: - نوشتن املای پای تخته ای از روی برگه های استثنا. - تصحیح املا توسط خود دانش آموزان. - یادداشت کردن املای پای تخته ای در صفحه ی املای دفتر مشق خلاق ( کلاس سنجاقک 1: صفحه ی 26 دفتر مشق خلاق / کلاس سنجاقک 2: صفحه ی 19 دفتر مشق خلاق / کلاس سنجاقک 3: صفحه ی 53 دفتر مشق خلاق)

زنگ تفریح

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: بهار ثانیه ثانیه می آید و اینجا کسانی هستند که به اندازه ی شکوفه های بهاری برایتان آرزوهای خوب دارند... نو شدن بهار و سال جدید را به شما عزیزان و دختران گلمان تبریک می گوییم.
فعالیت: آرزو داریم ... هر آن چه در این لحظه‌ها از دلتان می‌گذرد به نسیم لطافتِ خداوند بر شما روا گردد ... پبشاپیش نوروزتان پیروز، هر روزتان نوروز - والدین گرامی و دانش آموزان عزیز تعطیلات خوبی داشته باشید. با تشکر دبستان دخترانه علوی
توضیح: برنامه آموزشی خاصی دانش آموزان عزیز ندارند تا بعد از تعطیلات.فقط مطالعه و روانخوانی فراموش نشود.....
فعالیت: آرزو داریم ... هر آن چه در این لحظه‌ها از دلتان می‌گذرد به نسیم لطافتِ خداوند بر شما روا گردد ... پبشاپیش نوروزتان پیروز، هر روزتان نوروز - والدین گرامی و دانش آموزان عزیز تعطیلات خوبی داشته باشید. با تشکر دبستان دخترانه علوی

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 164 (تکرار و تمرین مفاهیم مبحث ساعت تمام، گذشته، مانده، بین). حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 167 (تکرار و تمرین حل مسئله و درک مطلب، تکرار و تمرین مبحث جمع و تفریق از روش رسم شکل).

علوم اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: تکرار و تمرین درس 12 (از خانه تا مدرسه). نمایش انیمیشن آموزشی فندق جهت تکرار و تمرین.

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع نام و یاد خداوند بخشنده ی مهربان. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع سلام. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع شکرگزاری از نعمت های الهی. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع نیکی به پدر و مادر. تکرار و تمرین سوره های توحید ، کوثر ، عصر ، حمد ، ناس ، فلق و نصر. حل تمرینات صفحه‌ی (44) از دفتر مشق خلاق.(تکرار و تمرین جمله سازی با استفاده از کلمات در هم ریخته ، تکرار و تمرین ترکیب،کلمه و جمله سازی). جشن اسم قند عسلم حلما امروز در کلاس در کنار همکلاسی های مهربانشان برگزار شد دخترانم به رسم یادبود هدایایی به دوستانشان تقدیم کرده و اوقات خوشی را در کنار یک دیگر سپری کردند.قدردان زحمات شما اولیا مهربان و عزیز هستیم. لطفاً لینک زیر را در گوگل ملاحظه فرمایید: https://digipostal.ir/cirji4t
تکلیف: دختران نازم، لطفاً صفحه‌ی (44) از دفتر مشق خلاق را که امروز در کلاس انجام شده است؛ در منزل کامل کنند. صفحات روان خوانی کتاب کار فارسی که باید در ایام عید تکمیل شود: (190 ، 196 ، 202 ، 208 ، 214 ، 220).

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: بهار با هلهله و پای کوبان در راه است و زمین و زمان انتظارش را می‌کشند امید است در این روزگار خجسته ایام به کامتان باشد نوروز مبارک

زنگ تفریح

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: پیشاپیش فرا رسیدن سال نو و بهار پرطراوت را به شما اولیای گرامی و دختران دلبندم تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از شادکامی، برکت و معنویت را از درگاه خداوند مهربان برای شما مسئلت دارم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز تمام تمرین هایی که در طول این مدت تدریس شده بود را مرور و چک کردیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: