فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: دانش 2

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: مروری بر فصل اول(اعضای بدن و کارایی آنها،مراقبت و سلامت نگه داشتن آنها)انجام داده شد. آشنایی با 4 عنوان پزشکی(عمومی،دندانپزشک،چشم پزشک،ارتوپد)و یادگیری اینکه در چه شرایطی باید به هرکدام مراجعه نمود.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: فرهمند، الهام
فعالیت: در مهارت خودیاری نظم و نظافت شخصی و اتاق تدریس و جلسه 4 کامل شد صفحات 12 و 13 در کلاس انجام شد.

فعالیت

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: والدین گرامی لطفا مطابق با فایل ارسال شده،فعالیت خواسته را در منزل دانش آموزان انجام دهند و تا روز سه شنبه مورخ:1402/8/2 دانش آموزان با خود به کلاس بیاورند. توجه:الگوی دست امروز به دانش آموزان تحویل داده شده است.

دستان توانا

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: دست ورزی و ساخت خوراکی های سالم با خمیر بازی انجام داده شد.

بازی‌های تمرکزی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: بازی توپ و لیوان انجام داده شد. این بازی برای تقویت تمرکز،افزایش قدرت حرکت دستی،افزایش همکاری میان دوستان،هماهنگی میان چشم و دست انجام داده شده است.

بازی استراتژیک

مدرس: قمری، ندا
فعالیت: وارم آپ ،با هدف آگاهی بدنی و شناخت بخش های مختلف بدن ،که در صفحات ساجیتال ،فرونتال و هوریزنتال صورت گرفت. بازی بادی پرکاشن با هدف کند و تند شدن ریتم موزیک ، بدن کوبه ها ، شدید و ضعیف می شد . 3)بازی ترکیبی چوبک و کاغذ با هدف آموزش جهات اصلی ( چپ و راست و بالا و پایین ) تقویت دونیکره ی مغز ،تقویت مچ دست. 4) بازی چوبک ،با هدف : هماهنگی و نظم گروهی ،دقت و تمرکز ،استفاده از صفحات ساجیتال و هوریزنتال

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: یادگیری و مرور بر دست چپ و راست با بازی و موزیک راست و چپ در کلاس انجام داده شد. کتاب درسی صفحات 19 و 20حل شد.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: کاربرگ سیب به مناسبت روز جهانی سیب توسط دانش آموزان رنگ آمیزی شد.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی داستان گفته ونقاشی آن را انجام شد.

ماهرشو

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: الویه با همکاری دانش آموزان درست شد.

دومینو

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: ساخت دومینو های صاف و مارپیچ به صورت گروهی در کلاس انجام داده شد.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: آزمایش بادکنک نسوز در کلاس انجام داده شد. آزمایش با هدف اینکه بادکنکی که داخل آن آب وجود داردزمان بیشتری نیازهست تا بادکنک ترکیده شود.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: زنگ مفاهیم نوشتاری دست ورزی با مهره و نخ انجام داده شد.اینکار برای افزایش قدرت انگشتان دست،افزایش دقت و تمرکز،توانایی جداسازی اشکال مختلف از یکدیگر،توانایی تفکیک و شناسایی رنگ ها،انجام داده شده است.

نقد فیلم

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: انیمیشن ذهن زیبا در کلاس دیده شد. این انیمیشن درام که فضایی نسبتا کمدی و بیشتر ماجراجویانه دارد به کارگردانی پیت داکتر در سال 2015 اکران شد. جالب است بدانید این کارگردان ایده اصلی فیلم درون و بیرون را بر اساس احساسات و تجربیات خودش در سنین نوجوانی - که به‌خاطر نقل مکان به کشور دانمارک دچار تشویش‌های اجتماعی شده بود- را به تصویر کشیده است. البته ایده اصلی فیلم زمانی به او الهام شد که دید تغییرات هیجانی دختر 9 ساله‌اش بسیار شبیه به احساسات خودش در دوران کودکی است.

فعالیت

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: ارمغان هفته شماره 4 حل شده و روز شنبه دانش آموزان با خود به مدرسه بیاورند. والدین گرامی لطفا مطابق با فایل ارسال شده،تکلیف خواسته شده برای درک بیشتر مفهوم سبک و سنگین و چگونگی کارکرد ترازو در منزل انجام شود.

قصه‌های فارسی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: قصه ی آدو و جادوگر بی جادو در کلاس خوانده شد. از اهداف اصلی این داستان میتوان به بدجنس نبودن و خیر و خوبی برای دیگران خواستن اشاره نمود. دانش آموزان پس از پایان قصه،بخشی از قصه را که دوست داشتند نقاشی کشیدند. اینکار برای افزایش خلاقیت و به کارگیری حافظه ی تصویری و افزایش حافظه ی کوتاه مدت انجام داده شده است.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: دکمه های ماوس و نحوه گرفتن آن در دست آموزش داده شد.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: وسایل خطرناکی که ممکن است به سلامت ما آسیب برسانند آموزش داده شد. وسایل خطرناکی که با داغ شدن باعث ایجاد سوختگی می شوند آموزش داده شد. کتاب درسی صفحه19 و 20 حل شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: زنگ مفاهیم خوانداری مروری بر صداهای آموخته شده با بازی هلیکوپتر و انگشت توانا در کلاس انجام داده شد. کتاب درسی صفحه 13 حل شد.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: کتاب درسی صفحه 12 و13 با هدف دست ورزی و افزایش دقت و تمرکز،درک شباهت ها و تفاوت ها،یافتن اشکال از میان خطوط زمینه انجام داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: