فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: دانش 2

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: زنگ مفاهیم نوشتاری دست ورزی با کاموا که ابتدا دانش آموزان کاموا هارو به صورت کلاف دورهم پیچیده و بعد از آن کاموا را دور یک مداد پیچیدند و مداد کاموایی درست کردند. انجام این فعالیت برای افزایش مهارت دست ورزی،تقویت انگشتان دست ،افزایش دقت و تمرکز،هماهنگی میان حرکت چشم و دست می باشد.

نقد فیلم

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: ادامه ی انیمیشن درون و بیرون در کلاس دیده شد.

قصه‌های فارسی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: قصه ی دیو تُرشی در کلاس خوانده شد. این قصه برای احترام گذاشتن به پدربزرگ و مادربزرگ و آموزش اینکه بعضی از اتفاقات خیالی هستند و هرگز اتفاق نمیوفتند خوانده شده است.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: دستگاه های ورودی و خروجی و نحوه کار با آن ها آموزش داده شد.

آزمایشگاه

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: آزمایش سبک و سنگین با ترازو در کلاس انجام داده شد. این آزمایش با وسایلی که دانش آموزان میخواستند وزن آن را ببینند که کدام سنگین تر است صورت گرفت. اهدف اصلی از انجام آزمایش می توان به یادگیری مفهوم سبک و سنگین و تثبیت کردن آن برای درس ریاضی اشاره نمود.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: کار با دست های ساخته شده که دانش آموزان با خود آورده بودند و یادگیری چگونگی حرکت انگشتان دست در کلاس انجام داده شد. مفاهیم غذای سالم و ناسالم و کتاب درسی صفحات 24 و 25 حل شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: زنگ مفاهیم خوانداری مروری بر تمام صدای های آموخته شده از ابتدای ماه مهر تا کنون(نمایش تصاویر از طریق پاورپوینت ونشان دادن اسم تصویرها و شناسایی صدای اول آنها توسط دانش آموزان)انجام داده شد. صدای اُ آموزش داده شد و کتاب درسی صفحات 14 و 15 حل شد. تماشای کارتن جوجه اُردک زشت برای یادگیری بهتر مفهوم صدای اُ و اینکه مسخره کردن دیگران کار خوبی نیست و باید دیگران را با تمام زیبایی ها و نواقص هایشان دوست داشته باشیم.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: کتاب درسی صفحات 14 و 15 حل شد. هدف از انجام این فصل افزایش دقت و تمرکز،الگویابی،درک تفاوت ها و شباهت ها می باشد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: یک ویدیو کوتاه برای درک بیشتر چپ و راست در کلاس دیده شد . چگونگی تشخیص حرکت اشیا به سمت چپ و راست آموزش داده شد. کتاب درسی صفحه 20و 21 حل شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: زنگ مهارت های نوشتاری دانش آموزان از نقاشی یک خانه،خورشید و یا یک قلب را به دلخواه کشیدند و سپس با سوزن آن را سوراخ کردند.آنها مشاهده کردند که اشکالی که نقاشی کشیده بودند در پشت صفحه به صورت نقطه های برجسته در آمدند. اینکار برای افزایش مهارت دست ورزی و ایجاد خلاقیت انجام داده شده است.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: انجام صحیح دویدن ،بازی آلیسا و بشین پاشو در کلاس اجرا شد.

ضریب هوشی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: کاربرگ علامت استاندارد و تکمیل پازل انجام داده شد.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: مروری بر فصل اول(اعضای بدن و کارایی آنها،مراقبت و سلامت نگه داشتن آنها)انجام داده شد. آشنایی با 4 عنوان پزشکی(عمومی،دندانپزشک،چشم پزشک،ارتوپد)و یادگیری اینکه در چه شرایطی باید به هرکدام مراجعه نمود.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: فرهمند، الهام
فعالیت: در مهارت خودیاری نظم و نظافت شخصی و اتاق تدریس و جلسه 4 کامل شد صفحات 12 و 13 در کلاس انجام شد.

فعالیت

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: والدین گرامی لطفا مطابق با فایل ارسال شده،فعالیت خواسته را در منزل دانش آموزان انجام دهند و تا روز سه شنبه مورخ:1402/8/2 دانش آموزان با خود به کلاس بیاورند. توجه:الگوی دست امروز به دانش آموزان تحویل داده شده است.

دستان توانا

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: دست ورزی و ساخت خوراکی های سالم با خمیر بازی انجام داده شد.

بازی‌های تمرکزی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: بازی توپ و لیوان انجام داده شد. این بازی برای تقویت تمرکز،افزایش قدرت حرکت دستی،افزایش همکاری میان دوستان،هماهنگی میان چشم و دست انجام داده شده است.

بازی استراتژیک

مدرس: قمری، ندا
فعالیت: وارم آپ ،با هدف آگاهی بدنی و شناخت بخش های مختلف بدن ،که در صفحات ساجیتال ،فرونتال و هوریزنتال صورت گرفت. بازی بادی پرکاشن با هدف کند و تند شدن ریتم موزیک ، بدن کوبه ها ، شدید و ضعیف می شد . 3)بازی ترکیبی چوبک و کاغذ با هدف آموزش جهات اصلی ( چپ و راست و بالا و پایین ) تقویت دونیکره ی مغز ،تقویت مچ دست. 4) بازی چوبک ،با هدف : هماهنگی و نظم گروهی ،دقت و تمرکز ،استفاده از صفحات ساجیتال و هوریزنتال
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: