1400/10/13
فعالیت:
امیدوارم امروز دوشنبه1400/10/13 ارزشیابی فارسی را به خوبی انجام و موفقیت های روزافزون نصیبتان گردد.
با آرزوی موفقیت بیشتر برای شما عزیزانم- واحد آموزش کیهان
توضیح:
باسلام اولیای گرامی
لطفا دانش آموزان عزیزم در روز سه شنبه 14 دی ماه موارد زیر را همراه داشته باشند :
کتاب کار علوم
کتاب کار ریاضی
کتاب ODI 1، کتاب Science 2، مداد قرمز و مشکی، پاک کن و تراش و مداد رنگی
توجه توجه
دختران قشنگم لطفا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، قمقمه ی آب ،الکل و ماسک حتما همراه خود داشته باشند .
باتشکر
ریاضی دوم
بشیری، بهاره
با سلام و احترام تمرین صفحه 69 کتاب ریاضی درسی انجام شد .
دخترهای گلم صفحات 70تا 72 کتاب ریاضی را با دقت انجام دهید و برای من ارسال کنید .
فارسی دوم
بشیری، بهاره
با سلام و احترام ارزشیابی درس 6و7و8 کتاب کار فارسی برای آمادگی آزمون انجام شد. دخترهای گلم حتما برای امروز دوباره درس 1تا 8 کتاب فارسی مطالعه کنید تا برای آزمون آمادگی لازم را داشته باشید با موفقیت شما عزیزان دل
هدیههای آسمان دوم
بشیری، بهاره
با سلام و احترام درس 13 هدیه به همراه کلیپ آموزشی تدریس شد .
قرآن دوم
بشیری، بهاره
با سلام و احترام قرآن درس 8 تدریس شد .
هوش و ریاضی
بشیری، بهاره
با سلام و احترام صفحات 36و37 کتاب هوش انجام شد .
ریاضی به زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس Math (ریاضی به زبان انگلیسی)
روز : دوشنبه Monday
تاریخ: 1400/10/13
1. مرور مکالمه در مدرسه
Conversation at school.
2.گوش دادن به شعر
Hello song.
3. مرور مبحث اشکال هندسی (گوشه و لبه)
This is a triangle.
It's got three(3) sides.
It's got three(3) corners.
This is a rectangle.
It's got four(4) sides.
It's got four(4) corners.
This is a square.
It's got four(4) sides.
It's got four(4) corners.
This is a pentagon.
It's got five(5) sides.
It's got five(5) corners.
4. تدریس مبحث کمتر
" less than"
6 < 8
Six is less than eight.
23 < 86
Twenty-three is less than eighty-six.
5. تدریس مبحث بیشتر
" greater than"
16 > 8
Sixteen is greater than eight.
99 < 86
Ninety-nine is greater than eighty-six.
تکلیف: دختر قشنگم pdf ارسال شده را وارد دفتر خود کرده و آن را انجام دهد.
تمرین های pdf:
دختر نازم اعداد را باهم مقایسه کند و علامت < یا > بگذارد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
1400/10/12
ریاضی دوم
بشیری، بهاره
باسلام و احترام صفحات 67و68 کتاب درسی ریاضی تدریس شد .
علوم دوم
بشیری، بهاره
با سلام و احترام کتاب کار علوم مبحث سرگذشت دانه ها صفحات 90تا 98 انجام شد .
فارسی دوم
بشیری، بهاره
با سلام و احترام برای آمادگی بهتر برای آزمون ارزشیابی درس 7و8 صفحات 153تا 156 کتاب کار فارسی علوی انجام شود و برای من ارسال کنید .
ورزش دوم
کاظمی، مریم
امروز یکشنبه 400/10/12 گزارش یوگا
با تمرینات هوازی و موزیک کریسمس بدن دانش آموزان گرم شده
و در وضعیت درخت(تعادل) گوزن(خم به جلو) سورتمه(خم به عقب) و خرس قطبی(خم به جلو) قرار گرفتند.
هر چه بیشتر درباره اختلاف های یکدیگر بدانیم، درک بهتری نسبت تفاوت های آدم ها پیدا خواهیم کرد و در عین حال با فعالیت ورزشی به بدن و با دانستن تغذیه به سلامت اهمیت می دهیم
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
روز : یکشنبه Sunday
تاریخ: 1400/10/12
1.گوش دادن به شعر:
Hello song.
2.مرور مکالمه در مدرسه و تماشای ویدیوی آن.
Conversation at school.
3. مرور حیوانات و گرامر مربوط به آن ها
Animals: cat,dog,rabbit,tortoise,mouse,parrot,...
Sentences:
It's got two legs/eyes/ears/.... .
Has it got two legs/eyes/ears/.... ?
Yes, it has.
No, it hasn't.
They've got two legs/eyes/ears/.... .
Have they got two legs/eyes/ears/.... ?
Yes, they have.
No, they haven't.
It's big/small.
Is it big/small?
Yes, it is.
No, it isn't.
They're big/small.
Are they big/small?
Yes, they are.
No, they aren't.
4.روخوانی متن صفحه ی 42 کتاب ODI 1 توسط دانش آموزان.
5.تدریس داستان درس سوم و روخوانی این صفحه توسط دانش آموزان
تکلیف: دختر قشنگم صفحه ی 51 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد.
تمرین 6 صفحه ی 51 کتاب کار ODI 1:
دختر نازم با توجه به تصاویر حیوانات، دور کلمات درست را دایره بکشد.
تمرین 7 صفحه ی 51 کتاب کار ODI 1:
دختر عزیزم با توجه به تصاویر حیوانات، کلمات را از کادر انتخاب کرده و در جای مناسب خودشان بنویسد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
مهارت زندگی
جوانبخت، عارفه
تدریس مهارت گفتگوی صحیح
انجام تکلیف صفحه 39
1400/10/11
فعالیت:
امیدوارم امروز شنبه 1400/10/11 ارزشیابی علوم را بخوبی انجام و موفقیت های روز افزون نصیبتان گردد.
دوشنبه 1400/10/13برگزاری ارزشیابی فارسی را دختران گلم بخوبی مطالعه کنید
با آروزی موفقیت های بیشتر برای شما عزیزانم - واحد آموزش کیهان
ریاضی دوم
بشیری، بهاره
با سلام و احترام کتاب کار تمرینات صفحه 98 و 99 مبحث عددهای سه رقمی تقریبی انجام شد .
علوم دوم
بشیری، بهاره
با سلام و احترام ارزشیابی درس 5و 6 علوم در کلاس برای آمادگی آزمون علوم تکرار و تمرین شد و پرسش درس 1تا 6 علوم انجام شد .
فارسی دوم
بشیری، بهاره
با سلام و احترام ارزشیابی درس 6 کتاب کار فارسی صفحات 151 و 152 برای آمادگی آزمون فارسی نوشته شود و برای من ارسال کنید .
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
روز : شنبه Saturday
تاریخ: 1400/10/11
1.گوش دادن به شعر:
Hello song.
2.مرور مکالمه در مدرسه و تماشای ویدیوی آن.
Conversation at school.
3. مرور حیوانات و گرامر مربوط به آن ها
Animals: cat,dog,rabbit,tortoise,mouse,parrot,...
Sentences:
I've got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... .
He's got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... .
She's got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... .
It's got two legs/eyes/ears/.... .
Has it got two legs/eyes/ears/.... ?
Yes, it has.
No, it hasn't.
They've got two legs/eyes/ears/.... .
Have they got two legs/eyes/ears/.... ?
Yes, they have.
No, they haven't.
4.تدریس گرامر جدید مربوط به حیوانات
It's big/small.
Is it big/small?
Yes, it is.
No, it isn't.
They're big/small.
Are they big/small?
Yes, they are.
No, they aren't.
5.گوش دادن به فایل های صوتی کتاب صفحات 52 و 53 و انجام فعالیت های این دو صفحه.
تکلیف: دختر قشنگم صفحه ی 50 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد و عکس صفحات 52 و 53 کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین) ارسال شود.
تمرین 4 صفحه ی 50 کتاب کار ODI 1:
دختر نازم نام حیوانات را بنویسد.
تمرین 5 صفحه ی 50 کتاب کار ODI 1:
دختر عزیزم با توجه به تصاویر حیوانات، کلمات را از کادر انتخاب کرده و در جای مناسب خودشان بنویسد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
1400/10/08
فعالیت:
باسلام اولیای گرامی
لطفا دانش آموزان عزیزم در روز شنبه 11 دی ماه موارد زیر را همراه داشته باشند :
کتاب کار علوم
کتاب کار ریاضی
کتاب ODI 1، کتاب کار ODI 1 و دو الی سه عروسک حیوانی که تصویر آن ها در درس 5 کتاب ODI 1 صفحات 50 تا 52 وجود دارد.
توجه توجه
دخترای قشنگم لطفا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، قمقمه ی آب ،الکل و ماسک حتما همراه خود داشته باشند .
باتشکر
ریاضی دوم
بشیری، بهاره
با سلام و احترام درسنامه مبحث تقریب عددهای سه رقمی انجام شد صفحات 94تا 97 کتاب کار ریاضی انجام شد .
علوم دوم
بشیری، بهاره
با سلام و احترام تدریس ادامه درس 9 سرکذشت دانه ها انجام شد به همراه کلیپ آموزشی
دخترهای گلم برای امتحان روز شنبه درس 1تا 6 علوم مطالعه شود و در کلاس پرسیده می شود و دخترهای گلم ارزشیابی درس 5 و6 علوم کار صفحات 161تا 164 انجام شود
فارسی دوم
بشیری، بهاره
با سلام و احترام کلمات هم معنی و مخالف درس از همه مهربانتر پرسیده شد و شعر مثل یک رنگین کمان و حکایت همکاری در کلاس تدریس شد
دخترهای گلم صفحات 57و 58 نگارش نوشته شود
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
روز : چهارشنبه Wednesday
تاریخ: 1400/10/8
1.گوش دادن به شعر:
Hello song.
2.مرور مکالمه در مدرسه.
Conversation at school.
3. مرور حیوانات و گرامر مربوط به آن ها
Animals: cat,dog,rabbit,tortoise,mouse,parrot,...
Sentences:
I've got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... .
He's got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... .
She's got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... .
It's got two legs/eyes/ears/.... .
Has it got two legs/eyes/ears/.... ?
Yes, it has.
No, it hasn't.
4.تدریس گرامر جدید مربوط به حیوانات
They've got two legs/eyes/ears/.... .
Have they got two legs/eyes/ears/.... ?
Yes, they have.
No, they haven't.
5.گوش دادن به فایل های صوتی کتاب صفحات 50 و 51 و انجام فعالیت های این دو صفحه.
تکلیف: دختر قشنگم فعالیت 2 صفحه ی 49 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد و عکس صفحات 50 و 51 کتاب ODI 1 (انجام شده در کلاس آنلاین) ارسال شود، سپس متن های c و d صفحه ی 48 کتاب ODI 1 و متن صفحه ی 50 کتاب ODI 1 را بخواند و voice (صدای) او ارسال شود.
نکته: ابتدا توجه داشته باشید که دختر نازم به فایل ارسال شده چندین بار با دقت گوش دهد، سپس متن را بخواند و صدای او ارسال شود.
تمرین 2 صفحه ی 49 کتاب کار:
دختر نازم تعداد حیوانات نوشته شده را بخواند و آن ها را در تصویر پیدا کرده و دور آن ها را دایره بکشد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
رایانه
سامری، آناهیتا
مبحث درج شمارانداز در پاصفحه آموزش داده شد
ص 40 کتاب
به صفحه 53 کتاب رایانه بروید تمرین شماره ی 1 قسمت الف ب ج را انجام دهید
علوم به زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس Science (علوم به زبان انگلیسی)
روز : چهارشنبه Wednesday
تاریخ: 1400/10/8
1. مرور مکالمه در مدرسه و تماشای فیلم مربوط به آن
Conversation at school.
2.گوش دادن به شعر:
Hello song.
4.مرور مبحث آب و هوا
Weather:
It's rainy,snowy,sunny,...
5.مرور مبحث حالت های ماده
جامدات و ویژگی های آن ها، مایعات و گازها
The brush us solid.
It's rough.
The egg is solid.
It's smooth.
The mug is solid.
It's smooth.
6.انجام فعالیت های صفحات 7 و 14 کتاب Science 2
تکلیف: دختر قشنگم صفحه ی 16 کتاب Science 2 را انجام دهد و عکس صفحات 7 و 14 کتاب Science 2 (انجام شده در کلاس آنلاین) ارسال شود.
صفحه ی 16 کتاب Science 2:
دختر نازم دور مثال های مایعات دایره بکشد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.
1400/10/07
ریاضی دوم
بشیری، بهاره
با سلام واحترام مبحث تقریب عددهای سه رقمی صفحه 65 تدریس شد .
دخترهای گلم این دو سوال در دفتر بنویس و با دقت حل کن و برای من ارسال کنید.
1. تقریب عددهای زیر را با حذف رقم یکان حل کنید
809 356 493 370
2. تقریب عددهای زیررا با حذف رقم یکان ودهگان حل کنید
561 908 836 490
علوم دوم
بشیری، بهاره
با سلام و احترام درس 9 علوم مبحث سرگذشت دانه صفحات 64تا 67 به همراه کلیپ آموزشی و خوراکی که بچه ها با خودشان به همراه داشتند .تدریس شد .
فارسی دوم
بشیری، بهاره
دخترهای گلم کلمات هم معنی و مخالف درس 8 خوانده شود فردا در کلاس فارسی پرسیده می شود .
زبان انگلیسی
پریشان، مهسا
گزارش کلاس زبان
روز : سه شنبه Tuesday
تاریخ: 1400/10/7
1.گوش دادن به شعر:
Hello song.
2.تدریس مکالمه در مدرسه همراه با تماشای فیلم مربوط به آن.
Conversation at school video.
3. مرور حیوانات و گرامر مربوط به آن ها
Animals: cat,dog,rabbit,tortoise,mouse,parrot,...
Sentences:
I've got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... .
He's got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... .
She's got a dog/rabbit/tortoise/mouse/parrot/... .
تدریس گرامر جدید مربوط به حیوانات
It's got two legs/eyes/ears/.... .
Has it got two legs/eyes/ears/.... ?
Yes, it has.
No, it hasn't.
They've got two legs/eyes/ears/.... .
تکلیف: دختر قشنگم صفحه ی 49 کتاب کار ODI 1 را انجام دهد.
تمرین 2 صفحه ی 49 کتاب کار:
دختر نازم توضیحات مربوط به حیوانات را بخواند و نام هر حیوان را از قسمت بالا انتخاب کرده و در جای مناسب خودش بنویسد.
با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی.