فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: آتوسا پورکاشیان

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 94 در کلاس تدریس و سپس تمرینات کتاب با همکاری دخترهای گلم پاسخ داده شد.
تکلیف: عزیزانم تمرین هایی که در دفتر مشق یادداشت کردید با دقت در منزل حل شود. سپاسگزارم.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب نگارش درس فردوسی صفحه ی 71و72 در کلاس نوشته شد. نکته ها توضیح داده شد. کتاب کار فارسی صفحه ی 95و96و97 در کلاس به صورت گروهی نوشته شد. انیمیشن یک کلاغ چهل کلاغ در کلاس پخش شدو در مورد آن گفتگوی کلاسی انجام شد.
تکلیف: صفحه ی 70 کتاب نگارش درس آزاد 7 خط دیکته نوشته شود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و بازی ریتمیک و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بازی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: ادامه ی فصل 9 صفحه ی 69 در کلاس تدریس شد سوالات کتاب پاسخ داده شد. فیلم قلمه زدن گیاه حسن یوسف در کلاس پخش و نکته های آن توضیح داده شد. کتاب کار صفحه ی 97و98 در کلاس نوشته شد.
تکلیف: کتابهای علوم در کیف دخترهای گلم جهت مطالعه ی فصل 9 گذاشته شده است لطفا مطالعه فراموش نشود.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب فارسی واژه سازی درس فردوسی تدریس شد.آشنایی با فعل های گذشته و ساخت جمله با این افعال در کلاس تمرین شد. کتاب فارسی صفحه ی 74 و75 در کلاس توضیح داده و حل شد. کتاب کار فارسی صفحه ی 94 جهت تمرین قسمت تدریس شده در کلاس حل شد. املای کلمه ایی از درس فردوسی گفته شد و دفترهای دیکته امضا و فردا آورده شود.
تکلیف: دخترهای گلی که غلط املایی زیاد داشتند یک بار از املا در دفتر مشق بنویسند.

هنر دوم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: تکمیل فعالیت نقاشی با مدادرنگی و ماژیک با موضوع حیوانات مربوط به جلسات قبل و همچنین نقاشی روز پدر انجام شد .

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس کسب و کار خانگی
تکلیف: فعالیت منزل انجام شود

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: کتاب ریاضی مبحث مقایسه ی اعداد صفحه ی 92 و93 در کلاس توضیح داده و تمرین های کتاب با همکاری دخترهای گلم حل شد. کتاب کار ریاضی صفحه ی 137و138جهت تمرین و تفهیم مطالب تدریس شده در کلاس حل شد. بازی و ریاضی به صورت دست ورز ی با ابزار اموزشی (سکه ها و چرتکه )در کلاس به صورت مسابقه انجام شد.(جهت تقویت ساخت اعداد سه رقمی و مقایسه ی آنها با هم.

علوم دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: دانه های جوانه زده ی عزیزانم که به صورت کار عملی در منزل آماده شده بود به کلاس آورده و در مورد روند رشد آنها در کلاس گفتگو انجام شد. چرخه ی گیاهان به صورت تصویری در کلاس توضیح داده شد. در گروه های (hs) دخترهای گلم برای جلسه ی آینده تقسیم بندی شدند جهت تحقیق چرخه ی حیوانات مختلف در طبیعت که به صورت پژوهشی این کار انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: تحقیق های درس فردوسی که دخترهای گلم زحمت کشیدند و آماده کردند در کلاس خوانده شد.روان خوانی درس فردوسی با کلمات هم معنی و مخالف پرسیده شد. کتاب کار فارسی درس دوازدهم کلمات هم معنی و مخالف نوشته شد.

ورزش دوم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، آموزش حرکت گربه و تمرین انعطاف پذیری

ریاضی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: دوره ی ریاضی مبحث (ساعت قبل و بعد )و مسله در کلاس تمرین حل شد. کتاب کار ریاضی صفحه ی 130و131و132 در کلاس با مشارکت دخترهای گلم حل شد. مبحث (سانتی و میلی متر )وتبدیل این دو واحد در کلاس مجددا توضیح داده شد.
تکلیف: 5 تمرین ریاضی از تبدیل سانتی متر به میلی متر در دفتر مشق نوشته شود.

فارسی دوم

مدرس: کاتبی، نوشین
فعالیت: درس دوازدهم کتاب فارسی (فردوسی )تدریس شد. کلمات هم معنی و مخالف در کتاب نوشته شد. انیمیشن مربوط به درس فردوسی در کلاس پخش و در مورد آن توضیح داده شد. تصاویر آرامگاه فردوسی کتاب شاهنامه و شخصیت های شاهنامه در کلاس نشان داده و تدریس شد. کتاب کار فارسی درس آزاد صفحه ی 87و88و89و90 در کلاس با همکاری عزیزانم حل شد.
تکلیف: دخترهای گلم دو بار از روی درس فردوسی با صدای بلند بخوان و کلمات هم معنی و مخالف را مطالعه کن. در دفتر مشق یک جدول بکش و از درس فردوسی کلماتی که (یک نقطه و بی نقطه و 5 نقطه و 3 نقطه دارند )را پیدا کن و در جدول بنویس.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: