فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: دانش 2

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: دانش آموزان با وسایلی که در اختیارشان قرار داده شد(چوب کبریت،پنبه،ماکارانی فرمی) اشکال متفاوتی را ساختند. این کار برای افزایش مهارت دست ورزی،ایجاد ذهن خلاق انجام داده شده است.

نقد فیلم

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: انیمیشن راتاتویی (موش سرآشپز) در کلاس دیده شد. راتاتویی نام یک خوراک روستایی فرانسوی است. داستان این انیمیشن درباره موشی به نام (رمی) است. موشی که در پاریس زندگی می‌کند و آرزوی سرآشپز شدن در رستوران را دارد، ولی به خاطر نارضایتی خانواده‌اش است کارهای دیگری انجام دهد. از جمله اهداف این انیمیشن (غلبه بر ترس و تلاش برای رسیدن به خواسته های خود می باشد.).

فعالیت

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: والدین گرامی لطفا دانش آموزان عزیز در منزل ارمغان هفته شماره 6 حل کرده و روز شنبه با خود به مدرسه بیاورند.

قصه‌های فارسی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: قصه ی خانوم کوچولو در کلاس خوانده شد. این قصه ی در رابطه با دختری است که میخواهد نگهبان گلها باشد.دانش آموزان آموختند که گرچه گلها همچون ما انسان ها دست و پا ندارند اما زنده هستند و باید با مراقبت از آنها باعث رشد و زیباتر شدن و تکثیر آنها شویم.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: تفاوت نرم افزار و سخت افزار آموزش داده شد.

آزمایشگاه

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: آزمایش حواس پنجگانه(حس چشایی)انجام داده شد. دانش آموزان با چشمان بسته چهار طعم (تلخ،ترش،شیرین،شور)را چشیده و باید تشخیص میدادند که چه طعمی دارد.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: دو حس چشایی و بینایی آموزش داده شد. چگونگی مراقبت از چشم و حفظ سلامت آن نیز یاد داده شد. کتاب درسی صفحات 33،34،35 حل شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: زنگ مفاهیم خوانداری مرور بر صداهای آموخته شده. کلماتی که صدای آخر آنها (او) می باشد آموزش داده شد. کتاب درسی صفحات 16 و 17 حل شد.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: کتاب درسی با عنوان جورچین،درک تفاوت ها و شباهت ها و جدول شگفت انگیز انجام داده شد.

فعالیت

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: بازی و مسابقه ای برای یادگیری و تثبیت سمت چپ و سمت راست توسط دانش آموزان انجام شد. بازی بشنو و پیدا کن که با هدف افزایش حس شنیداری و افزایش قدرت تشخیص صدای اطراف در حیاط مدرسه است، انجام داده شد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: سنجش فصل اول با موضوع مباحث (بالا،پایین،چپ،راست،جلو،عقب،پر و خالی،الگو) حل شد. مبحث اشکال هم اندازه یادگرفته شد. کتاب درسی صفحات 25،27،28 انجام داده شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: زنگ مفاهیم نوشتاری کار با قیچی وچسب برش تصاویر مشخص شده در کتاب و ساخت و تکمیل پازل انجام داده شد. بازی لیوان و مداد با هدف افزایش دقت و تمرکز،افزایش تعادل،هماهنگی میان حرکت چشم و دست به صورت همزمان،انجام داده شد.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: اجرای حرکات آمادگی جسمانی زدن توپ به زمین و گرفتن آن راه رفتن با توپ آموزش داده شد.

ضریب هوشی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: یادگیری ساخت رنگ صورتی با ترکیب دو رنگ قرمز و سفید با گواش انجام داده شد.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: مفاهیم غذای سالم و ارزش غذایی آنها و حواس پنجگانه (بخش اول حس چشایی) آموزش داده شد. کتاب درسی صفحات 29و31و32 حل شد.

دستان توانا

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: جامدادی با لیوان و چوب آبسلانگ ساخته شد.این فعالیت برای افزایش خلاقیت و افزایش مهارت دست ورزی انجام داده شده است.

بازی‌های تمرکزی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: دانش آموزان در حیاط مدرسه حضور داشتند.

بازی استراتژیک

مدرس: قمری، ندا
فعالیت: وار آپ انجام شد . بازی با حلقه چابکی : بمنظور استفاده از صفحه فرونتال و ساجیتال انجام گرفت ،مهارت حرکتی پایه از نوع جابجایی انتقالی و دویدن ها و استوری از نوع ایستادن ،مد نظر بود . بازی با چوبک و لیوان ،با هدف بهره گیری از دو نیمکره ی مغز و هماهنگی عصب و عضله و چشم و دست صورت گرفت. بازی آخر با چوبک ، به منظور عزت نفس و اعتماد به نفس و خودپنداره کودک ،انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: