فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت ریاضی صفحه نمادین سازی از فصل چهارم همراه با دست ورزی ضرب انجام شد
تکلیف: دانش آموزان عزیز عکس دست ورزی های خود را همراه با چهره های زیبای خود برایم در پرتال ارسال کنید ،این عکس را حتما ارسال کنید . عکس صفحه 62 و 63 کتاب ریاضی را ارسال کنید . کاربرگ نمادین سازی را در دفتر ریاضی با دقت انجام دهید . تمرینی که برای دسته های سه تایی انجام داده بودید این بار برای دسته های 4 تایی انجام دهید . تکالیف در صورت حضوری بودن در مدرسه ملاحظه می شود .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: علوم فصل 1-2-3از دانش آموزان سوالاتی با لینک نظر سنجی پرسیده شد

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: سلام به همه دختران عزیزم در یلدا ، بلندترین شب سال ،بهترین ها را در کنار خانواده برایتان آرزومندم ،شاد و موفق باشید
تکلیف: لطفا در یک برگه A4 در چند بند همراه با نقاشی یلدایی ،در مورد یلدا و دورهمی های یلدایی و زیبایی های این شب دوست داشتنی بنویسید . ارمغان هفته 13 را با دقت انجام دهید .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: سوالاتی از درس 1-5هدیه همراه با لینک نظر سنجی از دانش آموزان پرسیده شد درس دهم هدیه داده شد با توجه به متن کتاب به سوالات صفحه 68 پاسخ دهید
تکلیف: عکس صفحه 68 کتاب درسی در پرتال ارسال شود

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان تکنیک مداد رنگی در طیف های مختلف،ترکیب آنها و کنترل فشار دست را آموختیم.

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی ،عزیزان دسته بندی اشیا مختلف را در منزل و کلاس درسی انجام دادند ،
تکلیف: کاربرگ زیر را انجام دهید ،به چند روش جوراب ها را دسته کنید . از دست ورزی که امروز در کلاس آنلاین انجام دادید ،یک عکس ارسال کنید . عکس تکالیف را تا ساعت 22 امشب در پرتال ارسال کنید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: علوم فصل 1،2،3 در کلاس آنلاین پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس 8 فارسی کامل تدریس شد .
تکلیف: جملات زیبایی که امروز در کلاس آنلاین برای قسمت بیاموز و بگو ،گفتی ،در دفتر فارسی وارد کن و آن جملات را کامل کن،تا یک بند یا یک داستان زیبا داشته باشی ، 5 کلمه غیر از کلمات کتابت که با پیشوند خوش ترکیب شده ،جملاتی زیبا بساز، عکس تکالیف تا ساعت 22 امشب ارسال شود .

املا سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: املای 4 درس اول فارسی تمرین شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: فردا ،هدیه های آسمانی درس 1تا5 به صورت نظر سنجی پرسیده می شود .

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا مداد رنگی و کاغذ به همراه داشته باشید

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس هفتم داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس هفتم کتاب خطاط شو را کامل کردید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز. امروز یک بادی پرکاشن 3 ضربی همراه یک شعر با احساسات مختلف برای تمرکز و درک احساسات و بیان های مختلف با دانش آموزان تمرین و اجرا گردید. سپس با یک آهنگ 4 ضربی و شمارش 4 تایی با حرکاتی به سمت چپ و راست و ایستادن روی یک پا جهت تعادل و حس هیجان در دانش آموزان بازی و اجرا شد. و درآخر بازی با لیوان (کاپ گیم) و همزمان کشیدن نقاشی برای سرعت عمل و تمرکز و دقت با دانش آموزان تمرین شد.

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی شروع فصل ضرب همراه با شمارش چند تا چند تا و گفتن عبارت ضرب و دسته های مساوی تمرین شد و روش نمادین سازی در مسئله گفته شد . امروز سوالاتی از فصل دو ریاضی با دانش آموزان برای رفع اشکال ،روی تخته کلاسی و با مشارکت دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: تکلیف مهارتی زیر را در برگه A4 انجام دهید . روی یک برگه A4 یک دایره به شعاع 5 سانتی متر رسم کنید ،سپس دور آن را با قیچی ببرید ، حالا روی آن در مورد این تصویر ارسالی یک داستان کوتاه و زیبا بنویسید و نقاشی زیبا و مرتبط بکشید . عکس آن را تا ساعت 10 امشب در پرتال ارسال کنید ،در صورت حضوری بودن آن را به کلاس درس بیاورید . عکس تمرین های کلاسی خود را همراه با تکالیف امروز و شنبه در پرتال ارسال کنید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز از همه ی دانش آموزان با استفاده از لینک نظر سنجی ،سوالاتی از فصل 7 علوم پرسیده شد .
تکلیف: طبق برنامه ی مطالعاتی برای فردا فصل 1،2،3 مطالعه شود ،در صورت محیا بودن شرایط از دانش آموزان پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
تکلیف: تکلیف مهارتی زیر را با دقت انجام دهید ،برای جمله سازی از درس علوم کمک بگیرید . عکس تکالیف خود را تا ساعت 22 امشب در پرتال ارسال کنید .

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث رفتار منصفانه تدریس گردید

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز دست ورزی ضرب در کلاس انجام شد . سوالات آزمون مطالعاتی فصل اول و تعدادی سوال برای تمرین در کلاس انجام شد و رفع اشکال شد . مسابقه ی خانم ریاضی در کلاس اجرا شد .
تکلیف: در دفتر ریاضی خود ،الگوی ضرب عدد 3 را همراه با شکل بنویسید مانند نمونه ی ارسالی فصل دو کتاب کار ریاضی و کتاب درسی را مرور کنید تا برای برنامه ی مطالعاتی آماده باشید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت علوم سوالات علوم ارمغان هفته 10 و 11 در کلاس رفع اشکال شد .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: ارمغان هفته 10 و 11 کامل با دانش آموزان در کلاس انجام شد .
تکلیف: واژه های مخالف و هم خانواده درس پری کوچولو و پیراهن بهشتی را در دفتر واژه نامه وارد کنید .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس های اول تا 7 مطالعات از تمامی دانش آموزان پرسیده شد .
تکلیف: درس 11 مطالعات تدریس شد ، کاربرگه های 8و 9 و 10 ملاحظه شد ، کاربرگه های 11 و12 در کلاس انجام شد ،لطفا اولیا نظارت داشته باشید با دقت کامل شده باشد .
فعالیت: با سلام و احترام باتوجه به اهمیت ارزشیابی نیمسال اول تحصیلی ، دانش آموزان بر اساس برنامه ی مطالعاتی به صورت روزانه لازم است مطالعه و تمرین داشته باشند. در کلاس پرسش و پاسخ و تمرین و تکرار انجام خواهد شد. یادآور می گردد ارزشیابی نیمسال اول از 8 دی ماه لغایت 16 دی ماه می باشد. براساس مصوبه ی آموزش و پرورش به علت ارزشیابی توصیفی ، مدرسه به هیچ عنوان اجازه ی دادن برنامه ی آزمون ها را به صورت مکتوب نداشته و در صورت سوال با واحد آموزش در تماس باشید.

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز تمام مسائل فصل 3 کتاب درسی،رفع اشکال شد و دست ورزی فصل 4 در کلاس انجام شد . آزمون تیمز امروز در کلاس اجرا شد .
تکلیف: کتاب کار ریاضی برای مطالعه دانش آموزان به منزل آورده شده .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: برای هفته پژوهش تا 25 آذر ماه فرصت دارید.فیلم فندق فصل 7 و چگونگی ساخت پریسکوپ در شاد ارسال می شود .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس پری کوچولو همراه با درک مطلب و کلمات هم معنی گفته شد ، درس هشتم فارسی نیز همراه با هم معنی و درست و نادرست و درک مطلب گفته شد . برنامه ی مطالعاتی جهت تکرار و تمرین در منزل ،به دانش آموزان داده می شود ،لطفا در منزل تمرین و مطالعه داشته باشید .
تکلیف: تمرینات کتاب کار فارسی طبق برنامه مطالعاتی تمرین شود و سوالات 5-6-7-8-9-10-11صفحه های 57 و 58 در منزل کامل شود . ارمغان هفته 12 در منزل با دقت انجام شود .

املا سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: املای ترکیبی از درس 6 و 7 به دانش آموزان گفته شد .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: ادامه ی درس 8 و درس 9 کامل تدریس شد .
تکلیف: قسمت با خانواده هر دو درس کامل شود .

قرآن سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: قرآن تا آخر صفحه تا آخر صفحه 32 خوانده و تکرار و تمرین شد . امروز دو نفر از دختران نازنین نماز دورکعتی را در نمازخانه ی مدرسه تمرین کردند .
تکلیف: دختران گلم نماز دو رکعتی و سه رکعتی را در منزل تمرین کنید

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان پروژه یلدا را با کامل کردن رنگ آمیزی به شرح زیر تمام کردیم: برای رنگ آمیزی هر شکل حداقل 2نوع رنگ هم طیف و یا حداکثر 3نوع رنگ انتخاب میکنیم به این ترتیب که در هر خانه یک رنگ می‌زنیم تا جایی که به هر خطی رسیدیم متوقف کنیم(چه خط تصادفی چه خط شکل) برای رنگ زمینه 3نوع رنگ هم طیف انتخاب میکنیم و به همان ترتیب رنگ آمیزی میکنیم ،درآخر 3قسمت از زمینه را بافت دلخواه می‌زنیم(بافت ستاره ای ،خال خالی،چهارخانه ،....)
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً فعالیت را کامل کرده و روز شنبه با خود بیاورید

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: صفحه 22 نیاز های گیاهان تدریس شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: