فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 1
فعالیت: **هفته پژوهش** دانش آموزان عزیز در روزهای حضوری کلاسشان فعالیت ها و کارهای عملی خود را جهت نمایشگاه هفته پژوهش حتماً حتماًهمراه داشته باشند و به معلم خود تحویل نمایند** با تشکر واحد آموزش

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها * کتاب کار ریاضی علوی صفحات 91 تا 96 مربوط به تم 11 با هدف تفهیم بهتر مسئله تقارن جدولی و تثبیت آموزش مفهوم کمتر / بیشتر / مساوی به صورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان حل شد. * انجام طرح آقا / خانم ریاضی ( به صورت بارگذاری صفحه سوال و ارسال پاسخ دانش آموزان در گفت و گوی فردی پرتال در ساعت کلاس و مهلت مقرر ؛ و تشخیص نفرات برتر که زودتر و صحیح پاسخ دادند. ) انجام شد. * پرسش و پاسخ های کلاسی به صورت نام بردن فرد به فرد دانش آموزان به منظور پر رنگ کردن انجام درست فعالیت ها به صورت نوبتی و تقویت نظم و صبوری شاخه گل های قشنگم انجام می شود.
تکلیف: شاخه گل یاسمن ، دفتر مشق ریاضی صفحات مربوط به تمرین 11 را با دقت حل کن . « یاد گرفتن ریاضی ، درهای شناخت نظم آفرینش جهان را برای ما باز می کند . »

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها * شروع کلاس با ورزش صبحگاهی با هدف ترویج عادت پسندیده ورزش کردن و رفع خواب آلودگی و افزایش تمرکز و دقت دخترهای گلم. * خواندن سوره عصر به صورت گروهی ، برمبنای گروه بندی هدفمند ( هاووس سیستم ) با هدف پررنگ کردن فعالیت گروهی و تعامل جمعی. * انجام صفحات 96 تا 99 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه « ز » با هدف تمرین و تکرار نشانه تدریس شده با تعامل دخترهای قشنگم به صورت پرسش و پاسخ فرد به فردی. * مدیریت کلاس به شکل نام بردن فردی دانش آموزان برای پاسخگویی به منظور آموزش رعایت نوبت و تقویت رعایت نظم و صبوری غنچه های محصل .
تکلیف: غنچه محصل ناز ، # کلمات صفحه 94 کتاب کار فارسی علوی را با دقت ببین و بخوان و با هر کلمه جمله ای زیبا و معنی دار بگو و بنویس ، یادت باشد جمله نویسی هایت را حتما بخوان و بنویس. # سوال 8 و سوال 12 مربوط به همین فصل کتاب کار فارسی علوی را با دقت انجام بده . # دفتر مشق فارسی صفحه 126 تا 130 را مرتب و خوش خط انجام بده. (صفحه 130 دفتر مشق ، نیازی به نوشتن کلمه « بُز » نیست . )

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: Dragonfly 1 روز : چهارشنبه Wednesday تاریخ: 1400/9/17 1.احوال پرسی ، مرور مکالمه ها 2. تدریس درس science , parts of a plant 3.گوش دادن به شعرهای : Hello song parts of a plant song shake shake action verbs 4.مرور تدریس سوره توحید و روخوانی آن 5.مرور صدای ie,ie و مثال هایش 6.مرور حرف Hh و مرور مثال ها
تکلیف: تکلیف: دختران گلم لطفا از جزوه «jolly 4» حرف ie, صفحه 69 در منزل انجام شود. لطفا دانش آموزان با کارت های خود کلمات spin,pick,rat,gas,racket,gift و اعداد 49,36,28,15,50,32 را بسازدو تمرین روزانه داشته باشد فیلم ساختن کلمات و اعداد و روخوانی آن ها ارسال شود. از توجه و همکاری شما والدین عزیز سپاسگزارم Ms.Kashi
فعالیت: فردا چهارشنبه 17/آذرماه بدلیل آلودگی هوا کلاس های پیش دبستان و اول ها بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.لطفاً پرتال دانش آموزان خود را چک بفرمائید.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها * شروع کلاس با ورزش صبحگاهی شاد موزیکال با تعامل دانش آموزان عزیز به صورت انتخاب گروه سه نفره و همراهی دیگر دانش آموزان با سرگروه های منتخب روزانه ورزشی با هدف ورزش و تندرستی و پررنگ کردن فعالیت های گروهی و تعامل های جمعی. * همخوانی سوره عصر و پیام قرآنی مرتبط به آن به منظور تاکید هر کاری با نام و کلام خدا. * آموزش نشانه (ز ) و ترکیب های آن و کلمات ساخته شده با آن و شناخت جایگاهشان در ساخت کلمه و ترکیب. * پرسش و پاسخ فرد به فرد دانش آموزان در معرفی و شناخت کلمات که (ز) دارند. ** بارگذاری فایل آموزشی و همراهی و مشارکت همه دانش آموزان عزیزم.
تکلیف: زیبا ترینم ، از دفتر مشق فارسی صفحه 120 تا 125 را با دستان پرتوانت بنویس. دخترم جهت مشق خلاق ، شما یک عروسک بردارید وبرای عروسک زیبایت یک نام که دارای نشانه ز باشد انتخاب کنید و در قالب یک فیلم کوتاه اسم عروسک و جایگاه نشانه ز در نام انتخابی را تهیه کنید.

نگارش اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: در زنگ نگارش با تعامل دانش آموزان کتاب نگارش صفحه 58 تا 60مربوط به درس نشانه ز انجام شد .
تکلیف: دختر قشنگم ، از این که می توانی بنویسی و جملات زیبا نگارش کنی بسیار خوشحالم. موفقیت تو بزرگ ترین شادی آموزگارت است.

ورزش اول

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش 400/09/16 ورزش و یوگا. معرفی اعضای بدن به دانش آموزان برای شناخت بهتر با هست های زندگی خودشون. و چگونگی مراقبت از نعمت های خدا با ورزش های مرتبط با اندام. و آموزش دو وضعیت جدید، کانگورو و فلامینگو.

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: Dragonfly 1 روز : سه شنبه Tuesday تاریخ: 1400/9/16 1.احوال پرسی ، مرور مکالمه ها میوه ، غذا و انیمیشن مورد علاقه 2.گوش دادن به شعرهای : shake song action verbs goodbye song 3.مرور تدریس سوره توحید و روخوانی آن 4.تدریس صدای oa o_e,ow, و مثال هایش 5.تدریس صداهای a-e,ai,ayو مثال هایش 6.تدریس حرف Hhو پرسش و پاسخ و مثال هایش 7.انجام بازی کلمات و صداها spiner game sounds و روخوانی صداها
تکلیف: تکلیف: دختران گلم لطفا از جزوه الفبا صفحات 23&24 مربوط به حرف Hh انجام شود بین سه خط تمیز و مرتب بنویسید. در ابتدا به ویس صدای معلم گوش داده و ویس مثال ها نیز ارسال شود. از توجه و همکاری شما والدین عزیز سپاسگزارم Ms.Kashi

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث مراقبت از خود در بیرون از منزل

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها صفحات 81 تا 84 کتاب ریاضی علوی به منظور تمرین و تکرار مفاهیم تدریس شده ریاضی با تعامل و پرسش و پاسخ دانش آموزان حل شد.
تکلیف: دختر قشنگم ، صفحه 85 تا 88 ریاضی علوی را با دقت حل کن و کامل کن. « اگر امروز حساب و مهارت یاد بگیری ، فردا می توانی گره های زندگی را حسابگرانه و هوشمندانه باز کنی »

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها * فصل 6 علوم با موضوع «زمین خانه پر آب ما » تدریس شد . * صفحات 66 تا 73 کتاب علوم علوی با هدف تکرار مفاهیم درس داده شده و رفع اشکال احتمالی دانشمندان کوچک با تعامل دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: دختر زرنگم ، امروز تکلیفی برای درس علوم نداری . « ذهن کنجکاو شما ، درهای جدید دنیای علم را باز پیدا می کند. »

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها * شروع کلاس با ورزش صبحگاهی موزیکال شاد همیشگی به منظور عادت ورزش کردن برای دخترای قشنگم. * همخوانی سوره عصر و پیام قرآنی مربوط به آن با تاکید بر اصول شروع هرکاری با نام و کلام خدای بزرگ. * کتاب فارسی علوی صفحات 90 تا 93 مرتبط با نشانه ای ی ی ای ، با هدف تمرین و مرور با تعامل دختران عزیزم و پرسش از فرد به فرد آنها حل و انجام شد. * تمرین و رفع اشکالات احتمالی با استفاده از ابزار خلاق و هدفمند به صورت بازی و یادگیری با ایجاد فضای جذاب و انگیزشی آموزشی صورت گرفت. * جشن اسم ( آنیتا ) با حضور دخترهای نازم در محیطی شاد و به یاد ماندنی خاطره ساز شد .
تکلیف: دختر کوشا ، صفحه 90 کتاب فارسی علوی را با دقت کلمات را بخوان و با آنها جملات با معنی و زیبا بساز و بنویس ، یادت باشد موقع جمله نویسی حتما حتما بخوان و بنویس . دختر توانمندم ، روانخوانی صفحه 118 دفتر مشق فارسی را چندبار تمرین کن ، سپس با صدای بلند بخوان تا با سواد شدنت را نشان دهی و بعد نتیجه تلاش و باسوادشدنت را با وویس برای معلم مهربانت ارسال کن.

املا اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها * در زنگ املا ، دیکته از کلمات و ترکیب ها تا نشانه ( ر ) به دانش آموزان عزیز ، با هدف اهمیت و توجه آموزگار از میزان یادگیری دختران قشنگ ، گفته شد.
تکلیف: شاخه نبات کوچک ، در دفتر تمرین یک صفحه املا انجام بده و برای معلمت در پرتال ارسال کن ، یادت باشد موقع نوشتن بخوان و بنویس تا موفق و حرفه ای باشی.

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: Dragonfly 1 روز : دوشنبه Monday تاریخ: 1400/9/15 1.احوال پرسی ، مرور مکالمه ها میوه ، غذا و انیمیشن مورد علاقه Where are you from? Where do you live? What's the weather like today? 2.گوش دادن به شعرهای : Hello song goodbye song i_e, ie song 3.مرور تدریس سوره توحید و روخوانی آن 4.مرور صدای ie, i_e , و مثال هایش 5.بازی اعداد و ساختن کلمات blending در کلاس با کمک دانش آموزان از توجه و همکاری شما والدین عزیز سپاسگزارم Ms.Kashi
تکلیف: تکلیف: دختران گلم لطفا از جزوه «jolly 4» صفحه 67 را انجام دهید لطفا در ابتدا به صدای معلم گوش دهید سپس ویس کلمات برای من ارسال شود. کلمات را بین سه خط تمیز و مرتب بنویسید. دخترم با فلش کارت های حروف و اعداد خود کلمات و اعداد. lid, nest,pants,dog,pack,hen 20,21,22,23,24,25 را بسازد و تمرین روزانه داشته باشید، فیلم آن برای من ارسال شود. با تشکر از همراهی شما اولیای عزیز Ms.Kashi
فعالیت: وسایلی که دختران عزیزم برای کلاس های حضوری روز دوشنبه 15 /آذر نیاز دارند: کتاب کار فارسی علوی کتاب کار ریاضی علوی کتاب کار علوم علوی جامدادی و مداد رنگی وسایل بهداشتی و ضد عفونی ماسک اضافه قمقمه یا بطری آب

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها * حل صفحات 71 تا 77 کتاب ریاضی ( زنبوری ) با تعامل و پرسش و پاسخ از دخترای قشنگم انجام و حل شد. # صفحه 72 با محوریت تقارن جدولی کامل تدریس و توضیح داده شد. # صفحه 77 کار با خط کش با هدف تقویت مهارت کنترل چشم و دست ، کشیدن خطوط صاف و نظم دار با حوصله انجام شد و در نهایت کتاب و فعالیت فرد به فرد دانش آموزان کوشا نظارت و از طریق دوربین ثبت و بررسی شد.
تکلیف: دختر نازم ، برای امروز تکلیف ریاضی نداری. « همیشه شاد و موفق باشی »

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها * شروع کلاس با ورزش به صورت گروهی (گروه بندی هاوس سیستم) با هدف تقویت دقت و تمرکز دانش آموزان و پررنگ کردن تعاملات گروهی و جمعی. * تمرین و مرور ( می ) کاری با بارگذاری فایل آموزشی و فلش کارت های تدریسی ، با تعامل و پرسش و پاسخ دانش آموزان به منظور تثبیت مفهوم ( می ) کاری . *تدریس مفهوم مخالف و ایجاد درگیری ذهنی هدفمند برای دختران گلم برای معرفی کردن و گفتن کلمات مخالف هم و پرسش از فرد به فرد دانش آموزان عزیزم.
تکلیف: دختر قشنگم ، *دفترمشق فارسی صفحات 116 تا 118 را بادقت و مرتب انجام بده. * برای املا روز فردا مورخ دوشنبه 15 / آذر ماه از شروع نشانه های الفبای فارسی و کلمات و ترکیب های درس داده شده تا نشانه ( ر ) را تمرین کن و آماده باش تا بهترین و حرفه ای باشی. « دختر کوشا از اینکه شما دانش آموز من هستی ، افتخار می کنم. » ( کتاب کار علوم را فردا همراه خود بیاور )

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز ر کلاس نقاشی شب یلدا کشیده شد، کامل شود عکس ان ارسال گردد برای جلسه بعد کاغذرنگی وماژیک و مقوای رنگی پاستل. قیچی و چسب همراه داشته باشید
تکلیف: امروز ر کلاس نقاشی شب یلدا کشیده شد، کامل شود عکس ان ارسال گردد برای جلسه بعد کاغذرنگی وماژیک و مقوای رنگی پاستل. قیچی و چسب همراه داشته باشید

زبان انگلیسی

مدرس: کاشی، سحر
فعالیت: گزارش کلاس زبان کلاس: Dragonfly 1 روز : یکشنبه Sunday تاریخ: 1400/9/14 1.احوال پرسی ، مرور مکالمه ها میوه ، غذا و انیمیشن مورد علاقه 2.گوش دادن به شعرهای : Hello song goodbye song ie ,i_e song 3.مرور تدریس سوره توحید و روخوانی آن 4.مرور صدای ie, i_e , و مثال هایش 5.مرور حروف الفبا از Aa_Gg و‌مثال هایشان از جزوه الفبا 6.اعداد و‌شمارش آنها از 1-50
تکلیف: تکلیف: دختران گلم لطفا از کتاب « Book jolly 4» صفحه 6و 7 مربوط به صدای oa را رنگ آمیزی کنید و بین سه خط بنویسید. ویس مثال های صدای oa حتما ارسال شود. از توجه و همکاری شما والدین عزیز سپاسگزارم Ms.Kashi
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: