فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: زندگی توالی از درس هایی است که برای فهمیدن باید آن ها را زندگی کرد. همه چیز معما است و کلید یک معما، خود معمای دیگری است. "رالف امرسون" دخترهای نازنینم امروز در درس فارس ،به ماجراجویی و کشف کلمات به هم ریخته و برعکس به صورت سایه بر روی تخته ، پرداختند و در پایان هر گروه امتیاز خوبی دریافت کردند. اهداف این بازی تقویت املا و نوشتن صحیح کلمات می باشد .
تکلیف: دختر گلم ، با 10 کلمه از کتاب دوم دبستانت ، جملاتی زیبا و خنده دار بنویس، اگر کتاب کلاس دوم را نداری یکی از کتاب های داستانت را باز کن و 10 کلمه زیبا ازآن انتخاب کن ،سپس جملاتی خلاق، زیبا و خنده دار بنویس . عزیزانم لطفا برای سه شنبه ،چینه ،چوب خط، چسب ماتیکی و قیچی فراموشتان نشود و حتما برچسب نام داشته باشد.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام ممنون از توجه و همکاری شما برای کفش عوض کردن و صبحانه میل کردن دخترای گلمان گرم کردن-نرمش-پرش های ساده- تعادلی-مسابقه-اموزش پرش به عقب-مسابقه

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ریاضیات آن چه مهم است، فکر کردن است! ریاضیات الفبایی است که خداوند جهان را بر مبنای آن خلق کرد."(گالیله) با سلام و عرض ادب خدمت اولیاء گرامی دختران گلمون امروز در درس ریاضی، با انجام یک بازی جذاب و تلفیقی از درس فارسی و ریاضی فعالیت خود را شروع کردند ،به این صورت که، ساعتی که به گروه داده شده را می خواندند و روی ساعت نصب شده روی تخته ی کلاس نمایش می دادند ،در کنار هر یک از اعداد ساعت، کلمه ای نوشته شده بود ،با کلمات ساعت نمایش داده شده ،جمله ای خلاق و خنده دار می ساختند. این بازی با هدف تقویت دایره واژگان ،درک مطلب ، تثبیت ، یادگیری و تقویت مهارت کلامی می باشد.
تکلیف: دختر دلبندم ،ساعت خواب خود را در دفتر بکش و زیر آن با عدد و حروف بنویس. لطفا برای سه شنبه ،چینه و چوب حتما همراه داشته باشید . اولیاء گرامی لطفا روی تمام ابزار و لوازم تحریر دانش آموزان برچسب اسم نوشته شده باشد .

زنگ تفریح

مدرس: کریمی، منصوره
تکلیف: اولیاء گرامی لطفا در برگه رضایت نامه ی اردو لطفا سایز پای دانش آموز را یادداشت بفرمایید.

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان با انتخاب و ذوق هنریِ شخصی شما عزیزان فضا سازی این شب رویایی به همراه ستاره گذاری را انجام دادید . از خلاقیت شما دختران هنرمندم بسیار هیجان زده و خشنود شدم...
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً برای جلسه آینده فضا سازی قسمت شب رویایی را به دلخواه و با توجه به تکنیکی که سر کلاس گفته شد به طور کامل انجام دهید و بدون اضافه کردن طرح در قسمت های دیگر فعالیت امروز را با وسایل آبرنگ به همراه داشته باشید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: