1401/09/19
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
عددهای سه رقمی تدریس شد.عددهای سه رقمی در جدول ارزش مکانی تا 110 گذاشته شد و به حروف و عدد نوشته شد.ساعت پرسیده شد.
از 110 تا 120 به حروف و عدد نوشته شد و درجدول ارزش مکانی مثل کلاس قرار داده شود.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
روانخوانی ، هم معنی و مخالف و کلمات مشترک از درس کوشا و نوشا پرسیده شد.
1) اسم پرنده های کتاب از درس کوشا و نوشا را بنویس.
2) پرنده ی دانای جنگل که بود؟
3)دارکوب چه ویژگی هایی داشت؟
4)به نظرت چرا نوشا علم و دانش یاد نگرفت؟
1401/09/16
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
جشن 100 با مشارکت بچه های کلاس دوم در حیاط مدرسه برگزار شد.
کتاب ریاضی صفحه ی 50 در کلاس حل شد و تکمیل شد.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
آزمون پرلز برگزار شد.
1) کتاب داستان به دانش آموزان داده شد، خوانده شود و در دفتر مشق خلاصه ی آن نوشته شود.
2) هم معنی های درس 5 و 6 فارسی پرسیده می شود.
3) ارمغان هفته شماره ی 9 حل شود.
نگارش دوم
فرجی، لیلا
کتاب نگارش درس کوشا و نوشا در کلاس حل شد .
هدیههای آسمان دوم
فرجی، لیلا
هدیه های آسمان از روی درس 6 خوانده شد و درباره ی پیامبران توضیح داده شد.
قرآن دوم
فرجی، لیلا
کتاب قرآن داده شد ، صفحاتی که دیروز تدریس شد حتما روانخوانی شود.
رایانه
رضایی، انسیه
با سلام
تدریس مباحث گذشته توسط دانش اموزان جهت یاداوری و مرور انجام شد.
1401/09/15
علوم دوم
فرجی، لیلا
پرسش کلاسی علوم از فصل 5 علوم انجام شد، درباره ی تحقیق علوم هم مجدد توضیح داده شد.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 50 و 51 حل شود.
دفترهای املا تصحیح شد و داده شد،لطفا فردا امضا شود و آورده شود.
خسته نباشید عزیزانم
املا دوم
فرجی، لیلا
املای پاییزی از درس کوشا و نوشا گفته شد.
قرآن دوم
فرجی، لیلا
کتاب قرآن صفحه ی 26 و 27و 28 و 29 و 30 تدریس و روانخوانی شد و توسط دانش آموزان هم خوانی شد.
هنر دوم
عطایی، الهه
کشیدن حیوانات با فرم های ساده دایره و ....حیوانات روباه خرگوش و گربه و شیر انجام شد (دورگیری با ماژیک انجام شد ،رنگ آمیزی با مداد رنگی به جلسه بعد موکول شد)
سرود
شعبانی، هلیا
خواندن ترانه ترن قشنگ من بخش آخر
سواد مالی
گوهریان، فاطمه
تدریس درس دستگاه کارتخوان و اشنایی با کار کردن با کارت بانکی
لطفا فعالیت منزل درس کارتخوان انجام شود
1401/09/14
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
کتاب ریاضی ادامه ی صفحه ی 46 و صفحه ی 47
و صفحه ی 49 در کلاس با دست ورزی اشکال هندسی حل شد.
کتاب کار ریاضی علوی فقط صفحه ی 78 حل شود.
علوم دوم
فرجی، لیلا
تحقیق علوم درباره ی :
1) برج مراقبت هواپیما
2) فانوس دریایی.............
بچه های گلم درباره ی هر کدام از موضوعات بالا تحقیق انجام دهید و تا چهارشنبه یا شنبه بیاورید ، یا در برگه نوشته شود و یا به صورت دفترچه درست شود و آورده شود (در دفتر مشق نوشته نشود)
فارسی دوم
فرجی، لیلا
1) هفت خط املا به صورت کلمه و جمله از درس کوشا و نوشا نوشته شود و املا حتما تصحیح شود.........
فردا املا از درس کوشا و نوشا داریم ، کار شود.......دفترهای املا داده شد، چند برگ پاییزی در دفتر املا چسبانده شود، املای پاییزی از درس کوشا و نوشا داریم ........
ورزش دوم
صفایی، منصوره
نرمش ، آموزش پرش پا باز
مهارت زندگی
بهروش، ملیکا
از مهارت های روابط بین فردی« مهارت رفتار دوستانه با یکدیگر داشته باشیم» با آموزش مفاهیم «دوست» «ارتباط» «مهربانی» و تعامل کلاسی آموزش داده شد .
دختر نازنینم ، شباهت ها و تفاوت با دوست صمیمی اش را به مادر خود بیان کند .
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر دروس هفته های گذشته اتیکت میز غذاخوری و استفاده از قاشق و چنگال و کارد و رفتار های درست و غلط هنگام غذا خوردن و اجرای نمایش و پانتومیم توسط دانش آموزان.
آزمایشگاه
فرجی، لیلا
آزمایش علوم درباره ی ایجاد صدای کلفت و صدای نازک با مداد و کش و کتاب انجام شد.....
1401/09/13
ریاضی دوم
فرجی، لیلا
مبحث تقارن تدریس شد و نصف صفحه از کتاب ریاضی مبحث تقارن را حل کردیم، دست ورزی ساعت کار شد ، ساعت گذشته و مانده کار شد و پرسیده شد، الگوهای چند تایی در دفتر مشق کار شد و پرسیده شد.
اولیای عزیزم در منزل ساعت ها و زمان های مختلف را روی ساعت های منزل از دخترم بپرسید.(نیاز به نوشتن نیست، جهت تکرار و تمرین و تقویت مبحث ساعت می باشد)
علوم دوم
فرجی، لیلا
یک صفحه از کتاب کار علوم علوی حل شد، آزمایش مربوط به صدای کلفت و نازک در کلاس انجام شد.
فارسی دوم
فرجی، لیلا
درک مطلب های درس کوشا و نوشا در کلاس انجام شد، دو صفحه از کتاب نگارش به جز قسمت سوال های 1 حل شد، روانخوانی درس کوشا و نوشا از همه پرسیده شد.
1) با 6 کلمه ی سخت درس کوشا و نوشا جمله بسازید.
2) دخترم اگر به جای نوشا بودی چه میکردی و دوست داری در آینده چه کاره شوی؟چرا؟
آزمایشگاه
فرجی، لیلا
آزمایش علوم مبحث صدای نازک و کلفت انجام شد.