1402/08/30
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
صفحه 39 کتاب درسی با هدف مقایسه اشکال هندسی ، قرینه یابی ،همراه با دست ورزی انجام شد.
تمرین های جمع و تفریق در جدول حل و رفع اشکال شد.برای فردا مجدد مباحث رفع اشکال می شود.
سوالات ارسال شده در پرتال در دفتر تکلیف نوشته و حل شود در صورت اشکال در حل تمرین در دفتر تکلیف اعلام شود.
علوم دوم
خاکسار، اکرم
فصل 5 پیام رمز را پیدا کن 1 قسمت دوم تدریس شد.
کتاب علوم درسی در کلاس می باشد.
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
بیاموز و بگو ،حالا تو بگو ،پیدا کن و بگو ،درس چوپان درستکار با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
شعر احوال پرسی تدریس شد .
درس 5 را بادقت بخوانید و کلماتی که دارای اِ ربط و ی میانجی هستند را پیدا کنید و خوشخط و بادقت در دفتر تکلیف بنویسید.(خط فاصلهها حتما با مداد قرمز کشیده شود. فعالیت اختیاری : دختران گلم تا شنبه شعر احوالپرسی را حفظ کنید و کارت امتیاز دریافت کنید.
یک هفته فرصت برای حفظ شعر دارید.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
صفحه 38 سوال 3 و صفحه 39 سوال 2 و 3 با مشارکت دانش آموزان نوشته شد.
زیبانویسی
آقایی، مرجان
امروز در کلاس زیبانویسی نوشتن حروف( ر) تدریس و تمرین شد.
بازی استراتژیک
قمری، ندا
وارم آپ انجام شد .
بازی ترکیبی کاپ گیم و بادی پرکاشن صورت گرفت.
با اهداف آمادگی جسمانی ( فاکتور های مهارت )
و در بخش آمادگی سلامتی ( فاکتور های سلامت ) و در کار ترکیبی ،تقویت دو نیمکره ی مغز و هماهنگی عصب و عضله و ارتباط دوستی و تعامل دوستی صورت گرفت .
هوش و ریاضی
خاکسار، اکرم
صفحات 16 و 17با مشارکت دانش آموزان حل شد.
1402/08/29
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
شروع فصل سوم صفحه آغازین و صفحه 38 ( با هدف رسم اشکال هندسی ، کاربرد و استفاده از شابلون ،آشنایی با ضلع و گوشه در شکل های چند ضلعی تدریس و تمرینات آن حل شد.
مسابقه خانم ریاضی برگزار شد و به نفر اول کارت امتیاز داده شد.
سوالات ارسال شده در پرتال در دفتر تکلیف نوشته و حل شود در صورت اشکال در حل تمرین اعلام شود.
علوم دوم
خاکسار، اکرم
فصل 5 پیام رمز را پیدا کن 1 قسمت اول صفحات 39 و 41 تدریس و فعالیت های آن با مشارکت دانش پاسخ داده شد.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
صفحه 37 سوال 3 با مشارکت دانش آموزان حل شد.
صفحه 37 سوال 2 و 4 و صفحه 39 سوال 1 با خط زیبا و خوانا با مداد قرمز و مشکی با رعایت علائم نگارشی نوشته شود.
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
احترام به ویژگیهای جسمانی و اخلاقی خود و دیگران تدریس و صفحات 19تا20 در کلاس کامل گردید.
رایانه
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
نحوه کپی و انتقال، undo و redo ونحوه تایپ حروف م و س آموزش داده شد.
آزمایشگاه
خاکسار، اکرم
فصل 5 پیام رمز را پیدا کن 1 قسمت اول صفحات 39 و 41 تدریس و فعالیت های آن با مشارکت دانش پاسخ داده شد.
آزمایش صفحه 42 انجام و نتیجه آزمایش در کتاب نوشته شد.
کار در منزل صفحه 41 را انجام بده و در کتاب بنویس.
1402/08/28
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
مرور فصل صفحات 34و 35 با مشارکت دانش آموزان حل و رفع اشکال شد.
رنگ آمیزی مربوط به صفحات بالا انجام شود.
کتاب کار صفحات 58 و 59 حل شود.
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
دخترم با کمک بزرگتر ها یک ضرب المثل پیدا کن در برگه A4 بنویس و نقاشی آن را هم بکش و رنگ آمیزی کن.
فردا آورده شود.
صفحه 38 کتاب کار نوشته شود.
املا دوم
خاکسار، اکرم
دختر گلم فردا املا جادویی از کلمات تنوین دار گفته می شود.
هدیههای آسمان دوم
خاکسار، اکرم
درس 6 پیامبران خدا تدریس و فعالیت های آن نوشته شد.
سواد مالی
رمضان محلی، آسیه
مرور درس اول تا سوم در کلاس انجام شد.
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
آداب سینما رفتن تدریس شد و کلیات رفتارهای صحیح و ناصحیح بررسی شد و به همراه دانش آموزان تمرین شد.
راجع به رفتارهای صحیح در سینما یک قصه کوتاه نوشته شود و در صورت دلخواه در پرتال بارگذاری شود.
1402/08/27
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
کتاب درسی صفحه 33با مشارکت دانش آموزان حل شد.
کتاب کار ریاضی صفحات 50 و 55با مشارکت دانش آموزان حل شد.
کتاب کار صفحات 56 و 57 حل شود.
علوم دوم
خاکسار، اکرم
انمیشن مربوط به فصل 4 پخش شد و مطالب درس 4 مرور شد.
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
درس پنجم چوپان درستکار روخوانی و لغات مهم درس خط کشیده شد.
روخوانی از درس جدید انجام شود.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
صفحات 37و38 فقط سوال یک با خط زیبا و خوانا با مداد قرمز و مشکی با رعایت علائم نگارشی نوشته شود.
1402/08/24
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
صفحه 32 جمع و تفریق در جدول اعداد (به روش بالن ) مجدد تدریس شد و کامل کن پایین صفحه مربوط به ساعت و دقیقه تدریس و تمرینات آن حل شد.
دخترم جمع عدد 75+29 و تفریق عدد 98- 53 را در دفتر تکلیف بنویس و به روش فر آیندی حل کن . با مهر ساعت 3ساعت در دفتر تکلیف بزن و ساعت صبحانه وناهار و شام را بکش و ساعت و دقیقه آن را بنویس.
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
مرور حریم شخصی افراد انجام شد و رفتار های صحیح و ناصحیح در مکان عمومی (آسانسور) به همراه علت هرکدام بررسی شد.
نقاشی یک مورد از رفتارهای صحیح و ناصحیح بررسی شده در آسانسور کشیده شود و در صورت دلخواه عکس آن در پرتال بارگذاری شود یا برای جلسه بعد آورده شود.